בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה
-
@הסקרן נו אז אם אין FRP אז זה אמור להתאפס וזה הבעיה בm36 שmdm לא תומך בו..
@הרב-של-השכונה אפשר להתקין MDM על כל מכשיר אנדרואיד בלי חשבון
הבעיה היא שמכשיר ללא שירותי גוגל רשמיים הסינון לא אמיתי
כי יש איפוס בריקוברי -
יש לי נגן M36 שנתקע בהפעלה ומותקן עליו קייקואירד וניסיתי לאפס אותו דרך הווליום- ומתג הפעלה (נדמה לי קוראים לזה ריקבורי לא מבין בזה) וזה לא עוזר יש לזה תקנה או שהלך
@אברהם-ס הבעיה בנגן
תנסה לצרוב גרסה תבקש מ-@אלוף-תימן -
@הרב-של-השכונה אפשר להתקין MDM על כל מכשיר אנדרואיד בלי חשבון
הבעיה היא שמכשיר ללא שירותי גוגל רשמיים הסינון לא אמיתי
כי יש איפוס בריקוברי@הסקרן זה מה שאמרתי.
-
@אברהם-ס ועכשיו מת..
לעניננו הוא עם otg ( תמיכה בהכנסות כרטיס) או לא? -
@אברהם-ס ועכשיו מת..
לעניננו הוא עם otg ( תמיכה בהכנסות כרטיס) או לא?@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
-
@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
@אברהם-ס מה זה נראלי כן או לא היית מכניס כרטיס עם מתאם והיה עובד?
-
@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
-
@אברהם-ס מה זה נראלי כן או לא היית מכניס כרטיס עם מתאם והיה עובד?
@הרב-של-השכונה כנראה שהוא פשוט לא ניסה
-
@אברהם-ס מה זה נראלי כן או לא היית מכניס כרטיס עם מתאם והיה עובד?
@הרב-של-השכונה זכור לי שניסיתי ולא הצליח אני לא יודע אם בגלל שלא חיברתי טוב או משהו כזה
-
@אברהם-ס באיזה עיר אתה גר?
@מגנוס-קרלסן בית שמש
-
@מגנוס-קרלסן בית שמש
-
@הרב-של-השכונה זכור לי שניסיתי ולא הצליח אני לא יודע אם בגלל שלא חיברתי טוב או משהו כזה
@אברהם-ס אם הוא כן תומך יש הרבה נושאים לצריבת m36 או שפרסמו גרסאות כשרות יש את המדריך של @אפרים-ד או הגרסה של @אלוף-תימן קיצר אם יש לי עם otg יש לך הרבה אופציות.. אבל אם לא אתה נופל לבריק..
-
@אברהם-ס אם הוא כן תומך יש הרבה נושאים לצריבת m36 או שפרסמו גרסאות כשרות יש את המדריך של @אפרים-ד או הגרסה של @אלוף-תימן קיצר אם יש לי עם otg יש לך הרבה אופציות.. אבל אם לא אתה נופל לבריק..
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
קיצר אם יש לי עם otg יש לך הרבה אופציות.. אבל אם לא אתה נופל לבריק..
תנסה לצרוב את שתיהם
אם אני זוכר טוב המכשיר לא נהרס -
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
קיצר אם יש לי עם otg יש לך הרבה אופציות.. אבל אם לא אתה נופל לבריק..
תנסה לצרוב את שתיהם
אם אני זוכר טוב המכשיר לא נהרס@הסקרן מה פתאום נראלי זה שתי דברים שונים כמו שתצרוב גרסה של F21 על 22
-
@הסקרן מה פתאום נראלי זה שתי דברים שונים כמו שתצרוב גרסה של F21 על 22
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
@הסקרן מה פתאום נראלי זה שתי דברים שונים כמו שתצרוב גרסה של F21 על 22
הוא מתכוון שהמכשיר לא שובק חיים
הוא יהיה בבריק
אבל זה לא יהרוס -
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
@הסקרן מה פתאום נראלי זה שתי דברים שונים כמו שתצרוב גרסה של F21 על 22
הוא מתכוון שהמכשיר לא שובק חיים
הוא יהיה בבריק
אבל זה לא יהרוס@מגנוס-קרלסן מה זה בריק?? לא ניתן לשימוש
אז מה ההבדל תכלס הוא רוצה לצרוב משהו שיפעיל את הנגן.. -
@מגנוס-קרלסן מה זה בריק?? לא ניתן לשימוש
אז מה ההבדל תכלס הוא רוצה לצרוב משהו שיפעיל את הנגן..@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
@מגנוס-קרלסן מה זה בריק?? לא ניתן לשימוש
אז מה ההבדל תכלס הוא רוצה לצרוב משהו שיפעיל את הנגן..עזוב, זה מסובך להסביר
יש בפורום נושא שיש בו מילון הסברים תחפש... -
יש לי נגן M36 שנתקע בהפעלה ומותקן עליו קייקואירד וניסיתי לאפס אותו דרך הווליום- ומתג הפעלה (נדמה לי קוראים לזה ריקבורי לא מבין בזה) וזה לא עוזר יש לזה תקנה או שהלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
