דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • בקשת מידע | איך אפשר לפתוח חייגן שיוכלו למערכות תוכן

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    124 צפיות
    אין תגובות
  • שאלה | העלאה קובץ למערכת טלפונית דרך גוגל סקריפט

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    312 צפיות
    א
    @האדם-החושב קובץ אודיו שנמצא ב var בייטים
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    163 צפיות
    א
    27.3.2024 נוסף בבוט: הגדרות אישיות שיתוף המערכת להעלאת קבצים בלבד עם מספר טלפון אחר. גישה מהירה למחיקת הקובץ.
  • בקשה | מקום בשרת לכמה קבצים

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    306 צפיות
    ה
    @EMG תעלה מייל תוכל למחוק מיד
  • בעיה | קליקרים חינם

    8
    1
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    7k צפיות
    S
    @Awsome יש את טריקס https://trix.amoked.com/
  • בירור | עזרה בפתיח למערכת

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    153 צפיות
    א
    @האדם-החושב ,תודה ענקית
  • בעיה | פקס למייל בימות המשיח

    לא נפתר
    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    701 צפיות
    א
    @נצח-ישראל אני יודע, הבנתי אותך מצוין, רק אני לא כתבתי לך מספיק ברור..... מה שכתבתי לנסות לשלוח הכווונה אליך, ולא ממך, כלומר לקבל, כי אחד מהבעיות האפשריות זה בהגדרת קו הפקס שלך שהוא לא קווי רגיל, ולכן אני אומר לך לעשות בדיקה כדי שנוכל להתקדם בענין, הבדיקה היא כמו שכתבתי לך בפוסט הקודם. תעשה את כל השלבים שם ותעדכן. בהצלחה!
  • בקשת מידע | הגדרת רשימת צינתוקים

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    736 צפיות
    צדיק תמיםצ
    @Tיו_ https://f2.freeivr.co.il/topic/91/צינתוקים-במערכת-תוכן-ivr-
  • קו "חפצי חיים"

    24
    1
    3 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    Y
    [image: 1708012167980-%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA.jpg]
  • בירור | שלוחה לקבלת מספר אישי למערכת ?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    160 צפיות
    THMHET
    @הפינגווין בפורום של ימות המשיח טוענים קשות שהאופציה הזאת נגמרה ואפשר לחדש אותה רק דרך שירות הלקוחות יש שם את ההגדרה הזאת: type=private_did_customer שצריכים להגדיר אותה בלבד בשלוחה וזה נותן מספרים אישיים, אבל לפי עדויות משתמשים זה כבר לא עובד (יש הודעה שנגמרו כל המספרים נראה לי)
  • בקשה | הורדת קבצים מרובים מימות המשיח

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    811 צפיות
    אבייא
    @BATOCHNIT זה נמחק מהפורום, אם אתה מעוניין, תוכל לקבל אצלנו שירות הורדה בתשלום בכתובת cs@abaye.co
  • בקשת מידע | התמצאות באתר ימות המשיח

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    257 צפיות
    כ
    @עיר-וקדיש תראה את הפוסט הזה שם הוא במיוחד למתחילים
  • בקשת מידע | אופציה נוספת לזיהוי חסוי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    211 צפיות
    A
    @עיר-וקדיש מה התגובה? בכל אופן לא העתקת את הקישור טוב זה הקישור ובקצרה כתבת to במקום topic
  • בעיה | אין מספרים להקצאה

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    533 צפיות
    A
    @כבוד-הרב כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה: @aiib האם יש דרך להעביר את הקו לבעלותי לגמרי? אפשר לשנות סיסמת ניהול אבל תמיד המספר שפתח את המערכת יוכל לאפס את הסיסמה מהטלפון שלך אולי יש דבר כזה דרך השירות לקוחות כן, זה מה שאמרו לי עכשיו בשירות הלקוחות... אבל בשביל זה אני צריך להטריח את בעל הקו להתקשר... האם יש דרך לפתוח אותו בקומה הכשרה? [בוועדת הרבנים בתקליט אומרים שלא פותחים קווים משפחתיים אלא רק בחברות הכשרות...] אין לך איך לעקוף את ועדת הרבנים לדעתי אבל אפשר תמיד לנסות לפנות אליהם אולי תנסה דרך כאן או לשלוח את הטופס המצורף למייל: mv5381858@gmail.com טופס-למילוי-ע-x27-x27-י-תוכנת-וורד.docx פניתי לנציג שם ופתחו לי את זה... תודה רבה
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    157 צפיות
    Y
    ניתן לשמועה דוגמה לזה במערכת "בהמצאו קרוב" 0796066264/0795191818 בשלוחה 6/7
  • שאלה | חזרה לאחר הפניה למערכת

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    51 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    68 צפיות
    ר
    תודה רבה הסתדרתי
  • בירור | שליחת וקבלת מייל דרך הטלפון

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    105 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | יש מערכת בינלאומית כמו ימות המשיח?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    360 צפיות
    ע
    @yeh-0 כתב בבירור | יש מערכת בינלאומית כמו ימות המשיח?: @הלי כתב בבירור | יש מערכת בינלאומית כמו ימות המשיח?: @עמי-מחשבים אם אני לא טועה אפשר לקבל מספרים בינלאומיים בימות המשיח תפנה לשירות הלקוחות שלהם עולה יקר ובעלות חודשית בדקתי, אולי אפשר לקנות מספר בחו"ל ולנייד כי ימות המשיח בעצם ברשת אבל יתכן שאפשר רק מספרים ישראלים כי יתכן שזה עובד בשרתים ממש מישהו ניסה כזה דבר ניסיתי לשאול אבל לא קיבלתי מענה חוץ מזה היכן ניתן לקנות מספר בחו"ל?
  • שיתוף | שידור חי אינטרנטי - הזרמת מדיה

    8
    2 הצבעות
    8 פוסטים
    578 צפיות
    Y
    @EBA ברגע שאני יסיים לב, או שמשהו יפנה את צומת ליבי אני יעדכן. וכנ"ל כולם יכולים לעדכן. כמו שאמרתה "בשביל מה אנחנו כאן".