בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה
-
@אברהם-ס כן ברור כי שאתה מאפס עם קיידרואיד הנגן נחסם זה כל פואנטה הסינון (איך בכלל עבד לך קיידרואיד על m36🧐)
לצרוב גרסה חדשה..@הרב-של-השכונה
מישהו באאוטנט התקין לי את זה
אתה מכיר מישהו שיודע לצרוב גירסאות? -
@הרב-של-השכונה
מישהו באאוטנט התקין לי את זה
אתה מכיר מישהו שיודע לצרוב גירסאות?@אברהם-ס תעשה בעצמך מדריכים קלילים פלוס גרסה כשרה של @אלוף-תימן מה יותר טוב מזה..
-
@אברהם-ס כן ברור כי שאתה מאפס עם קיידרואיד הנגן נחסם זה כל פואנטה הסינון (איך בכלל עבד לך קיידרואיד על m36🧐)
לצרוב גרסה חדשה..@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
כי שאתה מאפס עם קיידרואיד הנגן נחסם זה כל פואנטה הסינון
אני חושב שאין לנגן הזה שירותי גוגל רשמיים, אז אין נעילת FRP
-
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
כי שאתה מאפס עם קיידרואיד הנגן נחסם זה כל פואנטה הסינון
אני חושב שאין לנגן הזה שירותי גוגל רשמיים, אז אין נעילת FRP
-
@אברהם-ס קיידרואיד בעיקרון אמור למנוע איפוס, ואם אתה עושה איפוס דרך הריקוברי אז המכשיר ננעל (FRP)
אז אם אין שירותי גוגל רשמיים אז אין בכלל FRP
FRP זה שירות של גוגל@הסקרן נו אז אם אין FRP אז זה אמור להתאפס וזה הבעיה בm36 שmdm לא תומך בו..
-
@הסקרן נו אז אם אין FRP אז זה אמור להתאפס וזה הבעיה בm36 שmdm לא תומך בו..
@הרב-של-השכונה אפשר להתקין MDM על כל מכשיר אנדרואיד בלי חשבון
הבעיה היא שמכשיר ללא שירותי גוגל רשמיים הסינון לא אמיתי
כי יש איפוס בריקוברי -
יש לי נגן M36 שנתקע בהפעלה ומותקן עליו קייקואירד וניסיתי לאפס אותו דרך הווליום- ומתג הפעלה (נדמה לי קוראים לזה ריקבורי לא מבין בזה) וזה לא עוזר יש לזה תקנה או שהלך
@אברהם-ס הבעיה בנגן
תנסה לצרוב גרסה תבקש מ-@אלוף-תימן -
@הרב-של-השכונה אפשר להתקין MDM על כל מכשיר אנדרואיד בלי חשבון
הבעיה היא שמכשיר ללא שירותי גוגל רשמיים הסינון לא אמיתי
כי יש איפוס בריקוברי@הסקרן זה מה שאמרתי.
-
@אברהם-ס ועכשיו מת..
לעניננו הוא עם otg ( תמיכה בהכנסות כרטיס) או לא? -
@אברהם-ס ועכשיו מת..
לעניננו הוא עם otg ( תמיכה בהכנסות כרטיס) או לא?@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
-
@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
@אברהם-ס מה זה נראלי כן או לא היית מכניס כרטיס עם מתאם והיה עובד?
-
@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
-
@אברהם-ס מה זה נראלי כן או לא היית מכניס כרטיס עם מתאם והיה עובד?
@הרב-של-השכונה כנראה שהוא פשוט לא ניסה
-
@אברהם-ס מה זה נראלי כן או לא היית מכניס כרטיס עם מתאם והיה עובד?
@הרב-של-השכונה זכור לי שניסיתי ולא הצליח אני לא יודע אם בגלל שלא חיברתי טוב או משהו כזה
-
@אברהם-ס באיזה עיר אתה גר?
@מגנוס-קרלסן בית שמש
-
@מגנוס-קרלסן בית שמש
-
@הרב-של-השכונה זכור לי שניסיתי ולא הצליח אני לא יודע אם בגלל שלא חיברתי טוב או משהו כזה
@אברהם-ס אם הוא כן תומך יש הרבה נושאים לצריבת m36 או שפרסמו גרסאות כשרות יש את המדריך של @אפרים-ד או הגרסה של @אלוף-תימן קיצר אם יש לי עם otg יש לך הרבה אופציות.. אבל אם לא אתה נופל לבריק..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
