שיתוף | בניתי כמה כלים בג'ימיני קנבס שדורשות נושא (כוללות את הכלים הישנים שלי..)
-
@י.ר.ק גם אני מסכים שזה הזוי, גם אני שהתחלתי לפני כמה שבועות עם הכלי הזה לא חלמתי שיהיה אפשר לשלב תמונות בקוד, ותוך שניות, ולא סתם אלא ה AI יוצר אותם בזמן אמת!! וגם עכשיו תוקם היצירת תמונות הרגילה הכל עובד ותקין! יש תמונה אחת בגלריה הציבורית של התמונות שאני שמתי שם, ויש גם קוד אחד שה AI יצר לי, וזה בהחלט הזוי!!
-
@י.ר.ק גם אני מסכים שזה הזוי, גם אני שהתחלתי לפני כמה שבועות עם הכלי הזה לא חלמתי שיהיה אפשר לשלב תמונות בקוד, ותוך שניות, ולא סתם אלא ה AI יוצר אותם בזמן אמת!! וגם עכשיו תוקם היצירת תמונות הרגילה הכל עובד ותקין! יש תמונה אחת בגלריה הציבורית של התמונות שאני שמתי שם, ויש גם קוד אחד שה AI יצר לי, וזה בהחלט הזוי!!
-
@י.ר.ק גם אני מסכים שזה הזוי, גם אני שהתחלתי לפני כמה שבועות עם הכלי הזה לא חלמתי שיהיה אפשר לשלב תמונות בקוד, ותוך שניות, ולא סתם אלא ה AI יוצר אותם בזמן אמת!! וגם עכשיו תוקם היצירת תמונות הרגילה הכל עובד ותקין! יש תמונה אחת בגלריה הציבורית של התמונות שאני שמתי שם, ויש גם קוד אחד שה AI יצר לי, וזה בהחלט הזוי!!
-
@CSS-0 זה מטורף שהתמונות חוזרות מבדיקה אחרי חלקיק שניה אפי' אחרי שזה יוצא לא רואים שזה נשלח לנטפרי אבל יש חלק חסום וחלק פתוח
@י.ר.ק לא כנראה שיצרת לפני הרבה זמן רק לפני כמה דקות העלתי את הגרסה שה AI יוצר את התמונות, והכל תקין בה, שהיא לוקח לתמונות איזה דקה שתיים לחזור במבדיקה
ככה ידעתי שלא ניסית את הגרסה החדשה שהעלתי לפני כמה דקות.. אחרת לא ההיתה אומר שזה חוזר תוך כמה דקות תנסה עכשיו הכל הרבה יותר מטורף..
-
@css-0 הבאתי לו קוד לערוך ודיברתי איתו בצ'אט ואז אני לא יכול לרדת לכתוב עוד הודעה כי אין גלילה וצ'אט כבר יותר ארוך מהמסך
-
@י.ר.ק תשמע נראה לי שאני בפריצת דרך כי נראה שאני מצליחל לשלב יצירת סרטונים!!!!!!!!!
(היצירה לא עם ג'ימיני אלא עם כלי חיצוני)@י.ר.ק כתב בשיתוף | בניתי כמה כלים בג'ימיני קנבס שדורשות נושא (כוללות את הכלים הישנים שלי..):
אבל אני לא יכול להצביע לך עוד
העיקר שאני יכול
-
@י.ר.ק תשמע נראה לי שאני בפריצת דרך כי נראה שאני מצליחל לשלב יצירת סרטונים!!!!!!!!!
(היצירה לא עם ג'ימיני אלא עם כלי חיצוני)@י.ר.ק כתב בשיתוף | בניתי כמה כלים בג'ימיני קנבס שדורשות נושא (כוללות את הכלים הישנים שלי..):
אבל אני לא יכול להצביע לך עוד
העיקר שאני יכול
-
@CSS-0 כתב בשיתוף | בניתי כמה כלים בג'ימיני קנבס שדורשות נושא (כוללות את הכלים הישנים שלי..):
העיקר שאני יכול
אם יהיה לי יותר מוניטין אני יוכל?(סתם שואל)
-
@י.ר.ק תשמע נראה לי שאני בפריצת דרך כי נראה שאני מצליחל לשלב יצירת סרטונים!!!!!!!!!
(היצירה לא עם ג'ימיני אלא עם כלי חיצוני)@י.ר.ק כתב בשיתוף | בניתי כמה כלים בג'ימיני קנבס שדורשות נושא (כוללות את הכלים הישנים שלי..):
אבל אני לא יכול להצביע לך עוד
העיקר שאני יכול
-
@css-0 שאני יוצר תמונות הוא כותב לי ככה:מודל Imagen 4 בשימוש (יכולת חיצונית) ולא יוצר שום תמונה וגם אין בהיסטוריה
-
@י.ר.ק תה לא משתמש בקישור החדש ששמתי!! אתה משתמש בקישור מאוד ישן! תכנס לקישור בפוסט הראשון ותראה שזה עובד!
גם את זה ידעתי כי בקישור החדש בכלל על היצירת תמונות כתוב "יצר תמונה מדהימה"
-
@י.ר.ק לא משנה כי מסתבר שזה יעלה מידי הרבה כסף.. אז נצתרך לוותר עוד כמה דקות אני יעלה את הגרסה עם הגלילה בצ'אט...
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות