@נפתולי תודה רבה!
יש ויש.
במשפחה שלי עשיתי היה צריך נוסח אחר ולכן שאלתי.
אבל עכשיו עשיתי את הנוסח הזה בסוף, והם אמרו לי שהם אומרים זה גם אחרי השנה.
תודה רבה!
@dd שם זה לא שינוי השם
שם זה כדי לשלוח מייל מהמייל שלך, ויופיע לשני כאילו זה מייל אחר שלך שולח
שינוי השם עצמו שיופיע לשני זה איפה שכתב לך קינג קומפיוטר