שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬
-
@י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אני משתמש רק באופוס, במנוי של ה100$.
אתה רוצה להגיד שאתה משלם להם 100$ כל חודש?! (אם אתה לא עובד בזה ממש או משהו נראה לי המווון)
@אברהם-גלסר
זה לא כזה יש חובבנים שמשלמים 200 -
@י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אני משתמש רק באופוס, במנוי של ה100$.
אתה רוצה להגיד שאתה משלם להם 100$ כל חודש?! (אם אתה לא עובד בזה ממש או משהו נראה לי המווון)
@אברהם-גלסר כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אם אתה לא עובד בזה ממש או משהו נראה לי המווון)
אוצריא זה לא מספיק עבודה?
-
@אברהם-גלסר כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אם אתה לא עובד בזה ממש או משהו נראה לי המווון)
אוצריא זה לא מספיק עבודה?
-
@י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אני משתמש רק באופוס, במנוי של ה100$.
אתה רוצה להגיד שאתה משלם להם 100$ כל חודש?! (אם אתה לא עובד בזה ממש או משהו נראה לי המווון)
@אברהם-גלסר כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אתה רוצה להגיד שאתה משלם להם 100$ כל חודש?
אני משלם 40$, דרך עמותה.
לא מתייאש שילם על חשבונו!!!
אני לא חושב שמישהו תרם לו את זה...
רק שתבינו כמה הוא משקיע.
והAI אצלו הרבה יותר איכותי מאצלי - כי הוא יודע תכנות ברמה גבוהה מאוד... (מלבד זה שהוא באמת יודע להשתמש עם AI, ראו בריפו של הטוקנייזר שלו... ובריפו של הראשי תיבות/החלפות מילים) -
@אברהם-גלסר כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אתה רוצה להגיד שאתה משלם להם 100$ כל חודש?
אני משלם 40$, דרך עמותה.
לא מתייאש שילם על חשבונו!!!
אני לא חושב שמישהו תרם לו את זה...
רק שתבינו כמה הוא משקיע.
והAI אצלו הרבה יותר איכותי מאצלי - כי הוא יודע תכנות ברמה גבוהה מאוד... (מלבד זה שהוא באמת יודע להשתמש עם AI, ראו בריפו של הטוקנייזר שלו... ובריפו של הראשי תיבות/החלפות מילים) -
@אברהם-גלסר כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אתה רוצה להגיד שאתה משלם להם 100$ כל חודש?
אני משלם 40$, דרך עמותה.
לא מתייאש שילם על חשבונו!!!
אני לא חושב שמישהו תרם לו את זה...
רק שתבינו כמה הוא משקיע.
והAI אצלו הרבה יותר איכותי מאצלי - כי הוא יודע תכנות ברמה גבוהה מאוד... (מלבד זה שהוא באמת יודע להשתמש עם AI, ראו בריפו של הטוקנייזר שלו... ובריפו של הראשי תיבות/החלפות מילים) -
@אברהם-גלסר כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אתה רוצה להגיד שאתה משלם להם 100$ כל חודש?
אני משלם 40$, דרך עמותה.
לא מתייאש שילם על חשבונו!!!
אני לא חושב שמישהו תרם לו את זה...
רק שתבינו כמה הוא משקיע.
והAI אצלו הרבה יותר איכותי מאצלי - כי הוא יודע תכנות ברמה גבוהה מאוד... (מלבד זה שהוא באמת יודע להשתמש עם AI, ראו בריפו של הטוקנייזר שלו... ובריפו של הראשי תיבות/החלפות מילים) -
@י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:אני משלם 40$, דרך עמותה.
מה צריך כדי להיחשב עמותה?
-
-
@י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:עמותה.
על מלא מלא?
ככל שיש עמותה , זה תהליך מסובך?@רציונל כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:על מלא מלא?
כן, רשומה.
@רציונל כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:ככל שיש עמותה , זה תהליך מסובך?
חושב שלא, לא אני עשיתי את התהליך.
אחד מאלו ש'התוכנה נעזרה רבות ב' (הגדרות>אודות) עשה זאת. -
@רציונל כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:על מלא מלא?
כן, רשומה.
@רציונל כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:ככל שיש עמותה , זה תהליך מסובך?
חושב שלא, לא אני עשיתי את התהליך.
אחד מאלו ש'התוכנה נעזרה רבות ב' (הגדרות>אודות) עשה זאת.@י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:@רציונל כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים :
על מלא מלא?
כן, רשומה.
@רציונל כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים :
ככל שיש עמותה , זה תהליך מסובך?
חושב שלא, לא אני עשיתי את התהליך.
אחד מאלו ש'התוכנה נעזרה רבות ב' (הגדרות>אודות) עשה זאת.תודה
אולי אפתח עמותה לסבסוד AI...
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
איזה כיף לראות דבר כזה


-
איזה כיף לראות דבר כזה


@אברהם-גלסר כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:איזה כיף לראות דבר כזה
באיזה סינון אתה?
-
@אברהם-גלסר כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:איזה כיף לראות דבר כזה
באיזה סינון אתה?
-
@י.-פל. באיזה הקשר?
@אברהם-גלסר
התמונה. -
@אברהם-גלסר
התמונה. -
איזה כיף לראות דבר כזה


@אברהם-גלסר מריח לי שאתה הורדה את הHTML של הדף הזה, וביקשתי מGPT להראות בתצוגה מקדימה..

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות