דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. מדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload

מדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
249 פוסטים 40 כותבים 16.8k צפיות 33 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלוםפש שלוםפ

    @ישראל-כהן-6 תוציא את הבטריה ותחסיר תלחץ על המקש שכתוב למעלה ותשתמש בכבל טוב.

    י מנותק
    י מנותק
    ישראל כהן 6
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #147

    @שלוםפ כתב במדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload:

    @ישראל-כהן-6 תוציא את הבטריה ותחסיר תלחץ על המקש שכתוב למעלה ותשתמש בכבל טוב.

    אוקיי אני ינסה שוב תודה רבה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אלי TZA התייחס לנושא זה
    • א אלי TZA התייחס לנושא זה
    • נ נחמן בניה התייחס לנושא זה
    • ל מנותק
      ל מנותק
      לוי דרורי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #148

      למה כשאני מנסה לפתוח את התוכנה הזאת fe275f91-aa62-422b-951c-52c1e09c612e-image.png זה לא נפתח וכותב משהו באנגלית ?

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ל לוי דרורי

        למה כשאני מנסה לפתוח את התוכנה הזאת fe275f91-aa62-422b-951c-52c1e09c612e-image.png זה לא נפתח וכותב משהו באנגלית ?

        נ מנותק
        נ מנותק
        נחמן בניה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #149

        @לוי-דרורי ככה זה אמור להיות עכשיו תלחץ על הגלגל שיניים הבודד ותבחר קובץ PAC

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומד
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #150

          משהו יכול לעלות לי שוב את התוכנה שמשנה את הIMEI של נוקיה 215 אני אשמח ברוב במקומות בפורום זה כבר ישן והקובץ לא נמצא

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

            משהו יכול לעלות לי שוב את התוכנה שמשנה את הIMEI של נוקיה 215 אני אשמח ברוב במקומות בפורום זה כבר ישן והקובץ לא נמצא

            א מנותק
            א מנותק
            אלי TZA
            כתב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
            #151

            @הישבשר-המלומד https://send.magicode.me/send-file/file/efa0233fd3bc585e217b090d0aa7288f74172***************************116/view

            נחסם, כוכביות לא עזר, מה כן עוזר??

            א נוחעם FMנ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א אלי TZA

              @הישבשר-המלומד https://send.magicode.me/send-file/file/efa0233fd3bc585e217b090d0aa7288f74172***************************116/view

              נחסם, כוכביות לא עזר, מה כן עוזר??

              א מנותק
              א מנותק
              אלי TZA
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #152
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלי TZA

                @הישבשר-המלומד https://send.magicode.me/send-file/file/efa0233fd3bc585e217b090d0aa7288f74172***************************116/view

                נחסם, כוכביות לא עזר, מה כן עוזר??

                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FM
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
                #153

                @אלי-TZA צריך לפני שמפרסמים להוסיף את הכוכביות
                לא עוזזר להוסיף אח''כ

                הפעלת שלוחות בVoLTE

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נוחעם FMנ נוחעם FM

                  @אלי-TZA צריך לפני שמפרסמים להוסיף את הכוכביות
                  לא עוזזר להוסיף אח''כ

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלי TZA
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #154

                  @נוחעם-FM הוספתי לפני

                  נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלי TZA

                    @נוחעם-FM הוספתי לפני

                    נוחעם FMנ מנותק
                    נוחעם FMנ מנותק
                    נוחעם FM
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #155

                    @אלי-TZA ואתה העלת עכשיו למג'יקוד בלי שהוא התפרסם בלי כוכביות
                    אם כן אז מוזר.

                    הפעלת שלוחות בVoLTE

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נוחעם FMנ נוחעם FM

                      @אלי-TZA ואתה העלת עכשיו למג'יקוד בלי שהוא התפרסם בלי כוכביות
                      אם כן אז מוזר.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלי TZA
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
                      #156

                      @נוחעם-FM כן מול העיניים שלי זה נחסם ברגע שפרסמתי עם כוכביות, אולי הם הוסיפו עכשיו זיהוי וחסימת כוכביות.

                      נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אלי TZA

                        @נוחעם-FM כן מול העיניים שלי זה נחסם ברגע שפרסמתי עם כוכביות, אולי הם הוסיפו עכשיו זיהוי וחסימת כוכביות.

                        נוחעם FMנ מנותק
                        נוחעם FMנ מנותק
                        נוחעם FM
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #157

                        @אלי-TZA תנסה לשים את הכוכביות במיקום אחר למשל כמו פה שהוא לא נחסם

                        הפעלת שלוחות בVoLTE

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נוחעם FMנ נוחעם FM

                          @אלי-TZA תנסה לשים את הכוכביות במיקום אחר למשל כמו פה שהוא לא נחסם

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלי TZA
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
                          #158

                          @נוחעם-FM זה חצי גיגה..
                          ניסוי דרייברים לשינוי IMEI
                          https://send.magicode.me/sen****************d-file/file/8274b17569d94e2bc6ef7826b9c73c08ea41b051/view

                          לא נחסם..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אלי TZA
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #159

                            https://www.file********************mail.com/*******************d/uhytxxudxzeselb

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • הישבשר המלומדה מנותק
                              הישבשר המלומדה מנותק
                              הישבשר המלומד
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #160

                              f4973ae8-fe96-4361-9577-75c4450a56a9-image.png
                              יש לי שגיעה בהפעלת התוכנה פעלתי על פי ההוראות

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הישבשר המלומדה מנותק
                                הישבשר המלומדה מנותק
                                הישבשר המלומד
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #161
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                  f4973ae8-fe96-4361-9577-75c4450a56a9-image.png
                                  יש לי שגיעה בהפעלת התוכנה פעלתי על פי ההוראות

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  y0508352872
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #162

                                  @הישבשר-המלומד כתב במדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload:

                                  יש לי שגיעה בהפעלת התוכנה פעלתי על פי ההוראות

                                  מתי זה קופץ?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 101100001 10110000

                                    אני לא לוקח אחריות מכל דבר שקורה לאנשי הקשר / לטלפון שלך

                                    להוריד ולחלץ SPD_Research_Tool_R27.24.1301

                                    להתקין vcredist_x86_2010.exe

                                    ולהתקין דרייברים לנוקיה.zip

                                    לפתוח את התוכנה וללחוץ על הכפתור השמאלי:

                                    a8775e5e-98db-47c9-a11c-0984a43fb232-image.png

                                    לבחור קובץ PAC

                                    (למי שרוצה שלא יימחקו הנתונים:)


                                    ללחוץ על הגלגלי שיניים (הגדרות)
                                    24e4edd9-cff8-4774-a09a-f1d269fa694b-image.png
                                    בעמודה הראשונה לגלול למטה עד שתראו EraseUserNV ותסירו את הסימון וללחוץ על OK
                                    4ae75f2a-fea1-4842-8c52-d36e87382697-image.png

                                    ללחוץ על הכפתור עם החץ

                                    777e1552-67e9-4baf-bdd1-2cf3240b94e9-image.png

                                    לחבר את המכשיר כשהוא מכובה וכשמחברים אותו ללחוץ על הכפתור בשמאל בעליון של המכשיר

                                    108ed20f-e02a-40d1-98f1-5f6e0d57add8-image.png

                                    להמתין לסיום הצריבה

                                    בהצלחה

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    y0508352872
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי y0508352872
                                    #163

                                    @10110000
                                    ניסיתי לצרוב גירסה כשרה על מכשיר חדש לא כשר הוא התחיל ונתקע באמצע ועכשיו המכשיר לא נדלק ולא נקלט בתוכנה במחשב
                                    8f0087d8-43fb-46c3-8d7d-b13c0fddeea1-image.png
                                    אני לא יודע מה לעשות
                                    המכשיר NOKIA 215

                                    cfopuserC נוחעם FMנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y y0508352872

                                      @10110000
                                      ניסיתי לצרוב גירסה כשרה על מכשיר חדש לא כשר הוא התחיל ונתקע באמצע ועכשיו המכשיר לא נדלק ולא נקלט בתוכנה במחשב
                                      8f0087d8-43fb-46c3-8d7d-b13c0fddeea1-image.png
                                      אני לא יודע מה לעשות
                                      המכשיר NOKIA 215

                                      cfopuserC מנותק
                                      cfopuserC מנותק
                                      cfopuser
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                                      #164

                                      @y0508352872 איזה מכשיר?

                                      תנסה להוציא ולהכניס את הבטרייה.

                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y y0508352872

                                        @10110000
                                        ניסיתי לצרוב גירסה כשרה על מכשיר חדש לא כשר הוא התחיל ונתקע באמצע ועכשיו המכשיר לא נדלק ולא נקלט בתוכנה במחשב
                                        8f0087d8-43fb-46c3-8d7d-b13c0fddeea1-image.png
                                        אני לא יודע מה לעשות
                                        המכשיר NOKIA 215

                                        נוחעם FMנ מנותק
                                        נוחעם FMנ מנותק
                                        נוחעם FM
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #165

                                        @y0508352872 כתב במדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload:

                                        המכשיר NOKIA 215

                                        2020 או 2024 ?
                                        ניסית להוציא את הבטריה?

                                        הפעלת שלוחות בVoLTE

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • cfopuserC cfopuser

                                          @y0508352872 איזה מכשיר?

                                          תנסה להוציא ולהכניס את הבטרייה.

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          y0508352872
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי y0508352872
                                          #166

                                          @cfopuser @נוחעם-FM 2020 אני חושב
                                          הוצאתי את הבטריה לא עזר עכשיו ניסיתי שוב וזה עזר
                                          תודה!

                                          cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר