דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. בקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.

בקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
60 פוסטים 23 כותבים 2.1k צפיות 28 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלמה רביבש שלמה רביב

    @א.מ.ד. פסיכי!

    8d314129-0f04-4ba0-8748-9b0d4e1af4e0-image.png

    אני חולם שיהיה כזה דבר בלי אינטרנט...

    א.מ.ד.א מחובר
    א.מ.ד.א מחובר
    א.מ.ד.
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #48

    @שלמה-רביב כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

    אני חולם שיהיה כזה דבר בלי אינטרנט...

    שים לב למודל שרשום שם. הוא (או אחיו הקטן במעט) יכול לפעול גם באופן מקומי במחשבי קופיילוט+.

    מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • א.מ.ד.א א.מ.ד.

      @שלמה-רביב כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

      אני חולם שיהיה כזה דבר בלי אינטרנט...

      שים לב למודל שרשום שם. הוא (או אחיו הקטן במעט) יכול לפעול גם באופן מקומי במחשבי קופיילוט+.

      מ מנותק
      מ מנותק
      משה אוחנה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #49

      @א.מ.ד. ירוץ על NPU?

      א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משה אוחנה

        @א.מ.ד. ירוץ על NPU?

        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #50

        @משה-אוחנה כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

        @א.מ.ד. ירוץ על NPU?

        אני לא מתעסק בהרצה אלא בריתמה - הסוכן שפועל על המודלים שהמשתמש בוחר. זה תומך בכל הספקים הגדולים + LM Studio למודלים מקומיים.

        מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.מ.ד.א א.מ.ד.

          @משה-אוחנה כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

          @א.מ.ד. ירוץ על NPU?

          אני לא מתעסק בהרצה אלא בריתמה - הסוכן שפועל על המודלים שהמשתמש בוחר. זה תומך בכל הספקים הגדולים + LM Studio למודלים מקומיים.

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה אוחנה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #51

          @א.מ.ד. אני לא כל כך מבין בזה רק רציתי לדעת אם זה יעבוד גם בלי אינטרנט כי יש לי מחשב קופיילוט+ ובינתיים לא יוצא לי כל כך להשתמש בNPU

          המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משה אוחנה

            @א.מ.ד. אני לא כל כך מבין בזה רק רציתי לדעת אם זה יעבוד גם בלי אינטרנט כי יש לי מחשב קופיילוט+ ובינתיים לא יוצא לי כל כך להשתמש בNPU

            המלאךה מנותק
            המלאךה מנותק
            המלאך
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #52

            @משה-אוחנה
            בשביל שמודל ישתמש בnpu זה דורש שהשכבת הרצה שלו תיהיה שונה ממה שיש כיום.
            וגם אז זה יהיה מוגבל.
            בכל מקרה זה לא קשור ל @א.מ.ד. כיוון שבוא לא מתעסק בשכבה הזו.
            הוא שכבה מעל.

            "Code shapes logic, AI expands vision."

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • המלאךה המלאך

              @משה-אוחנה
              בשביל שמודל ישתמש בnpu זה דורש שהשכבת הרצה שלו תיהיה שונה ממה שיש כיום.
              וגם אז זה יהיה מוגבל.
              בכל מקרה זה לא קשור ל @א.מ.ד. כיוון שבוא לא מתעסק בשכבה הזו.
              הוא שכבה מעל.

              מ מנותק
              מ מנותק
              משה אוחנה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #53

              @המלאך אז תכלס זה יעבוד אופליין או לא?

              המלאךה א.מ.ד.א 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מ משה אוחנה

                @המלאך אז תכלס זה יעבוד אופליין או לא?

                המלאךה מנותק
                המלאךה מנותק
                המלאך
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #54

                @משה-אוחנה עקרונית כן.
                אבל זה כמובן תלוי במפרט מחשב שלך.
                כמה ראם מעבד וכו'.

                "Code shapes logic, AI expands vision."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ משה אוחנה

                  @המלאך אז תכלס זה יעבוד אופליין או לא?

                  א.מ.ד.א מחובר
                  א.מ.ד.א מחובר
                  א.מ.ד.
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #55

                  @משה-אוחנה תאורטית כן על כל מחשב, למעשה תצטרך חומרה חזקה בשביל להריץ מודלים מספיק טובים, אבל אם יש לך קופיילוט+ אז לכאורה זה יתאים, אולי לא למשימות מורכבות מאוד אבל כן לניהול סטנדרטי של המחשב.

                  מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                    @משה-אוחנה תאורטית כן על כל מחשב, למעשה תצטרך חומרה חזקה בשביל להריץ מודלים מספיק טובים, אבל אם יש לך קופיילוט+ אז לכאורה זה יתאים, אולי לא למשימות מורכבות מאוד אבל כן לניהול סטנדרטי של המחשב.

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משה אוחנה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #56

                    @א.מ.ד. @המלאך זה המפרט של המחשב:
                    מעבד Intel(R) Core(TM) Ultra 5 226V (2.10 GHz)
                    RAM מותקן ‏‏‎16.0 GB ‏(‏‏‎15.7 GB ניתנים לשימוש)
                    כרטיס גרפיקה Intel(R) Arc(TM) 130V GPU (8GB) (128 MB)
                    אחסון 190 GB‏ מתוך 477 GB בשימוש

                    א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משה אוחנה

                      @א.מ.ד. @המלאך זה המפרט של המחשב:
                      מעבד Intel(R) Core(TM) Ultra 5 226V (2.10 GHz)
                      RAM מותקן ‏‏‎16.0 GB ‏(‏‏‎15.7 GB ניתנים לשימוש)
                      כרטיס גרפיקה Intel(R) Arc(TM) 130V GPU (8GB) (128 MB)
                      אחסון 190 GB‏ מתוך 477 GB בשימוש

                      א.מ.ד.א מחובר
                      א.מ.ד.א מחובר
                      א.מ.ד.
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #57

                      @משה-אוחנה כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

                      @א.מ.ד. @המלאך זה המפרט של המחשב:
                      מעבד Intel(R) Core(TM) Ultra 5 226V (2.10 GHz)
                      RAM מותקן ‏‏‎16.0 GB ‏(‏‏‎15.7 GB ניתנים לשימוש)
                      כרטיס גרפיקה Intel(R) Arc(TM) 130V GPU (8GB) (128 MB)
                      אחסון 190 GB‏ מתוך 477 GB בשימוש

                      קלאסי. אתה בטוח שזה קופיילוט+? היה זכור לי שהדרישות מינימום שלהם זה 32 RAM.
                      לכאורה לא יתאים להרצה מקומית של מודלים עבור סמארטי.

                      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                        @משה-אוחנה כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

                        @א.מ.ד. @המלאך זה המפרט של המחשב:
                        מעבד Intel(R) Core(TM) Ultra 5 226V (2.10 GHz)
                        RAM מותקן ‏‏‎16.0 GB ‏(‏‏‎15.7 GB ניתנים לשימוש)
                        כרטיס גרפיקה Intel(R) Arc(TM) 130V GPU (8GB) (128 MB)
                        אחסון 190 GB‏ מתוך 477 GB בשימוש

                        קלאסי. אתה בטוח שזה קופיילוט+? היה זכור לי שהדרישות מינימום שלהם זה 32 RAM.
                        לכאורה לא יתאים להרצה מקומית של מודלים עבור סמארטי.

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        משה אוחנה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #58

                        @א.מ.ד. על המדבקה כתוב קופיילוט+ PC וגם במקום הקונטרול הימני יש מקש שמפעיל את קופיילוט

                        ככה ג'מיני כתב09be1365-05a7-4dc8-a4d5-0bad283ac6f1-image.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • H מנותק
                          H מנותק
                          hartkhartk
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #59

                          @א.מ.ד. כל הפיצרים של QTtranslation כולל תרגום מסך ההתקת טקסט מתמונה ועוד

                          א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • H hartkhartk

                            @א.מ.ד. כל הפיצרים של QTtranslation כולל תרגום מסך ההתקת טקסט מתמונה ועוד

                            א.מ.ד.א מחובר
                            א.מ.ד.א מחובר
                            א.מ.ד.
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #60

                            @hartkhartk זה יכולת בסיסית, ברור...

                            מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר