בעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים
-
@הדובדבן-שבקצפת כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
@בין-אדם-לחבירו
כי זה תלוי האם לוחצים על שיחה חדשה או על הלחצן הזהאני לוחץ על שיחה חדשה וזה עדיין עושה לי את זה.
@חד-גדיא כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
@מייבין-במקצת כנראה שלא...
צריך באמת לפנות אליהם בענייןאין לי מושג איך עושים את זה.
תוכל לקחת את זה על עצמך ולעדכן כאן -
@בין-אדם-לחבירו תכנס בקישור כאן, לאזור האישי ותשלח פניה,
ולא יעזור שאני ישלח, צריך שהרבה ישלחו.@חד-גדיא כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
@בין-אדם-לחבירו תכנס בקישור כאן, לאזור האישי ותשלח פניה,
ולא יעזור שאני ישלח, צריך שהרבה ישלחו.אני ישלח.
מי שיכול להצטרף שיעשה זאת. -
@חד-גדיא כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
@בין-אדם-לחבירו תכנס בקישור כאן, לאזור האישי ותשלח פניה,
ולא יעזור שאני ישלח, צריך שהרבה ישלחו.אני ישלח.
מי שיכול להצטרף שיעשה זאת.@בין-אדם-לחבירו
אפשר לנעוץ שיחות זה עוזר -
@בין-אדם-לחבירו
אפשר לנעוץ שיחות זה עוזר -
@מייבין-במקצת כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
@ek1 כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
זה עוזר
נעצתי ורעננתי את הדף - לא עזר
מוזר
לי זה עזר -
@מייבין-במקצת כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
נעצתי ורעננתי את הדף - לא עזר
נעצת את השיחה הנוכחית?

-
@מייבין-במקצת כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
נעצתי ורעננתי את הדף - לא עזר
נעצת את השיחה הנוכחית?

@ek1 כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
נעצת את השיחה הנוכחית?
כן ואז נכנסתי לגמיני מחדש והשיחה נעלמה
-
@ek1 כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
נעצת את השיחה הנוכחית?
כן ואז נכנסתי לגמיני מחדש והשיחה נעלמה
@מייבין-במקצת כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
@ek1 כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
נעצת את השיחה הנוכחית?
כן ואז נכנסתי לגמיני מחדש והשיחה נעלמה
פעם זה עבד
-
@בין-אדם-לחבירו חשבתי פעם לפתח תוסף לכרום שישמור את השיחות - שכחתי מזה לגמרי
אולי כדאי לי לחזור לרעיון הזה -
@בונפד התחיל מזמן מסוים - יש לי שיחות ישנות שהוא תמיד שומר אבל את החדשות - גורנישט
-
@בונפד התחיל מזמן מסוים - יש לי שיחות ישנות שהוא תמיד שומר אבל את החדשות - גורנישט
@מייבין-במקצת כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
@בונפד התחיל מזמן מסוים - יש לי שיחות ישנות שהוא תמיד שומר אבל את החדשות - גורנישט
אני ינסה להבין את הבעיה, שניה
-
חוץ מזה יש לי גם בעיה שבחשבון אחד הוא נותן לי את כל השדרוגים כשיש מודל חדש וכו'
ומחשבון אחר - כלום -
חוץ מזה יש לי גם בעיה שבחשבון אחד הוא נותן לי את כל השדרוגים כשיש מודל חדש וכו'
ומחשבון אחר - כלום@מייבין-במקצת כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
חוץ מזה יש לי גם בעיה שבחשבון אחד הוא נותן לי את כל השדרוגים כשיש מודל חדש וכו'
ומחשבון אחר - כלוםואוו כמה בעיות יש לו

-
@מייבין-במקצת כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
חוץ מזה יש לי גם בעיה שבחשבון אחד הוא נותן לי את כל השדרוגים כשיש מודל חדש וכו'
ומחשבון אחר - כלוםואוו כמה בעיות יש לו

-
-
@בין-אדם-לחבירו כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
תוכל לקחת את זה על עצמך ולעדכן כאן
מצטרף יש מצב?
כמה סימניות שבזבזתי על זה

@מייבין-במקצת כתב בבעיה | ג'ימיני לא שומר צ'אטים:
כמה סימניות שבזבזתי על זה
ממש כך.. זו הדרך היחידה לשמר צ'אטים - שחלקם אתה ממש באמצע לעבוד איתו על איזה פרויקט.. (או להיכנס דרך ההיסטוריה..)
-
לכל המעוניין - שיתפתי פה תוסף שפיתחתי שיכול לסייע בעניין..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
שלחתי להם כבר בשבוע שעבר..