בעיה | AI סטודיו דורש ממני מפתח API
-
@ע-ה-דכו-ע העלתי קובץ אחד של 34,000 טוקנים.
-
@ע-ה-דכו-ע העלתי קובץ אחד של 34,000 טוקנים.
@aiib כתב בבעיה | AI סטודיו דורש ממני מפתח API:
@ע-ה-דכו-ע העלתי קובץ אחד של 34,000 טוקנים.
הוא פתח לך את זה מעצמו? או שלחצת בטעות על הכפתור של המפתח API?
כאשר נגמר המכסה החינמית של השיחות הוא פותח דיאלוג קטן שכתוב שנגמר המכסה ויש צורך לקשר מפתח API
-
@aiib כתב בבעיה | AI סטודיו דורש ממני מפתח API:
@ע-ה-דכו-ע העלתי קובץ אחד של 34,000 טוקנים.
הוא פתח לך את זה מעצמו? או שלחצת בטעות על הכפתור של המפתח API?
כאשר נגמר המכסה החינמית של השיחות הוא פותח דיאלוג קטן שכתוב שנגמר המכסה ויש צורך לקשר מפתח API
@ע-ה-דכו-ע כתב בבעיה | AI סטודיו דורש ממני מפתח API:
הוא פתח לך את זה מעצמו? או שלחצת בטעות על הכפתור של המפתח API?
מעצמו. אבל עכשיו אני רואה שמשום מה זה היה על ננו בננה ולכן הוא דרש מפתח...
-
@aiib או שאתה משתמש במודל שהוא בתשלום אז ישר קופץ הדיאלוג הזה
-
@aiib או שאתה משתמש במודל שהוא בתשלום אז ישר קופץ הדיאלוג הזה
@y0508352872 כן.. כך היה וכמו שכתבתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות