סקר | מהו הצ'אט AI המועדף עליך?
-
@הישבשר-המלומד בלשנות פרצופים של בני אדם בלי השוואה GPT מנצח!
-
בתמונות אני כבר באמת לא יודע
או שהמודל החדש של gpt עשה קפיצה אדירה (!!) ברמת הדיוק והריאליסטיות
או -כפי שאכן נראה- שהוא מבוסס על חיפוש תמונות קיימות באינטרנט ומקסימום קצת עריכה שלהן...@mfmf כל הכבוד שהצבעת לגרוק!
שלא יפגע חלילה...מישהו מתנדב להרים לקופיילוט? או שזו בקשה מוגזמת
-
@הישבשר-המלומד הוא אומר שבתמונות GPT לוקח אבל בקוד gemini
-
נכון שזה לופ אין סופי אבל רק החזקים ישרדו והשאלה היא כמה ומי
-
לאחר הסקר שעשיתי פה לפני כשנה, ידוע שמאז 'זרמו מלא מים בנהר' וכיום העדיפויות של האנשים קצת השתנו..
בסקר הזה אני עושה שכל אחד יוכל לבחור אפשרות אחת, אם אתה משתמש בשני כלים לשני דברים שונים (אחד לתכנות ואחד לכתיבה סתם), תבחר את מה שלדעתך יותר מועדף עליך (לפי שימוש, או לפי סתם מה שאתה יותר מתחבר אליו..)
הבהרה: כמובן שמדובר כאן על המודל המוביל של כל מודל. (Gemini 3.1 Pro, GPT 5.5 וכו').
אם התשובה היא 'אחר' אשמח אם תציינו למטה מהו המודל האחר..
@חובבן-מקצועי קידוד - חד משמעית קלוד, כל השאר ג'מיני
-
@חובבן-מקצועי קידוד - חד משמעית קלוד, כל השאר ג'מיני
@רפאל-vnkl
קידוד זה בנתיים קלאוד אל תשכח שעכשיו גוגל מתמקדת (גם) בקוד -
לאחר הסקר שעשיתי פה לפני כשנה, ידוע שמאז 'זרמו מלא מים בנהר' וכיום העדיפויות של האנשים קצת השתנו..
בסקר הזה אני עושה שכל אחד יוכל לבחור אפשרות אחת, אם אתה משתמש בשני כלים לשני דברים שונים (אחד לתכנות ואחד לכתיבה סתם), תבחר את מה שלדעתך יותר מועדף עליך (לפי שימוש, או לפי סתם מה שאתה יותר מתחבר אליו..)
הבהרה: כמובן שמדובר כאן על המודל המוביל של כל מודל. (Gemini 3.1 Pro, GPT 5.5 וכו').
אם התשובה היא 'אחר' אשמח אם תציינו למטה מהו המודל האחר..
-
-
@חובבן-מקצועי מה השאלה בכלל?
ברור שגמיני!
GPT לא כותב ברור בכלל!!!בתור אחד שפעם היה מעריץ של GPT
כי אולי בתמונות הוא עדיין יותר טוב.@מטען-נייד גם GPT אחרי שתי שאלות הוא עולה כסף ברור שג'מני!!
-
@דוד-33 זה גימני אחי
@הישבשר-המלומד
זה ג'מיני?

-
@הישבשר-המלומד
זה ג'מיני?

-
טוב חייב לציין שזה ביזיון.
אחרי שעתיים ו42 עונים לסקר,
הרוב המוחלט מעדיפים את ג'מיני.
זה די מוזר.
מאוד אשמח אם מי שכתב ג'מיני יכתוב למה, קידוד, עברית (נוחות ממשק), ידע כללי וכו'. -
@הישבשר-המלומד
זה ג'מיני?

@דוד-33 זה לא נפתח בנטפרי כרגע אבל התמונת פרופיל של @חובבן-מקצועי זהג'מיני
זו קצת הטיית דעת הקהל בסקר
וכנראה אנשים הצביעו לג'יימיני בסקר שלו כי "באתריה דמר נהוג כמר"...
קרדיט @בנימין-מחשבים -
@דוד-33 כן ברור מה נראה לך שגוגל פיתחה מודל במיוחד בשביל החיפוש
-
-
בתמונות אני כבר באמת לא יודע
או שהמודל החדש של gpt עשה קפיצה אדירה (!!) ברמת הדיוק והריאליסטיות
או -כפי שאכן נראה- שהוא מבוסס על חיפוש תמונות קיימות באינטרנט ומקסימום קצת עריכה שלהן...@mfmf כל הכבוד שהצבעת לגרוק!
שלא יפגע חלילה...מישהו מתנדב להרים לקופיילוט? או שזו בקשה מוגזמת
פוסט זה נמחק! -
טוב חייב לציין שזה ביזיון.
אחרי שעתיים ו42 עונים לסקר,
הרוב המוחלט מעדיפים את ג'מיני.
זה די מוזר.
מאוד אשמח אם מי שכתב ג'מיני יכתוב למה, קידוד, עברית (נוחות ממשק), ידע כללי וכו'. -
@דוד-33 למה זה נראה?
@הישבשר-המלומד
עכשיו אני רואה שזה אותו דבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
