דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. מדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload

מדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
249 פוסטים 40 כותבים 16.8k צפיות 33 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלי TZA

    @נוחעם-FM הוספתי לפני

    נוחעם FMנ מנותק
    נוחעם FMנ מנותק
    נוחעם FM
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #155

    @אלי-TZA ואתה העלת עכשיו למג'יקוד בלי שהוא התפרסם בלי כוכביות
    אם כן אז מוזר.

    הפעלת שלוחות בVoLTE

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נוחעם FMנ נוחעם FM

      @אלי-TZA ואתה העלת עכשיו למג'יקוד בלי שהוא התפרסם בלי כוכביות
      אם כן אז מוזר.

      א מנותק
      א מנותק
      אלי TZA
      כתב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
      #156

      @נוחעם-FM כן מול העיניים שלי זה נחסם ברגע שפרסמתי עם כוכביות, אולי הם הוסיפו עכשיו זיהוי וחסימת כוכביות.

      נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אלי TZA

        @נוחעם-FM כן מול העיניים שלי זה נחסם ברגע שפרסמתי עם כוכביות, אולי הם הוסיפו עכשיו זיהוי וחסימת כוכביות.

        נוחעם FMנ מנותק
        נוחעם FMנ מנותק
        נוחעם FM
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #157

        @אלי-TZA תנסה לשים את הכוכביות במיקום אחר למשל כמו פה שהוא לא נחסם

        הפעלת שלוחות בVoLTE

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נוחעם FMנ נוחעם FM

          @אלי-TZA תנסה לשים את הכוכביות במיקום אחר למשל כמו פה שהוא לא נחסם

          א מנותק
          א מנותק
          אלי TZA
          כתב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
          #158

          @נוחעם-FM זה חצי גיגה..
          ניסוי דרייברים לשינוי IMEI
          https://send.magicode.me/sen****************d-file/file/8274b17569d94e2bc6ef7826b9c73c08ea41b051/view

          לא נחסם..

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אלי TZA
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #159

            https://www.file********************mail.com/*******************d/uhytxxudxzeselb

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הישבשר המלומדה מנותק
              הישבשר המלומדה מנותק
              הישבשר המלומד
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #160

              f4973ae8-fe96-4361-9577-75c4450a56a9-image.png
              יש לי שגיעה בהפעלת התוכנה פעלתי על פי ההוראות

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומד
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #161
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                  f4973ae8-fe96-4361-9577-75c4450a56a9-image.png
                  יש לי שגיעה בהפעלת התוכנה פעלתי על פי ההוראות

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  y0508352872
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #162

                  @הישבשר-המלומד כתב במדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload:

                  יש לי שגיעה בהפעלת התוכנה פעלתי על פי ההוראות

                  מתי זה קופץ?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 101100001 10110000

                    אני לא לוקח אחריות מכל דבר שקורה לאנשי הקשר / לטלפון שלך

                    להוריד ולחלץ SPD_Research_Tool_R27.24.1301

                    להתקין vcredist_x86_2010.exe

                    ולהתקין דרייברים לנוקיה.zip

                    לפתוח את התוכנה וללחוץ על הכפתור השמאלי:

                    a8775e5e-98db-47c9-a11c-0984a43fb232-image.png

                    לבחור קובץ PAC

                    (למי שרוצה שלא יימחקו הנתונים:)


                    ללחוץ על הגלגלי שיניים (הגדרות)
                    24e4edd9-cff8-4774-a09a-f1d269fa694b-image.png
                    בעמודה הראשונה לגלול למטה עד שתראו EraseUserNV ותסירו את הסימון וללחוץ על OK
                    4ae75f2a-fea1-4842-8c52-d36e87382697-image.png

                    ללחוץ על הכפתור עם החץ

                    777e1552-67e9-4baf-bdd1-2cf3240b94e9-image.png

                    לחבר את המכשיר כשהוא מכובה וכשמחברים אותו ללחוץ על הכפתור בשמאל בעליון של המכשיר

                    108ed20f-e02a-40d1-98f1-5f6e0d57add8-image.png

                    להמתין לסיום הצריבה

                    בהצלחה

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    y0508352872
                    כתב נערך לאחרונה על ידי y0508352872
                    #163

                    @10110000
                    ניסיתי לצרוב גירסה כשרה על מכשיר חדש לא כשר הוא התחיל ונתקע באמצע ועכשיו המכשיר לא נדלק ולא נקלט בתוכנה במחשב
                    8f0087d8-43fb-46c3-8d7d-b13c0fddeea1-image.png
                    אני לא יודע מה לעשות
                    המכשיר NOKIA 215

                    cfopuserC נוחעם FMנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • Y y0508352872

                      @10110000
                      ניסיתי לצרוב גירסה כשרה על מכשיר חדש לא כשר הוא התחיל ונתקע באמצע ועכשיו המכשיר לא נדלק ולא נקלט בתוכנה במחשב
                      8f0087d8-43fb-46c3-8d7d-b13c0fddeea1-image.png
                      אני לא יודע מה לעשות
                      המכשיר NOKIA 215

                      cfopuserC מנותק
                      cfopuserC מנותק
                      cfopuser
                      כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                      #164

                      @y0508352872 איזה מכשיר?

                      תנסה להוציא ולהכניס את הבטרייה.

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y y0508352872

                        @10110000
                        ניסיתי לצרוב גירסה כשרה על מכשיר חדש לא כשר הוא התחיל ונתקע באמצע ועכשיו המכשיר לא נדלק ולא נקלט בתוכנה במחשב
                        8f0087d8-43fb-46c3-8d7d-b13c0fddeea1-image.png
                        אני לא יודע מה לעשות
                        המכשיר NOKIA 215

                        נוחעם FMנ מנותק
                        נוחעם FMנ מנותק
                        נוחעם FM
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #165

                        @y0508352872 כתב במדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload:

                        המכשיר NOKIA 215

                        2020 או 2024 ?
                        ניסית להוציא את הבטריה?

                        הפעלת שלוחות בVoLTE

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • cfopuserC cfopuser

                          @y0508352872 איזה מכשיר?

                          תנסה להוציא ולהכניס את הבטרייה.

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          y0508352872
                          כתב נערך לאחרונה על ידי y0508352872
                          #166

                          @cfopuser @נוחעם-FM 2020 אני חושב
                          הוצאתי את הבטריה לא עזר עכשיו ניסיתי שוב וזה עזר
                          תודה!

                          cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Y y0508352872

                            @cfopuser @נוחעם-FM 2020 אני חושב
                            הוצאתי את הבטריה לא עזר עכשיו ניסיתי שוב וזה עזר
                            תודה!

                            cfopuserC מנותק
                            cfopuserC מנותק
                            cfopuser
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #167

                            @y0508352872 תנסה לצרוב גרסה אחרת.

                            https://mitmachim.top/topic/76264/שיתוף-להורדה-אינדקס-כל-הגרסאות-לנוקיה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הישבשר המלומדה מנותק
                              הישבשר המלומדה מנותק
                              הישבשר המלומד
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #168

                              יש לי בעיה שהתוכנ הלא עובדת והאנטי וירוס מכובה 2a324b26-b96d-442d-a3df-97341cbd1b5b-20251022-1910-58.8471756.mp4

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פ פינפלד התייחס לנושא זה
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אחוות טרמפיסטים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #169

                                f5f2c836-d20a-4aae-af73-3118aeb23913-image.png
                                התוכנה לא מתחילה את הצריבה למרות שהמכשיר מכובה ולחצתי על המקש השמאלי רק מראה טעינה למי ששאל הכבל הוא של העברת נתונים

                                ש פ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • א אחוות טרמפיסטים

                                  f5f2c836-d20a-4aae-af73-3118aeb23913-image.png
                                  התוכנה לא מתחילה את הצריבה למרות שהמכשיר מכובה ולחצתי על המקש השמאלי רק מראה טעינה למי ששאל הכבל הוא של העברת נתונים

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שש66
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #170

                                  @אחוות-טרמפיסטים בעיה בדרייברים כנראה

                                  נ נח

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שש66

                                    @אחוות-טרמפיסטים בעיה בדרייברים כנראה

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אחוות טרמפיסטים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #171

                                    @שש66 התקנתי את האחרון צריך עוד?
                                    b9ca9629-2eeb-4503-a17a-70b0d9a6a75a-image.png

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אחוות טרמפיסטים

                                      @שש66 התקנתי את האחרון צריך עוד?
                                      b9ca9629-2eeb-4503-a17a-70b0d9a6a75a-image.png

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שש66
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #172

                                      @אחוות-טרמפיסטים לא

                                      תנסה ללחוץ עוד תוך כדי שאתה מחבר

                                      נ נח

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ש שש66

                                        @אחוות-טרמפיסטים לא

                                        תנסה ללחוץ עוד תוך כדי שאתה מחבר

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אחוות טרמפיסטים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #173

                                        @שש66 כלום
                                        זה משנה שהכפתורים אצלי שונים מהתמונה? דהיינו משטח חלק

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אשריך עליך
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי אשריך עליך
                                          #174

                                          @נוחעם-fm אפשר לצרוב עם זה גם על נוקיה 215 הכשר של ועדת הרבנים מהיבואן הרשמי?

                                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר