מדריך | המסע שלי לג'אווה - בניתי אתר שמרכז הרבה מהידע שלי | בעבודה
-
https://java-basics-explorer-48bd2907.base44.app/
זה בעריכה | אני גם מתלמד | אני משתף אתכם באתר הזה.
הסבר על התקנת ג'אווה.
תרגולים של משתנים. קלט. פלט.@למה-באתי
שמישהו ישלח לבדיקה בנטפרי... -
@למה-באתי
שמישהו ישלח לבדיקה בנטפרי...@טשיקאוור-ניוז שלחתי
-
https://java-basics-explorer-48bd2907.base44.app/
זה בעריכה | אני גם מתלמד | אני משתף אתכם באתר הזה.
הסבר על התקנת ג'אווה.
תרגולים של משתנים. קלט. פלט.@למה-באתי
אבל למה עשית שזה ידרוש הרשמה בכניסה? -
@טשיקאוור-ניוז שלחתי
@hjhtk.com
נפתח! -
@למה-באתי
אבל למה עשית שזה ידרוש הרשמה בכניסה?@טשיקאוור-ניוז כתב במדריך | המסע שלי לג'אווה - בניתי אתר שמרכז הרבה מהידע שלי | בעבודה:
@למה-באתי
אבל למה עשית שזה ידרוש הרשמה בכניסה?לא יודע.. לא ישבתי על זה בכלל מבחינת עיצוב וכגד'.
שלחתילו את כל הסיכומים שלי וכו וזה מה שיצא -
@טשיקאוור-ניוז כתב במדריך | המסע שלי לג'אווה - בניתי אתר שמרכז הרבה מהידע שלי | בעבודה:
@למה-באתי
אבל למה עשית שזה ידרוש הרשמה בכניסה?לא יודע.. לא ישבתי על זה בכלל מבחינת עיצוב וכגד'.
שלחתילו את כל הסיכומים שלי וכו וזה מה שיצא@למה-באתי
בביס44 בהגדרות מגדירים האם זה ידרוש הרשמה או לא -
@למה-באתי
בביס44 בהגדרות מגדירים האם זה ידרוש הרשמה או לא@טשיקאוור-ניוז כתב במדריך | המסע שלי לג'אווה - בניתי אתר שמרכז הרבה מהידע שלי | בעבודה:
@למה-באתי
בביס44 בהגדרות מגדירים האם זה ידרוש הרשמה או לאאני מקבל את ההרשמות? או הם?
-
@טשיקאוור-ניוז כתב במדריך | המסע שלי לג'אווה - בניתי אתר שמרכז הרבה מהידע שלי | בעבודה:
@למה-באתי
בביס44 בהגדרות מגדירים האם זה ידרוש הרשמה או לאאני מקבל את ההרשמות? או הם?
@למה-באתי
אתה בהגדרות האפליקציה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות