דילוג לתוכן

עזרה הדדית - תוכנות

6.6k נושאים 64.6k פוסטים

התקנת התוכנות וההורדות הם באחריות המשתמשים בלבד, הפורום אינו לוקח אחריות על התוכן/התוכנות או כל דבר הנלווה איתם, והם לא נבנו או הוכנו על ידי/עבור משתמשי הפורום ולפיכך האחריות היא על המשתמש המבצע את הפעולות בלבד, מערכת הפורום משמשת כפלטפורמה להעברת התוכן בלבד.

  • בקשת תוכנה ChordPickout בגרסה מלאה

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    365 צפיות
    ש
    @yos זה נראה ככה [image: 1616426703320-bc15156e-6334-4fac-86f3-7a7efd281a1c-image.png] ?
  • איך לקבל את שירותי אדובי בחינם

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    460 צפיות
    I
    @פישל על מה להתנצל???? אתה רק עוזר כמה שאתה יכול! אל תשכח שאתה לא חייב לאף אחד כלום. תודה רבה!!
  • תיקיית רג'יסטרי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    145 צפיות
    T
    @נ-נח , תודה רבה אבל אצלי זה לא מופיע [image: 1616365019050-ef830fb6-75db-42f7-993f-5e2af8b7c625-image.png] ניסיתי ללחוץ על התיקייה שסימנתי אבל היא לא מכילה את הקובת הזה עם השורשים והענפים עריכה: מצאתי תודה רבה
  • בקשה - תוכנה לעריכת סאונד ברמה מקצועית

    15
    3 הצבעות
    15 פוסטים
    397 צפיות
    מ
    ב"ה, יש גם את התוכנה של אדובי
  • תוסף https everywhere

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    106 צפיות
    לומדעסל
    @matty extension_2021_1_27_0.crx
  • הקראק לא עובד!

    נפתר
    38
    1
    0 הצבעות
    38 פוסטים
    756 צפיות
    א
    @kingyos בזכותו ובזכות @juda הסתדר וזה בגי' ניידת ועובד מהר, תודה רבה לכוולם!
  • הצילו! לפתע המחשב לא נדלק גם הביוס.

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    507 צפיות
    א
    @משחזר-מידע אמר בהצילו! לפתע המחשב לא נדלק גם הביוס.: @אלף-שין אמר בהצילו! לפתע המחשב לא נדלק גם הביוס.: כי למה הוא נדלק בכלל? לא מובן השאלה שלך אם יש בעיה בדיסק ומנתקים אותו הוא נדלק לא שמתי לב, כי התכוונתי לכתוב "למה הוא לא נדלק בכלל"? דלגתי בטעות על ה"לא". @הצילו אמר בהצילו! לפתע המחשב לא נדלק גם הביוס.: @אלף-שין לי זה קרה אתמול במחשב נייח לקחתי פאן (מיבש שיער) וניקתי את כל האבק מהמחשב והמחשב נדלק כבראשונה בהצלחה לי זה מחשב נייד, ואיך עוזר פאן?, והאם לא עדיף שואב אבק?
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    108 צפיות
    A0533057932A
    @ששמעון אמר באיך אני מעתיק בשכפול הכי חזק תוכנת היברובוקס מדיסק לדיסק?: א] יש בדיסק עוד דברים שאני לא רוצה להעתיק. ב] זה 410 גיגה בערך, איך עושים הכי מהיר? ג] יש שם 'קונץ פגום' ורק בשכפול עוצמתי אפשר לשכפל, איך עושים? תודה מראש. לכאורה א סותר את ג
  • בעיה בתוכנה WinRAR (תוכנת הכיווצים)

    79
    1
    0 הצבעות
    79 פוסטים
    3k צפיות
    הערשלהה
    @אפרושי-מאיסורא לפעמים זה בגלל סיסמה שגוייה..
  • שיחזור קובץ וורד ששכחתי לשמור

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    133 צפיות
    נ
    @matty https://mitmachim.top/post/278761
  • בקשה-תוכנה להגרלות

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    372 צפיות
    ש
    תודה לכולם
  • דרושה תוכנה מומלצת להשוואת תיקיות

    נפתר
    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    683 צפיות
    חבריםח
    @aaaa אמר בדרושה תוכנה מומלצת להשוואת תיקיות: @חברים מוזר אצלי הוא מוריד מידית בלחיצה על הקישור שהעלתי אכן, גם אצלי כך. (פשוט לא ניסיתי ללחוץ על הקישור שלך, היות וכבר ניסיתי כמה קישורים להורדת התוכנה דנן, שהובאו בפורום דנן וכן בפורום תחומים - וללא הצלחה). ::: [בנושא הזה - יכולתי להגיב, היות ורק 9 ימים עברו - מפתיחת הנושא/אשכול ]. :::
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    153 צפיות
    פישלפ
    @ששמעון אמר בעזרה/ בקשר לקרייאטיב קלאוד שמבקש קוד כאשר אני מתקין עם מייל פיקטיבי: @פישל אז למה יש לפתוח רק משתמש פיקטיבי? הרי אם זה פיקטיבי אני לא יוכל לקבל את הקוד שנשלח למייל הפיקטיבי... נכון לא אמרתי לך לפתוח פקטיבי הכוונה שלא לפתוח על המייל שלך למה? סתם ככה עדיף שלא כאלו אני רשמתי כמה על המייל האמיתי וכלום לא קרה גם לא נשלח לי מיילים היה אחד שרשמתי בטעות להרשמת עידכונים למייל ונשלח פה שם הודעה מאדובי על עדכון לגירסה...
  • עדכון אנטי וירוס

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    291 צפיות
    משה מזרחימ
    @הרב-החשוב שאתה נכנס לאנטי וירוס אם זה בעברית אז בצד ימין יש ; בית , הגדרות, ... עזרה ותמיכה
  • שגיאה בהתקנת אופיס

    7
    1
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    163 צפיות
    ה
    @אמיר תודה
  • ווינדוס 10 להתקנה בחינם

    47
    0 הצבעות
    47 פוסטים
    1k צפיות
    elazarE
    @a0533057932 אמר בווינדוס 10 להתקנה בחינם: לאחר בדיקה חוזרת אאל"ט הפריצה שאלישי הביא דורשת אינטרנט ברגע הפעלת הפריצה אולם היא אמורה לעבוד לתמיד זה מה שרציתי לדעת תודה רבה!!
  • תקלה בהורדת תוכנות מגוגל דרייב

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    חבריםח
    @davidkrasnit אמר בתקלה בהורדת תוכנות מגוגל דרייב: תכנס לeset שם תכנס ל- הגדרות > "הגנת מחשב"... בשורה הראשונה תעשה השהיה בִמקום לחיצה על "הגנת מחשב", לחצתי על "הגנת אינטרנט" (וההמשך - כפי שכתבת). וברוך השם - הצלחתי!
  • בקשה תוכנה ליצירת דיסק אונקי שיחזור לווינדוס שלי

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    169 צפיות
    ש
    @משה-מזרחי תודה רבה לכולם
  • חיפוש בדרייב

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    193 צפיות
    D
    לפעמים לוקח לו כמה שניות עד שהוא מראה את הקבצים
  • בקשת עזרה בהרצת תוכנה

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    123 צפיות
    פישלפ
    @myossi אמר בבקשת עזרה בהרצת תוכנה: קיבלתי עדכון בשביל ראוטר סלולרי לפתיחת הנעילה על הסים וכשאני מריץ אותו מופיע לי [image: 1615725424609-%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%93%D7%94.png] האם מישהו יכול לעזור לי בזה והאם יכול להיות שזה קשור לחסימה של נטפרי תנסה לעשות הקלטת תעבורה בנטפרי ותראה אם מופיעה שגיאות אם כן יתכן שקשור לנטפרי