בקשה | AI לטלפון אופליין
-
@גלידת-תות
פלאפון?
או טלפון ?
אפליקצייה? -
@גלידת-תות
פלאפון?
או טלפון ?
אפליקצייה? -
@גלידת-תות יש פה בפורום איפה שהוא אפליקציה שאפשר להריץ עליה מודלים
ואתה צריך מודלים שמתאימים מבחינת הג'יגה רם ועברית(אבל הבעייה היא שזה מאוד איטי) -
@גלידת-תות יש פה בפורום איפה שהוא אפליקציה שאפשר להריץ עליה מודלים
ואתה צריך מודלים שמתאימים מבחינת הג'יגה רם ועברית(אבל הבעייה היא שזה מאוד איטי) -
@גלידת-תות תחפש עוד טיפה יש פה מדריכים בכמויות על הנושא הזה ואני חושב שאין טעם להתקין בטלפון הזה מודל אופליין כי הוא יעבוד לך ממש ממש ממש לאט
-
@גלידת-תות תחפש עוד טיפה יש פה מדריכים בכמויות על הנושא הזה ואני חושב שאין טעם להתקין בטלפון הזה מודל אופליין כי הוא יעבוד לך ממש ממש ממש לאט
@y0508352872 אתה ראית משהו ברור?
-
@y0508352872 אתה ראית משהו ברור?
@גלידת-תות כתב בבקשה | AI לטלפון אופליין:
אתה ראית משהו ברור?
-
@גלידת-תות הבאתי כאן אפליקציה:
https://mitmachim.top/post/931971 -
@גלידת-תות הבאתי כאן אפליקציה:
https://mitmachim.top/post/931971@מייבין-במקצת @y0508352872 @ניסיםו @הסויחער תודה רבה!
-
@גלידת-תות טוען את המודל מהאפליקציה
אין לי מושג איך כי האפליקציה הזאת לא עולה על האנדרואיד הנמוך של הנגן שלי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות