שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!
-
@אום-אני-חומה תפעיל את הקובץ ותעלה צילו"מ
@המתעניין1 אין לי מה לשלוח ,כי זה לא עושה כלום אני לוחץ פתח אבל אין שום תגובה!
-
@המתעניין1 אין לי מה לשלוח ,כי זה לא עושה כלום אני לוחץ פתח אבל אין שום תגובה!
@אום-אני-חומה אתה על מחשב חלש?
-
@אום-אני-חומה אתה על מחשב חלש?
פוסט זה נמחק! -
@css-0 מה ישך לומר בעניין ???
-
@אום-אני-חומה אתה על מחשב חלש?
-
@המתעניין1 אין לי מה לשלוח ,כי זה לא עושה כלום אני לוחץ פתח אבל אין שום תגובה!
@אום-אני-חומה גם לי זה ככה
-
@אום-אני-חומה כנס בהגדרות למפרט ותצלם
-
@אום-אני-חומה כנס בהגדרות למפרט ותצלם
-
@ישראל-דיין מה הבעיה שלך?
-
@ישראל-דיין מה הבעיה שלך?
@המתעניין1 לא נפתח אברהם העברי V2.0.exe
-
@ישראל-דיין מה הבעיה שלך?
-
-
@ישראל-דיין אין לי מושג נחכה ל@css-0
אם אתה רוצה אתה יכול לנסות להוריד מפה את אברהם העברי אבל אני לא מאמין שזה יעזור@המתעניין1 לא עוזר
-
@אום-אני-חומה כנס בהגדרות למפרט ותצלם
-
@אום-אני-חומה מחשב לא חלש
חכה ל@css-0 -
@אום-אני-חומה תפתח את ה cmd ותגרור אליו את הקובץ EXE ותעתיק לי בפרטי מה שכתוב שם כי זה אמור לעבוד לך על המחשב טוב אולי הבעיה זה הווינדאוס 10 אבל לא נראה לי
-
גם לי זה קרה אנסה ואעדכן
לכם זה עזר? -
גררתי את זה לCMD וזה פשוט לא עושה כלום גם כשלחצתי אנטר
באיזה שפות כתבת את זה אולי צריך להתקין חבילות@ישראל123 כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:
באיזה שפות כתבת את זה אולי צריך להתקין חבילות
לא צריך להתקין כלום, תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE יותר מזה אין לי שמץ של מושג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


