המלצה | התראת צבע שחור למחשב
-
@123-דג-מלוח כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:
מה יקרה עם התרעה בכביש 6? נמצא פתרון?
מה עכשיו הם אומרים?
@YAHBDK פשוט הם מצנתקים לערים שנראות להם קרובות (ומה שלא קרוב לכלום כנראה מצנתק רק למי שבכל הארץ, לא מידיעה).
אבל אם התוסף מזהה לפי תוכן ההודעה הוא צריך בנפרד להחליט לאיזה מקומות זה שייך. -
@123-דג-מלוח כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:
מה יקרה עם התרעה בכביש 6? נמצא פתרון?
מה עכשיו הם אומרים?
-
@YAHBDK פשוט הם מצנתקים לערים שנראות להם קרובות (ומה שלא קרוב לכלום כנראה מצנתק רק למי שבכל הארץ, לא מידיעה).
אבל אם התוסף מזהה לפי תוכן ההודעה הוא צריך בנפרד להחליט לאיזה מקומות זה שייך.@123-דג-מלוח
הוא מקבל את המיקום מהקו כך מה שהם יגידו בקו יהיה בתוסף -
-
@123-דג-מלוח
הוא מקבל את המיקום מהקו כך מה שהם יגידו בקו יהיה בתוסף@YAHBDK אז גם אצלך זה יהיה רק למי שנרשם ל"כל הארץ" (כי מי שנרשם לכל עיר זה לא ליד שום עיר).
אני מציע שאצלך כמו שאמר כמדומה @בחור-בוגר יהיה אפ' לבחור נק' אמצע ומס' קילומטרים סביבה.
[עריכה: זה היה @שלויימה https://mitmachim.top/post/1172290]ואולי נזכה יום אחד שהמידע הזה יסתנכרן עם הקוים
-
@YAHBDK אז גם אצלך זה יהיה רק למי שנרשם ל"כל הארץ" (כי מי שנרשם לכל עיר זה לא ליד שום עיר).
אני מציע שאצלך כמו שאמר כמדומה @בחור-בוגר יהיה אפ' לבחור נק' אמצע ומס' קילומטרים סביבה.
[עריכה: זה היה @שלויימה https://mitmachim.top/post/1172290]ואולי נזכה יום אחד שהמידע הזה יסתנכרן עם הקוים
@123-דג-מלוח
סתם שאלה בצבע אדום כשיש התראה באמצע כביש 6 איפוא יש התראה
כי לפי מה שידוע לי זה ודאי לא נקרא שטח פתוך -
@123-דג-מלוח
סתם שאלה בצבע אדום כשיש התראה באמצע כביש 6 איפוא יש התראה
כי לפי מה שידוע לי זה ודאי לא נקרא שטח פתוך@בחור-בוגר צבע אדום מסונכרן למיקום שלך. לא?
-
@בחור-בוגר צבע אדום מסונכרן למיקום שלך. לא?
@123-דג-מלוח
כן אבל כל מקום משויך שם לאזור כלשהו -
@123-דג-מלוח
כן אבל כל מקום משויך שם לאזור כלשהו@בחור-בוגר אתה צודק. זה לפי מועצות מקומיות כנראה (עוד רגע אנסה לבדוק באתר של פיקה"ע).
בכ"א כנראה לא משהו שרלוונטי לנותוצאה: זה מהאתר https://www.govmap.gov.il וכמו שאמרתי, אין נק' שהיא מחוץ למועצה איזורית כלשהי (רק טעיתי בקשר לאתר פיקוד העורף, שם זה ספציפי יותר. וכמובן שבעניננו אין משמעות למרחק האוירי)
-
@123-דג-מלוח
הוא מקבל את המיקום מהקו כך מה שהם יגידו בקו יהיה בתוסף -
@YAHBDK יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור? ומה יצא עם סינון התראות כפולות? מלבד זה נראה מעולה. שאפו גדול!
אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?@שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:
יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?
אתה יודע איך לעשות את זה שזה יבחר לפי סימון של העכבר?
אם כן תעלה לכאןמה יצא עם סינון התראות כפולות?
כל אחד יבחר איזה קו יהיה לו התראה
[זה יותר קל ויותר מדויק!]אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?
עדיין לא חיברתי את זה למערכת כך שאין לי מושג
-
@שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:
יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?
אתה יודע איך לעשות את זה שזה יבחר לפי סימון של העכבר?
אם כן תעלה לכאןמה יצא עם סינון התראות כפולות?
כל אחד יבחר איזה קו יהיה לו התראה
[זה יותר קל ויותר מדויק!]אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?
עדיין לא חיברתי את זה למערכת כך שאין לי מושג
-
@בחור-בוגר
כרגע בתוכנה זה ניראה שכן! האם אני יצליח
-
@שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:
יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?
אתה יודע איך לעשות את זה שזה יבחר לפי סימון של העכבר?
אם כן תעלה לכאןמה יצא עם סינון התראות כפולות?
כל אחד יבחר איזה קו יהיה לו התראה
[זה יותר קל ויותר מדויק!]אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?
עדיין לא חיברתי את זה למערכת כך שאין לי מושג
@YAHBDK לא מכיר את המערכת שלך, האפשרות קיימת בצורה זו או אחרת.
למשל, איפה אתה שומר את ההגדרות של כל משתמש? אצלך בשרת אחסון או במטמון של הדפדפן? האם המערכת בסוף עובדת עם קורדינטות מסודרות?
באשר לכפילות, אני מבין שלא יהיה ניתן להירשם לשני קווים במקביל במערכת או שמי שעושה את זה מקבל בעצם התראות כפולות.
אגב עוד דבר חשוב, @בחור-בוגר כתב שהחוטפים הגיעו שולחים גם התרעות עם אירועים נוספים מלבד נסיון מעצר, האם תוכל לשלב גם את זה במערכת, כמובן עם אפשרות בחירה, וסוג התראה אחר. שמובדל באופן ברור מנסיון מעצר. -
@YAHBDK יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור? ומה יצא עם סינון התראות כפולות? מלבד זה נראה מעולה. שאפו גדול!
אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים? -
@שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:
יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?

אני חושב שזב מספיק טוב לא?
-
@שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:
יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?

אני חושב שזב מספיק טוב לא?
אני מעלה לכאן את הפרוייקט
ומי שיוכל להמשיך שימשיך
אני ימשיך את זה בלי נדר כשיהיה לי זמן אם עד אז אף אחד לא יקדם את זה
אני מעלה גם דף הסברה איך לקדם ולהוציא את זה בפועל
התראות-נסיון-מעצר.zip
מסמך_פיתוח_מערכת_התראות.docx
לילה טוב!@הישבשר-המלומד תוכל להמשיך מכאן או שיש לך כבר משהו יותר טוב בהצלחה!!!
-
@YAHBDK
עזרם ומגינם לא צינתק עדיין בחיים
צבע שחור זה צינתוק אבל כל אזור מקבל צינתוק ממספר אחר
והחוטפים הגיעו זה הודעה שעונים לה והכל ממספר אחד וחץ מזה יש עוד פלוס להחוטפים הגיעו שהוא מדווח גם על מחסומים או על מקום עם פעילות ערנית של המשטרה הצבאית@בחור-בוגר כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:
@YAHBDK
עזרם ומגינם לא צינתק עדיין בחיים
צבע שחור זה צינתוק אבל כל אזור מקבל צינתוק ממספר אחר
והחוטפים הגיעו זה הודעה שעונים לה והכל ממספר אחד וחץ מזה יש עוד פלוס להחוטפים הגיעו שהוא מדווח גם על מחסומים או על מקום עם פעילות ערנית של המשטרה הצבאיתלא מדויק.
צבע שחור לא שולח צנותקים אלא רק הודעות מלאות,(אפשר להרשם לצינתוקים בכל הארץ בשלוחה 0 וזה בלי מבזק) כ"כ כשחוזרים לקו אפשר לשמוע היסטורית התרעות בשלוחה 1
החוטפים הגיעו שולח הודעה רק למי שנרשם לאזור שבו מתקבלת ההתרעה, מי שנרשם לכל הארץ מקבל רק צנתוק.
היות ובתוסף כרום יצטרכו להירשם לכל הארץ יקבלו רק צנתוק.
בחוטפים הגיעו אין היסטורית התרעות!, אבל כשיש התרעה פעילה שומעים אותה מיד בכניסה.
החוטפים הגיעו שולח התרעה לכל אזור ממספר אחר דבר שצריך ליתן עליו את הדעת.
לגבי החוטפים הגיעו אפשר לתקשר עם @dudua99 שעובד שם במערכת.
לגבי צבע שחור, האנשים הרלוונטים עוברים פה על השירושר.על פניו למרות שאני אוחז מאוד מכל המערכות, צבע שחור הרבה יותר אמין, ולא שולחים התרעה לפי בירור מעמיק שזה לא פייק, ויש בלי סוף פייקים.
וכן למרות שמספר המנויים כמעט זה (91k-93k משתמשים) בכל ההקפצות שהגעתי כשהיה התרעה הציבור הגיע דרך צבע שחור -
@yahbdk אתה מעוניין בסמלים של צבע שחור והחוטפים הגיעו להטמיע במערכת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
