דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    11 צפיות
  • בקשת מידע | תגובה: קבצי HTML לשימוש במערכות ימות המשיח

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    534 צפיות
    kasnikK
    @רציונל שאלתי מה זה התקיה שהבאת לו. אם זה לא איחסון שיתופי אז האיחסון נשאר אצלו...
  • נושא זה נמחק!

    12
    2 הצבעות
    12 פוסטים
    77 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    19 צפיות
    אין תגובות
  • באג | שגיאה בהקלטה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    109 צפיות
    צבי דורש ציוןצ
    @מנשה-2 https://f2.freeivr.co.il/post/169468
  • בירור | שידור חי מהגברה למערכת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    141 צפיות
    ל
    @טופטופיסט כתב בבירור | שידור חי מהגברה למערכת: או שתשתמש בתוכנה למחשב של אהבת ישראל (לא מצאתי את השרשור של זה) https://f2.freeivr.co.il/topic/15676/חדש-ב-אהבת-ישראל-שירות-להעברת-שידור-חי-באמצעות-המחשב-ישירות-למערכת-הטלפונית-ivr2
  • עזרה | SMS למספר כשר,

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    264 צפיות
    S
    @נתי-מור https://www.yemot.co.il/ [image: 1766002146631-d73a20bc-9716-48e8-b119-1e9eecab3423-image.png] ותלחץ על היצטרפות ושמה על פתיחת מערכת תרכנים אונלין
  • המלצה | סקריפט לגיבוי ושחזור מערכת

    2
    1
    2 הצבעות
    2 פוסטים
    94 צפיות
    ע
    הודעה חשובה עקב זה שמגבלת הזמן היא נמוכה משמעותית ממה שציפיתי (6 דקות במקום חצי שעה) וא"כ זה מתאים רק למערכות קטנות אני משהה את הפרוייקט (אם מישהו בכל זאת רוצה לקנות בשביל מערכת קטנה מוזמן...) עד שאצליח להתאים אותו למערכות גדולות - מי שיש לו מערכת גדולה ומוכן לנסות את זה עליה, אשמח שיצור איתי קשר במייל stamandsefer@gmail.com. \
  • 17 הצבעות
    21 פוסטים
    2k צפיות
    פלמנמוניפ
    הבעיה סודרה בס"ד
  • 3 הצבעות
    8 פוסטים
    303 צפיות
    חכמוןח
    @דוד-טרייטל כתב במדריך | חיסכון בדקות שיחה למאזינים שלכם, ללא מספר נוסף, עם אפשרות להגדיר ע"י המאזין בעצמו!: ברצוני לשאול אם אפשר להגדיר מס' קבוע עיין כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/18186/שיתוף-מערכת-בין-מאזינים ותיווכח שאין כזאת אפשרות.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    8 צפיות
    אין תגובות
  • הסבר | יחידות למכירה בזול

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    321 צפיות
    ח
    @kasnik התכוונתי שמי שרוצה לקנות מוזמן אם לא יהיה לא יהיה ומי שרוצה לתרום שלחתי קישור לאנשים שצריכים תרומות מה שאני מוכר מיועד לאנשים שרוצים לבצע פעולה מצומצמת ולא רוצים להשקיע עליה 27 שקל אז יש להם אופציה ב5 שקל לקנות את כמות היחידות שהם צריכים בכל אופן תודה רבה על ההצעה
  • בקשת מידע | יוטיוב מיוזיק

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    208 צפיות
    kasnikK
    @efishesh אכן כן, זה דורש שרת על מלא פעילות בצד שרת. @יצחק-הצוחק כתב בבקשת מידע | יוטיוב מיוזיק: שאלתי אם טכנית אפשר ואולי אני יפתח לבד רק תגיד אם זה דבר מסובך טכנית כן, לגופו של עניין, לא נראה לי שזה לרמה שלך... סורי שאני בוטה...
  • עזרה | הגדרה צינטוקים אוטומטי שמתקשרים

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    224 צפיות
    צבי דורש ציוןצ
    @משפחת-ב. https://f2.freeivr.co.il/post/121 Spoiler מתנצל שאין לי זמן לפרט...
  • בירור | יכול להיות שהשרת של ימות קורס שוב?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    174 צפיות
    מייבין במקצתמ
    @אלוף-תימן הקווים החינמיים עובדים לי כרגע - האלה בתשלום - לא
  • נושא זה נמחק!

    2
    -1 הצבעות
    2 פוסטים
    21 צפיות
  • בירור | ניתוק ווצאפ פון שלא בשימוש

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    257 צפיות
    ע
    @יהודי-זה-הכי מה זה "שילם"? זה תשלום חודשי, אם רק שילם בעבר אז אין לו מה לבוא בטענות, ואם עדיין משלם אז הם צריכים לדעת שמשלמים להם...
  • בעיה | לא מקבל SMS בקו וירטואלי ממספרים ספיציפיים

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    330 צפיות
    א
    מה זה אין צפי חוצפה
  • עזרה | שינוי הזיהוי היוצא

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    136 צפיות
    kasnikK
    @קו-הרהיטים מה זה נקרא לא הצלחת לחבר? אפשר להגדיר זיהוי ספיישל עם אימות.
  • בעיה | שיחה מתנתקת בהשארת הודעה מעל 10 דקות

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    188 צפיות
    ד
    @הרב-יעקב-ישראל אם אני זוכר נכון, בעבר היו דיווחים ששיחות VOLTE מתנתקות אחרי זמן מסויים. לא יודע אם הבעיה נפתרה.