שיתוף | רוצים לצפות בשיחה בין מודלי AI - שיחבוט - תוכנה ואתר (גרסה 2.0)
-
@מייבין-במקצת הייתי ממליץ להוסיף שיהיה אפשרות ל30 סיבובים ושיהיה ניתן לעצור שיחה באמצע.
-
@מייבין-במקצת הייתי ממליץ להוסיף שיהיה אפשרות ל30 סיבובים ושיהיה ניתן לעצור שיחה באמצע.
-
@מייבין-במקצת
חלק מהמודלים מוסיפים כל מיני שפות למשל QwQ 32B (Reasoning) וQwen3 235B MoE באופן מועט -
@מייבין-במקצת
חלק מהמודלים מוסיפים כל מיני שפות למשל QwQ 32B (Reasoning) וQwen3 235B MoE באופן מועט@דובי-ג כמה שאני מדגיש להם לדבר בעברית - והם עדיין עושים את זה

פשוט ילדים רעים!
-
@דובי-ג כמה שאני מדגיש להם לדבר בעברית - והם עדיין עושים את זה

פשוט ילדים רעים!
@מייבין-במקצת הייתי גם ממליץ שיהיה ניתן כאפשרות שAI יבחר את האישיות אוטומטית לפי הנושא בשביל דיאולוג טוב יותר בנוסף לבחירה הידנית והקבועים מראש.
-
@מייבין-במקצת הייתי גם ממליץ שיהיה ניתן כאפשרות שAI יבחר את האישיות אוטומטית לפי הנושא בשביל דיאולוג טוב יותר בנוסף לבחירה הידנית והקבועים מראש.
@דובי-ג אני יעשה את זה בעז"ה - אבל המשתמש יצטרך לאשר את זה בהגדרות
-
@מייבין-במקצת
חלק מהמודלים מוסיפים כל מיני שפות למשל QwQ 32B (Reasoning) וQwen3 235B MoE באופן מועט@דובי-ג כתב בשיתוף | רוצים לצפות בשיחה בין מודלי AI - שיחבוט - תוכנה ואתר (גרסה 2.0):
חלק מהמודלים מוסיפים כל מיני שפות למשל QwQ 32B (Reasoning) וQwen3 235B MoE באופן מועט
QwQ 32B (Reasoning) לא תומך בעברית, אז הוא מיד סוטה לשפה עליה אומן הכי הרבה - סינית.
לגבי Qwen3 235B MoE - זו בעיה שיש בכל סדרת Qwen3 בשפות עם פחות נתוני אימון, והיא תוקנה כמעט לחלוטין בסדרת Qwen3.5.@מייבין-במקצת כתב בשיתוף | רוצים לצפות בשיחה בין מודלי AI - שיחבוט - תוכנה ואתר (גרסה 2.0):
@דובי-ג כמה שאני מדגיש להם לדבר בעברית - והם עדיין עושים את זה
פשוט ילדים רעים!אין ילד רע, יש ילד שרע לו... פשוט מסתבר שהם אפילו לא מבינים את הבקשה שלך לדבר בעברית...
-
@מייבין-במקצת תודה על כל השדרוגים, מדהים.
האם ניתן לבצע שיחה גם בין המודל עצמו לעצמו, ז"א לבחור ל2 הצדדים את אותו מודל? -
@מייבין-במקצת התחלתי שיחה שתיים שלוש הודעות ראשונות עבד ואז פתאום מקפיץ שגיאת שרת

-
@אהרן אני יבדוק את זה היום בערב בעז"ה
עכשיו אין לי כ"כ זמן
עריכה: אני מבין שיש מגבלה חודשית על ה-API ומכיוון שלא ידעתי על זה - הבאתי להרבה משתמשים מפתחות API והמגבלה החודשית נגמרה
מה שאפשר לעשות זה:
1: להשתמש בינתיים רק ב-API של ג'מיני (שזה אומר גם רק מודלים של ג'מיני)
2: לפתוח חשבון חדש ב-huggingface וליצור API משלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות