דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. בקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.

בקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
60 פוסטים 23 כותבים 2.1k צפיות 28 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מענין לשמוע

    @א.מ.ד. כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

    לא ממש הבנתי מה כוונתך, ולמה זה מצריך סוכן מיוחד. אשמח להסבר.

    אני יתן דוגמאות.

    יש לי עשר קבצים בתקיה, אני רוצה שתמחוק מהשמות שלהם את כל המספרים/האותיות.
    תמצא לי בתקית הורדות קבצים עם אותו שם כשמתווסף לשם מספר קובץ -(*).
    איך אני מכניס את התקיה של פלאטאר למשתני סביבה?
    איך מחשבים במחשבון של ווינדוס את הפונקציה asin?
    יש אפשרות להוסיף באקסל רצף אותיות עבריות שאני יוכל לגרור אותם ברצף? ושזה יהיה כתוסף קבוע לאקסל?
    איזה דפדפן פחות מכביד על המחשב שלי, כרום או אדג'?

    וכן הלאה....

    א.מ.ד.א מנותק
    א.מ.ד.א מנותק
    א.מ.ד.
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #29

    @מענין-לשמוע את הפעולות הוא באמת אמור לעשות, ואת המידע עדיף שתשאל את Gemini...

    מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • cfopuserC cfopuser

      @א.מ.ד. שכויח על הרעיון רק כדאי שתבהיר מה המטרה,
      assistant לווינדוס לא כזה נצרך לדעתי אולי למבוגרים אבל גם אז לא יודע עד כמה.
      ואם זה תכנות אתה בעצם יוצר מחדש את openclaw אז כבר עדיף לעשות פורק פשוט ולהתבסס על זה לא?
      (למרות שאני מניח שלמוצר כמו openclaw בעברית איכותית גם יהיה הרבה פונטציאל.)

      א.מ.ד.א מנותק
      א.מ.ד.א מנותק
      א.מ.ד.
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #30

      @cfopuser כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

      @א.מ.ד. שכויח על הרעיון רק כדאי שתבהיר מה המטרה,
      assistant לווינדוס לא כזה נצרך לדעתי אולי למבוגרים אבל גם אז לא יודע עד כמה.
      ואם זה תכנות אתה בעצם יוצר מחדש את openclaw אז כבר עדיף לעשות פורק פשוט ולהתבסס על זה לא?
      (למרות שאני מניח שלמוצר כמו openclaw בעברית איכותית גם יהיה הרבה פונטציאל.)

      כששחררתי את סמארטי לאנדרואיד, הרבה משתמשים ביקשו ממני ליצור כזה גם לווינדוס.
      ברעיון זה אמור להיות כמו OpenClaw רק פשוט יותר להתקנה ולהרצה ועם ממשק גרפי אמיתי ויפה (בניגוד ל-OpenClaw), ועם תמיכה מלאה בעברית כולל מערכת הכלים.

      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

        @cfopuser כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

        @א.מ.ד. שכויח על הרעיון רק כדאי שתבהיר מה המטרה,
        assistant לווינדוס לא כזה נצרך לדעתי אולי למבוגרים אבל גם אז לא יודע עד כמה.
        ואם זה תכנות אתה בעצם יוצר מחדש את openclaw אז כבר עדיף לעשות פורק פשוט ולהתבסס על זה לא?
        (למרות שאני מניח שלמוצר כמו openclaw בעברית איכותית גם יהיה הרבה פונטציאל.)

        כששחררתי את סמארטי לאנדרואיד, הרבה משתמשים ביקשו ממני ליצור כזה גם לווינדוס.
        ברעיון זה אמור להיות כמו OpenClaw רק פשוט יותר להתקנה ולהרצה ועם ממשק גרפי אמיתי ויפה (בניגוד ל-OpenClaw), ועם תמיכה מלאה בעברית כולל מערכת הכלים.

        ה מנותק
        ה מנותק
        החכם התם
        מורחק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #31

        @א.מ.ד. אבל לכאורה מבחינת הפונקציונליות והאיכות openclaw עוקף את מה שאתה יוצר אז למה לא להסתמך עליו ולהתאים אותו לקהל יעד כמו ש @cfopuser הציע?

        א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה החכם התם

          @א.מ.ד. אבל לכאורה מבחינת הפונקציונליות והאיכות openclaw עוקף את מה שאתה יוצר אז למה לא להסתמך עליו ולהתאים אותו לקהל יעד כמו ש @cfopuser הציע?

          א.מ.ד.א מנותק
          א.מ.ד.א מנותק
          א.מ.ד.
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #32

          @החכם-התם כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

          @א.מ.ד. אבל לכאורה מבחינת הפונקציונליות והאיכות openclaw עוקף את מה שאתה יוצר אז למה לא להסתמך עליו ולהתאים אותו לקהל יעד כמו ש @cfopuser הציע?

          אין לי מושג בטייפסקריפט, ואת הסוכן שלי אני בונה בפייתון. אני מנסה להוסיף לו תמיכה בספריית המיומנוית של openclaw ואז באמת לא יהיה הבדל ממשי ביניהם.
          את סמארטי מפעילים באמצעות הקלקה על קובץ אחד, בלי יותר מידי סיבוכים. את openclaw די מורכב להתקין ולהגדיר.
          סמארטי גם מסוגל לבנות לעצמו כלים ולשמור אותם ולהריץ אותם ללא הגבלה, אז בתאוריה הוא יכול לעשות הכל.
          לדוגמא דברים שביקשתי ממנו והוא יצר להם כלים בעצמו:

          • תמלול אודיו
          • יצירת טקסט לדיבור
          • בדיקת בריאות מערכת
          • המרת קבצים
          • שליחת הודעה בוואטסאפ דסקטופ

          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

          mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • א.מ.ד.א א.מ.ד.

            @החכם-התם כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

            @א.מ.ד. אבל לכאורה מבחינת הפונקציונליות והאיכות openclaw עוקף את מה שאתה יוצר אז למה לא להסתמך עליו ולהתאים אותו לקהל יעד כמו ש @cfopuser הציע?

            אין לי מושג בטייפסקריפט, ואת הסוכן שלי אני בונה בפייתון. אני מנסה להוסיף לו תמיכה בספריית המיומנוית של openclaw ואז באמת לא יהיה הבדל ממשי ביניהם.
            את סמארטי מפעילים באמצעות הקלקה על קובץ אחד, בלי יותר מידי סיבוכים. את openclaw די מורכב להתקין ולהגדיר.
            סמארטי גם מסוגל לבנות לעצמו כלים ולשמור אותם ולהריץ אותם ללא הגבלה, אז בתאוריה הוא יכול לעשות הכל.
            לדוגמא דברים שביקשתי ממנו והוא יצר להם כלים בעצמו:

            • תמלול אודיו
            • יצירת טקסט לדיבור
            • בדיקת בריאות מערכת
            • המרת קבצים
            • שליחת הודעה בוואטסאפ דסקטופ
            mefateachM מנותק
            mefateachM מנותק
            mefateach
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #33

            @א.מ.ד. כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

            שליחת הודעה בוואטסאפ דסקטופ

            איך? עם עכבר?

            Life is learning

            א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • mefateachM mefateach

              @א.מ.ד. כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

              שליחת הודעה בוואטסאפ דסקטופ

              איך? עם עכבר?

              א.מ.ד.א מנותק
              א.מ.ד.א מנותק
              א.מ.ד.
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #34

              @mefateach כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

              איך? עם עכבר?

              עם ספריית pywhatkit בפייתון. זה מאפשר לו לפתוח את וואטסאפ בדפדפן ברירת המחדל, שאצלי זה באפליקציה למחשב, להזין את הטקסט לשדות המתאימים, וללחוץ על אנטר.

              מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                @mefateach כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

                איך? עם עכבר?

                עם ספריית pywhatkit בפייתון. זה מאפשר לו לפתוח את וואטסאפ בדפדפן ברירת המחדל, שאצלי זה באפליקציה למחשב, להזין את הטקסט לשדות המתאימים, וללחוץ על אנטר.

                ר מנותק
                ר מנותק
                רפי סאם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #35

                @א.מ.ד. אפשרי לעשות את זה בגוגל צ'אט?
                או במייל?

                א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ר רפי סאם

                  @א.מ.ד. אפשרי לעשות את זה בגוגל צ'אט?
                  או במייל?

                  א.מ.ד.א מנותק
                  א.מ.ד.א מנותק
                  א.מ.ד.
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #36

                  @רפי-סאם כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

                  @א.מ.ד. אפשרי לעשות את זה בגוגל צ'אט?
                  או במייל?

                  במייל כבר הכנסתי את זה (צריך להוציא בהגדרות חשבון הגוגל סיסמת אפליקציה ולהכניס), אבל בגוגל צ'אט זה לא אפשרי כרגע בלי גישה ל-GUI, רק בגוגל צ'אט עסקי.

                  מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                    אני מתכנן להשיק את SmartiAI Agent Desktop, הגרסה ל-Windows של סמארטי AI Android בתקופה הקרובה.
                    לקראת ההשקה, אשמח לקבל בקשות תכונות שמעוניינים שיהיה בו, כדי שאכניס מה שמתאים.
                    בגלל שב-Windows מתאפשרת שליטה מתקדמת בשורת הפקודה, האפשרויות הרבה יותר נרחבות, ולכן אשמח לקבל הצעות בנושאים הבאים:

                    • תכונות סוכן
                    • כלים שונים
                    • תכונות אבטחה ובטיחות
                    • תכונות התאמה אישית
                    • שדרות עבודה קבועות
                    • וכו' וכו'.

                    כמובן אין התחייבות לאף תכונה מבוקשת.
                    אפשר גם להתפרע... תנסו לדמיין כל מה שיכול להקל עליכם בעבודות חזרתיות, פעולות במחשב, משימות מתישות וכו'...

                    ניתן להגיב כאן.
                    תודה!

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קרט
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #37

                    @א.מ.ד. פתיחת קבצי קוד ועריכתם

                    א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                      אני מתכנן להשיק את SmartiAI Agent Desktop, הגרסה ל-Windows של סמארטי AI Android בתקופה הקרובה.
                      לקראת ההשקה, אשמח לקבל בקשות תכונות שמעוניינים שיהיה בו, כדי שאכניס מה שמתאים.
                      בגלל שב-Windows מתאפשרת שליטה מתקדמת בשורת הפקודה, האפשרויות הרבה יותר נרחבות, ולכן אשמח לקבל הצעות בנושאים הבאים:

                      • תכונות סוכן
                      • כלים שונים
                      • תכונות אבטחה ובטיחות
                      • תכונות התאמה אישית
                      • שדרות עבודה קבועות
                      • וכו' וכו'.

                      כמובן אין התחייבות לאף תכונה מבוקשת.
                      אפשר גם להתפרע... תנסו לדמיין כל מה שיכול להקל עליכם בעבודות חזרתיות, פעולות במחשב, משימות מתישות וכו'...

                      ניתן להגיב כאן.
                      תודה!

                      CSS 0C מנותק
                      CSS 0C מנותק
                      CSS 0
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #38

                      @א.מ.ד. יש צפי?

                      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ק קרט

                        @א.מ.ד. פתיחת קבצי קוד ועריכתם

                        א.מ.ד.א מנותק
                        א.מ.ד.א מנותק
                        א.מ.ד.
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #39

                        @קרט כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

                        @א.מ.ד. פתיחת קבצי קוד ועריכתם

                        קיים

                        @CSS-0 כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

                        @א.מ.ד. יש צפי?

                        בלי לחץ... כרגע כבר עובד עם כלים מובנים רבים, שליטה מלאה בשורת הפקודה, קלט ופלט קולי, ותמיכה ביצירת כלים עצמאית. עכשיו אני עובד על ספריית כלים חיצוניים ראשונית, ואחר כך אתחיל לבנות את ה-UI.

                        מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מענין לשמוע
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #40

                          @א.מ.ד.
                          חשבתי על פקודה כמו - תבדוק כל רבע שעה האם CMD סיים לסרוק את הפרוייקט, אם כן תעתיק את הפלט ותשמור אותו כקובץ טקסט חדש על שולחן העבודה.

                          א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מענין לשמוע

                            @א.מ.ד.
                            חשבתי על פקודה כמו - תבדוק כל רבע שעה האם CMD סיים לסרוק את הפרוייקט, אם כן תעתיק את הפלט ותשמור אותו כקובץ טקסט חדש על שולחן העבודה.

                            א.מ.ד.א מנותק
                            א.מ.ד.א מנותק
                            א.מ.ד.
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #41

                            @מענין-לשמוע כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

                            @א.מ.ד.
                            חשבתי על פקודה כמו - תבדוק כל רבע שעה האם CMD סיים לסרוק את הפרוייקט, אם כן תעתיק את הפלט ותשמור אותו כקובץ טקסט חדש על שולחן העבודה.

                            קיים!

                            מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                            מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                              @מענין-לשמוע כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

                              @א.מ.ד.
                              חשבתי על פקודה כמו - תבדוק כל רבע שעה האם CMD סיים לסרוק את הפרוייקט, אם כן תעתיק את הפלט ותשמור אותו כקובץ טקסט חדש על שולחן העבודה.

                              קיים!

                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידיםמ מנותק
                              מחנה ידידים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #42

                              @א.מ.ד. סתם שתדע, לאפליקציית תמיכה AI של קופ"ח מכבי קוראים סמארטי... 😂

                              א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                                @א.מ.ד. סתם שתדע, לאפליקציית תמיכה AI של קופ"ח מכבי קוראים סמארטי... 😂

                                א.מ.ד.א מנותק
                                א.מ.ד.א מנותק
                                א.מ.ד.
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #43

                                @מחנה-ידידים אני אתבע אותם! זכויות יוצרים...

                                מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                  @מחנה-ידידים אני אתבע אותם! זכויות יוצרים...

                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמח
                                  צוות פיקוח מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #44

                                  @א.מ.ד. יש עוד אפליקציה בשם סמארטי
                                  9082e25b-95d2-4f76-aaa4-6dd5aedcb00a-image.png

                                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                  א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שניאור שמחש שניאור שמח

                                    @א.מ.ד. יש עוד אפליקציה בשם סמארטי
                                    9082e25b-95d2-4f76-aaa4-6dd5aedcb00a-image.png

                                    א.מ.ד.א מנותק
                                    א.מ.ד.א מנותק
                                    א.מ.ד.
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                                    #45

                                    @שניאור-שמח @מחנה-ידידים
                                    זה שם גנרי, יש בתחום הזה עשרות אפליקציות עם אותו שם. הזיהוי של האפליקציה שלי הוא SmartiAI

                                    מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • א.מ.ד.א מנותק
                                      א.מ.ד.א מנותק
                                      א.מ.ד.
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #46

                                      הצצה לפרוייקט:

                                      6c640855-380e-41ff-8b7a-0d7cd1aa8d2d-image.png

                                      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                      שלמה רביבש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                        הצצה לפרוייקט:

                                        6c640855-380e-41ff-8b7a-0d7cd1aa8d2d-image.png

                                        שלמה רביבש מנותק
                                        שלמה רביבש מנותק
                                        שלמה רביב
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #47

                                        @א.מ.ד. פסיכי!

                                        8d314129-0f04-4ba0-8748-9b0d4e1af4e0-image.png

                                        אני חולם שיהיה כזה דבר בלי אינטרנט...

                                        לאתר שלי - רביב דיגיטל

                                        א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלמה רביבש שלמה רביב

                                          @א.מ.ד. פסיכי!

                                          8d314129-0f04-4ba0-8748-9b0d4e1af4e0-image.png

                                          אני חולם שיהיה כזה דבר בלי אינטרנט...

                                          א.מ.ד.א מנותק
                                          א.מ.ד.א מנותק
                                          א.מ.ד.
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #48

                                          @שלמה-רביב כתב בבקשה | בקשת תכונות לקראת שחרור SmartiAI Agent ל-Windows.:

                                          אני חולם שיהיה כזה דבר בלי אינטרנט...

                                          שים לב למודל שרשום שם. הוא (או אחיו הקטן במעט) יכול לפעול גם באופן מקומי במחשבי קופיילוט+.

                                          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר