דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. מדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload

מדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
249 פוסטים 40 כותבים 16.7k צפיות 33 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נוחעם FMנ נוחעם FM

    @אלי-TZA תנסה לשים את הכוכביות במיקום אחר למשל כמו פה שהוא לא נחסם

    א מנותק
    א מנותק
    אלי TZA
    כתב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
    #158

    @נוחעם-FM זה חצי גיגה..
    ניסוי דרייברים לשינוי IMEI
    https://send.magicode.me/sen****************d-file/file/8274b17569d94e2bc6ef7826b9c73c08ea41b051/view

    לא נחסם..

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א מנותק
      א מנותק
      אלי TZA
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #159

      https://www.file********************mail.com/*******************d/uhytxxudxzeselb

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • הישבשר המלומדה מנותק
        הישבשר המלומדה מנותק
        הישבשר המלומד
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #160

        f4973ae8-fe96-4361-9577-75c4450a56a9-image.png
        יש לי שגיעה בהפעלת התוכנה פעלתי על פי ההוראות

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומד
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #161
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

            f4973ae8-fe96-4361-9577-75c4450a56a9-image.png
            יש לי שגיעה בהפעלת התוכנה פעלתי על פי ההוראות

            Y מנותק
            Y מנותק
            y0508352872
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #162

            @הישבשר-המלומד כתב במדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload:

            יש לי שגיעה בהפעלת התוכנה פעלתי על פי ההוראות

            מתי זה קופץ?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 101100001 10110000

              אני לא לוקח אחריות מכל דבר שקורה לאנשי הקשר / לטלפון שלך

              להוריד ולחלץ SPD_Research_Tool_R27.24.1301

              להתקין vcredist_x86_2010.exe

              ולהתקין דרייברים לנוקיה.zip

              לפתוח את התוכנה וללחוץ על הכפתור השמאלי:

              a8775e5e-98db-47c9-a11c-0984a43fb232-image.png

              לבחור קובץ PAC

              (למי שרוצה שלא יימחקו הנתונים:)


              ללחוץ על הגלגלי שיניים (הגדרות)
              24e4edd9-cff8-4774-a09a-f1d269fa694b-image.png
              בעמודה הראשונה לגלול למטה עד שתראו EraseUserNV ותסירו את הסימון וללחוץ על OK
              4ae75f2a-fea1-4842-8c52-d36e87382697-image.png

              ללחוץ על הכפתור עם החץ

              777e1552-67e9-4baf-bdd1-2cf3240b94e9-image.png

              לחבר את המכשיר כשהוא מכובה וכשמחברים אותו ללחוץ על הכפתור בשמאל בעליון של המכשיר

              108ed20f-e02a-40d1-98f1-5f6e0d57add8-image.png

              להמתין לסיום הצריבה

              בהצלחה

              Y מנותק
              Y מנותק
              y0508352872
              כתב נערך לאחרונה על ידי y0508352872
              #163

              @10110000
              ניסיתי לצרוב גירסה כשרה על מכשיר חדש לא כשר הוא התחיל ונתקע באמצע ועכשיו המכשיר לא נדלק ולא נקלט בתוכנה במחשב
              8f0087d8-43fb-46c3-8d7d-b13c0fddeea1-image.png
              אני לא יודע מה לעשות
              המכשיר NOKIA 215

              cfopuserC נוחעם FMנ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • Y y0508352872

                @10110000
                ניסיתי לצרוב גירסה כשרה על מכשיר חדש לא כשר הוא התחיל ונתקע באמצע ועכשיו המכשיר לא נדלק ולא נקלט בתוכנה במחשב
                8f0087d8-43fb-46c3-8d7d-b13c0fddeea1-image.png
                אני לא יודע מה לעשות
                המכשיר NOKIA 215

                cfopuserC מנותק
                cfopuserC מנותק
                cfopuser
                כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                #164

                @y0508352872 איזה מכשיר?

                תנסה להוציא ולהכניס את הבטרייה.

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y y0508352872

                  @10110000
                  ניסיתי לצרוב גירסה כשרה על מכשיר חדש לא כשר הוא התחיל ונתקע באמצע ועכשיו המכשיר לא נדלק ולא נקלט בתוכנה במחשב
                  8f0087d8-43fb-46c3-8d7d-b13c0fddeea1-image.png
                  אני לא יודע מה לעשות
                  המכשיר NOKIA 215

                  נוחעם FMנ מנותק
                  נוחעם FMנ מנותק
                  נוחעם FM
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #165

                  @y0508352872 כתב במדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload:

                  המכשיר NOKIA 215

                  2020 או 2024 ?
                  ניסית להוציא את הבטריה?

                  הפעלת שלוחות בVoLTE

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • cfopuserC cfopuser

                    @y0508352872 איזה מכשיר?

                    תנסה להוציא ולהכניס את הבטרייה.

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    y0508352872
                    כתב נערך לאחרונה על ידי y0508352872
                    #166

                    @cfopuser @נוחעם-FM 2020 אני חושב
                    הוצאתי את הבטריה לא עזר עכשיו ניסיתי שוב וזה עזר
                    תודה!

                    cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • Y y0508352872

                      @cfopuser @נוחעם-FM 2020 אני חושב
                      הוצאתי את הבטריה לא עזר עכשיו ניסיתי שוב וזה עזר
                      תודה!

                      cfopuserC מנותק
                      cfopuserC מנותק
                      cfopuser
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #167

                      @y0508352872 תנסה לצרוב גרסה אחרת.

                      https://mitmachim.top/topic/76264/שיתוף-להורדה-אינדקס-כל-הגרסאות-לנוקיה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הישבשר המלומדה מנותק
                        הישבשר המלומדה מנותק
                        הישבשר המלומד
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #168

                        יש לי בעיה שהתוכנ הלא עובדת והאנטי וירוס מכובה 2a324b26-b96d-442d-a3df-97341cbd1b5b-20251022-1910-58.8471756.mp4

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פ פינפלד התייחס לנושא זה
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אחוות טרמפיסטים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #169

                          f5f2c836-d20a-4aae-af73-3118aeb23913-image.png
                          התוכנה לא מתחילה את הצריבה למרות שהמכשיר מכובה ולחצתי על המקש השמאלי רק מראה טעינה למי ששאל הכבל הוא של העברת נתונים

                          ש פ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • א אחוות טרמפיסטים

                            f5f2c836-d20a-4aae-af73-3118aeb23913-image.png
                            התוכנה לא מתחילה את הצריבה למרות שהמכשיר מכובה ולחצתי על המקש השמאלי רק מראה טעינה למי ששאל הכבל הוא של העברת נתונים

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שש66
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #170

                            @אחוות-טרמפיסטים בעיה בדרייברים כנראה

                            נ נח

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שש66

                              @אחוות-טרמפיסטים בעיה בדרייברים כנראה

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אחוות טרמפיסטים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #171

                              @שש66 התקנתי את האחרון צריך עוד?
                              b9ca9629-2eeb-4503-a17a-70b0d9a6a75a-image.png

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אחוות טרמפיסטים

                                @שש66 התקנתי את האחרון צריך עוד?
                                b9ca9629-2eeb-4503-a17a-70b0d9a6a75a-image.png

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שש66
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #172

                                @אחוות-טרמפיסטים לא

                                תנסה ללחוץ עוד תוך כדי שאתה מחבר

                                נ נח

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ש שש66

                                  @אחוות-טרמפיסטים לא

                                  תנסה ללחוץ עוד תוך כדי שאתה מחבר

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אחוות טרמפיסטים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #173

                                  @שש66 כלום
                                  זה משנה שהכפתורים אצלי שונים מהתמונה? דהיינו משטח חלק

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אשריך עליך
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי אשריך עליך
                                    #174

                                    @נוחעם-fm אפשר לצרוב עם זה גם על נוקיה 215 הכשר של ועדת הרבנים מהיבואן הרשמי?

                                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אשריך עליך

                                      @נוחעם-fm אפשר לצרוב עם זה גם על נוקיה 215 הכשר של ועדת הרבנים מהיבואן הרשמי?

                                      ל מחובר
                                      ל מחובר
                                      לעכשיו
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #175

                                      @אשריך-עליך כתב במדריך | צריבת מכשירי נוקיה (SPD) ע"י ResearchDownload:

                                      אפשר לצרוב עם זה גם על נוקיה 215 הכשר של ועדת הרבנים מהיבואן הרשמי?

                                      לא

                                      יישומים לנוקיה C2 ו208-https://mitmachim.top/topic/1889/משחקים-לנוקיה-c2-ו208-קבצי-jar/40
                                      צילום מסך בנוקיה C2 (ע"י חיבור למחשב)-https://mitmachim.top/topic/3488/צילום-מסך-בנוקיה-c2

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א אחוות טרמפיסטים

                                        @שש66 כלום
                                        זה משנה שהכפתורים אצלי שונים מהתמונה? דהיינו משטח חלק

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שש66
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #176

                                        @אחוות-טרמפיסטים כלומר 225?

                                        נ נח

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שש66

                                          @אחוות-טרמפיסטים כלומר 225?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אחוות טרמפיסטים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #177

                                          @שש66 כן
                                          בנתיים אחרי התקנת הדרייברים עשיתי הפעלה מחדש והמחשב נדפק פתחתי נושא חדש לזה

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר