דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • בקשה| פיתוח קו מידע ופעולות מרוכז לבעלי הטלפון הכשר

    76
    4 הצבעות
    76 פוסטים
    4k צפיות
    א
    @hartkhartk כתב בבקשה| פיתוח קו מידע ופעולות מרוכז לבעלי הטלפון הכשר: עוד? כתב בבקשה| פיתוח קו מידע ופעולות מרוכז לבעלי הטלפון הכשר: זה מה שראיתי שחסר
  • בקשת מידע | וצאפון בימות המשיח נחסם מיד ע"י ועדת הרבנים

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    450 צפיות
    ע
    @קוקר אפשר לנייד אליהם מימות המשיח ללא עלות, צריך לשלוח מייל לימות המשיח. יש הבדל אחד, שבניתוביה, א"א להוציא שיחות מחוץ לריסיילר של מבזק. או שבכלל א"א להוציא שיחות, לא יודע.
  • בקשת מידע | קיליקי האם נסגר?

    24
    2 הצבעות
    24 פוסטים
    448 צפיות
    אורחלא
    @עידו300 כתב בבקשת מידע | קיליקי האם נסגר?: אבל אחרי שהוא כבר ירד רשמית. גם אני נרשמתי אחרי שהוא ירד רשמית ועובד מצוין
  • המלצה | בינה מלאכותית, דיבור/ יוצרת קווים מלאים!!!!!

    29
    5 הצבעות
    29 פוסטים
    1k צפיות
    פלמנמוניפ
    @CSS-0 לא שאלתי על תקלה לא על פיתוח שלוחה
  • בעיה | סיסמה שגויה בהתחברות מדפדפן

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    62 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    14 צפיות
  • בקשת מידע | מרכזיית SIP מרובת משתמשים

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    143 צפיות
    kasnikK
    @צבי-דורש-ציון כתב בבקשת מידע | מרכזיית SIP מרובת משתמשים: אגב, באופן כללי ממליץ על @kasnik הוא מיוחד... משתדל לתת ללקוח את השירות הכי טוב שיכול להיות... תודה.
  • בקשת מידע | חשבון וואטסאפ

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    386 צפיות
    י
    @kasnik אז צריך לזה יחידות? אין אפשרות בחינם?
  • בירור | שרל"ק של "מסר" ריסיילר של ימות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    128 צפיות
    י
    @משה-כהנוביץ זה היה המייל שלהם אבל כפי ששמעתי בעבר מאחד המנהלים הם עוברים לפתח טכנולוגיה משלהם mail@meser.biz
  • המלצה | אפשרות לקיצור הפרסומות במערכות התוכן

    16
    6 הצבעות
    16 פוסטים
    561 צפיות
    יאיר דניאלי
    @דוד-טרייטל כתב בהמלצה | אפשרות לקיצור הפרסומות במערכות התוכן: אבל אם כבר, גם לכם התחילו להופיע פרסומות באמצע השמעות? אגב, על זה אפשר לדלג מיד - בלחיצה על כל מקש
  • 6 הצבעות
    2 פוסטים
    407 צפיות
    א
    @ערוץ-הסקרים תוכלו לעשות שזה יעבוד גם במודול תור החדש החינמי?
  • בקשת מידע | ניתוביה למספר אמריקאי

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    323 צפיות
    י
    @smct מה לא עובד לך הניתוביה? לפעמים זה לא עובד אחרי שטועים במספר
  • בקשה | מערכת בימות המשיח שהפסיק לעבוד ה-SIP

    נפתר
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    426 צפיות
    ח
    @sk progvirtuali26@gmail.com
  • בקשה | מחפש מי שיכול לבנות מערכת שם

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    107 צפיות
    kasnikK
    @שמואל-ח. ?
  • בעיה | התנהלות מחפירה של ימות המשיח קו SMS

    17
    4 הצבעות
    17 פוסטים
    784 צפיות
    31576863
    @אוויר-לנשימה האמת שנתקלתי בהתנהלות המחפירה שלהם גם ברישום ריסיילר כל הודעה אתה יכול לחכות לתגובע מעל חודשיים!!!!!!!!!! כן מעל חודשיים ופניתי וצעקתי ואין עם מי לדבר.....
  • בקשת מידע | קבלת הודעות ווצאפ למייל

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    138 צפיות
    פלמנמוניפ
    @moti-k בשלוחה שמקליטים בה את ההודעות ניתן להגדיר שכל הודעה שמוקלטת בשלוחה תישלח למייל המוגדר במערכת ניתן ג"כ להגדיר מייל מסויים לשלוחה זו את ההגדרות מגדירים באתר ימות המשיח בשלוחה של ההקלטות (בוואצאפ פון זה שלוחה 2) את כל ההגדרות המלאות שניתן להגדיר עיין בקישור שהבאתי למעלה
  • הסבר | איך לעשות קריינות מקצועית למערכת שלכם בחינם!!

    9
    3 הצבעות
    9 פוסטים
    448 צפיות
    י
    @shlomo-yona כתב בהסבר | איך לעשות קריינות מקצועית למערכת שלכם בחינם!!: @רבי-יצחק כתב בהסבר | איך לעשות קריינות מקצועית למערכת שלכם בחינם!!: אין להם קול גברי? יש תכתוב את זה למעלה בסגנון Fast male voice דוגמה הורדה (1).zip
  • בקשה | למשהו יש סליקת אשראי להשאלה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    161 צפיות
    kasnikK
    @יאיר2081 תפנה אליי למייל נראה אם יש מה לדבר
  • שיתוף | יחידות בחצי מחיר

    12
    1
    4 הצבעות
    12 פוסטים
    405 צפיות
    ק
    @oryadaniely כתב בשיתוף | יחידות בחצי מחיר: יחידות סמס גם יש? @kasnik כתב בשיתוף | יחידות בחצי מחיר: @oryadaniely כן נ.ב. גילתי היום משהו חדש, בדיבור עם נציג בימות המשיח, שאם יש רק יחידות שיחה ושולחים SMS זה מבזבז אותם בדיוק באותו כמות כמו ביחידות SMS למרות ש יחידות SMS זה הרבה יותר זול!!!!!
  • המלצה | מערכת מכירות מומלצת

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    107 צפיות
    אין תגובות