בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה
-
@אברהם-ס ועכשיו מת..
לעניננו הוא עם otg ( תמיכה בהכנסות כרטיס) או לא?@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
-
@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
@אברהם-ס מה זה נראלי כן או לא היית מכניס כרטיס עם מתאם והיה עובד?
-
@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
-
@אברהם-ס מה זה נראלי כן או לא היית מכניס כרטיס עם מתאם והיה עובד?
@הרב-של-השכונה כנראה שהוא פשוט לא ניסה
-
@אברהם-ס מה זה נראלי כן או לא היית מכניס כרטיס עם מתאם והיה עובד?
@הרב-של-השכונה זכור לי שניסיתי ולא הצליח אני לא יודע אם בגלל שלא חיברתי טוב או משהו כזה
-
@אברהם-ס באיזה עיר אתה גר?
@מגנוס-קרלסן בית שמש
-
@מגנוס-קרלסן בית שמש
-
@הרב-של-השכונה זכור לי שניסיתי ולא הצליח אני לא יודע אם בגלל שלא חיברתי טוב או משהו כזה
@אברהם-ס אם הוא כן תומך יש הרבה נושאים לצריבת m36 או שפרסמו גרסאות כשרות יש את המדריך של @אפרים-ד או הגרסה של @אלוף-תימן קיצר אם יש לי עם otg יש לך הרבה אופציות.. אבל אם לא אתה נופל לבריק..
-
@אברהם-ס אם הוא כן תומך יש הרבה נושאים לצריבת m36 או שפרסמו גרסאות כשרות יש את המדריך של @אפרים-ד או הגרסה של @אלוף-תימן קיצר אם יש לי עם otg יש לך הרבה אופציות.. אבל אם לא אתה נופל לבריק..
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
קיצר אם יש לי עם otg יש לך הרבה אופציות.. אבל אם לא אתה נופל לבריק..
תנסה לצרוב את שתיהם
אם אני זוכר טוב המכשיר לא נהרס -
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
קיצר אם יש לי עם otg יש לך הרבה אופציות.. אבל אם לא אתה נופל לבריק..
תנסה לצרוב את שתיהם
אם אני זוכר טוב המכשיר לא נהרס@הסקרן מה פתאום נראלי זה שתי דברים שונים כמו שתצרוב גרסה של F21 על 22
-
@הסקרן מה פתאום נראלי זה שתי דברים שונים כמו שתצרוב גרסה של F21 על 22
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
@הסקרן מה פתאום נראלי זה שתי דברים שונים כמו שתצרוב גרסה של F21 על 22
הוא מתכוון שהמכשיר לא שובק חיים
הוא יהיה בבריק
אבל זה לא יהרוס -
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
@הסקרן מה פתאום נראלי זה שתי דברים שונים כמו שתצרוב גרסה של F21 על 22
הוא מתכוון שהמכשיר לא שובק חיים
הוא יהיה בבריק
אבל זה לא יהרוס@מגנוס-קרלסן מה זה בריק?? לא ניתן לשימוש
אז מה ההבדל תכלס הוא רוצה לצרוב משהו שיפעיל את הנגן.. -
@מגנוס-קרלסן מה זה בריק?? לא ניתן לשימוש
אז מה ההבדל תכלס הוא רוצה לצרוב משהו שיפעיל את הנגן..@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
@מגנוס-קרלסן מה זה בריק?? לא ניתן לשימוש
אז מה ההבדל תכלס הוא רוצה לצרוב משהו שיפעיל את הנגן..עזוב, זה מסובך להסביר
יש בפורום נושא שיש בו מילון הסברים תחפש... -
יש לי נגן M36 שנתקע בהפעלה ומותקן עליו קייקואירד וניסיתי לאפס אותו דרך הווליום- ומתג הפעלה (נדמה לי קוראים לזה ריקבורי לא מבין בזה) וזה לא עוזר יש לזה תקנה או שהלך
-
@אברהם-ס כן ברור כי שאתה מאפס עם קיידרואיד הנגן נחסם זה כל פואנטה הסינון (איך בכלל עבד לך קיידרואיד על m36🧐)
לצרוב גרסה חדשה..@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
איך בכלל עבד לך קיידרואיד על m36🧐
למה לא אמור לעבוד?
לי עבד חלק.
זה אמור לעשות בעיות? -
@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
איך בכלל עבד לך קיידרואיד על m36🧐
למה לא אמור לעבוד?
לי עבד חלק.
זה אמור לעשות בעיות?@יונימדיה כי לm36 אין שרותי גוגל רשמיים=אין FRP ואז אם תשים עליו כל סינון MDM האיפוס דרך רייקוברי הנגן יתאפס אז מה שווה ההגנה..
-
@יונימדיה כי לm36 אין שרותי גוגל רשמיים=אין FRP ואז אם תשים עליו כל סינון MDM האיפוס דרך רייקוברי הנגן יתאפס אז מה שווה ההגנה..
@הרב-של-השכונה אבל שואל השאלה אמר שהוא לא מצליח לאפס גם דרך הריקוברי.
אז כנראה שגם בנגן M36 יעבוד טוב קיידרואיד ללא אפשרות איפוס -
@הרב-של-השכונה אבל שואל השאלה אמר שהוא לא מצליח לאפס גם דרך הריקוברי.
אז כנראה שגם בנגן M36 יעבוד טוב קיידרואיד ללא אפשרות איפוס -
@הרב-של-השכונה אבל שואל השאלה אמר שהוא לא מצליח לאפס גם דרך הריקוברי.
אז כנראה שגם בנגן M36 יעבוד טוב קיידרואיד ללא אפשרות איפוס@יונימדיה אולי הוא שינה גרסה לשירותי גוגל רשמיים או משהו בסגנון אין לי מושג..
או שהוא לא יודע איך מאפסים דרך רייקוברי -
@יונימדיה אולי הוא שינה גרסה לשירותי גוגל רשמיים או משהו בסגנון אין לי מושג..
או שהוא לא יודע איך מאפסים דרך רייקוברי@הרב-של-השכונה כתב בבעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה:
או שהוא לא יודע איך מאפסים דרך רייקוברי
האפשרות הזאת יותר סבירה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות