דילוג לתוכן

שונות וטיפים - סלולרי

1.1k נושאים 12.7k פוסטים
  • בירור מידע | הודעת פיקוד עורף 4x4

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    350 צפיות
    י
    @שלוםפ חס ושלום לבטל את זה. מצד אחד צועקים שאין פתרון בשביל החרדים להתראות וכאן יש דבר שפותר טוב את הבעיה ומציל נפשות צריך רק לסדר את זה כמו שצריך ולחייב חוקית כל מי שמייבא מכשיר שיהיה אפשרות להתראות כאלה מה שהיום סטנדרט במדינות אירופאיות
  • בקשת מידע | אוזניות עם מיקרופון איכותי לשיחה

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    965 צפיות
    ה
    @חיים-יענקל-0 תגביהה את הרמקול ותשמע אין לי הבטחה שברחובות בני ברק אתה תשמע חלק ומצוין בחיים לא ניסיתי אני שם אוזניה אחת ברחוב מגביה ושומע טוב הקישור ששלחת מפנה לדף באליאקספרס ריק אין לי איך לענות לך אם זה אותו דבר
  • בקשת מידע | ניוד מספר כשר

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    353 צפיות
    C
    @inonba תתקשר 0548404041
  • בירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור

    לא נפתר
    34
    0 הצבעות
    34 פוסטים
    3k צפיות
    שמואל ש.ש
    @זאב-לבן כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור: גירסא? 10 ולא נתקע תפנה אליהם באתר שלהם, הם עונים יפה מאוד
  • 2 הצבעות
    2 פוסטים
    208 צפיות
    ה
    פרסמו על עוד מספר, לא זוכר כרגע. אגב, כמדומני שאין שום בעיה בשיחה , אלא דווקא בפתיחת קישור (אני טועה?!)
  • עזרה | חנות (מעבדה) בירושלים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    114 צפיות
    אין תגובות
  • המלצה | טלפון דור 4 מומלץ לא דווקא כשר

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    862 צפיות
    י
    אני גם מחפש בנרות. כבר כתבתי כמה פעמים בנוגע לכל מיני מכשירים שהם מיוצרים רק בשביל שוק הסיני חסר תדרים בדור 4 ובשנה הבא לא יהיה כשחסר קליטה בדור 4 גיבוי מדור 2 ו3 ובתוך בנינים בבניה צפופה אני רואה כבר עכשיו שלמשל ל qin1s אין לו קליטה בדור 4 בכלל ואפילו nokia 2760 שקניתי באירופה כנראה בגלל שחסר לו התדר 28 אין לו קליטה בדור 4 ממילא לפני שקונים חדש כדאי לבדוק אם המכשיר תומך בדור 4 בלבד את המקומות שחשובים לך.
  • 4 הצבעות
    18 פוסטים
    1k צפיות
    א
    @יחצ כתב בהמלצה | מומחי סייבר מזהירים: “לעולם אל תורידו את זה בוואטסאפ”.: אל תלחצו על קישורים חשודים, גם אם הם מצורפים עם תמונה מצחיקה או קובץ תמים. יש לי הרגשה שזה אולי כל הסיפור ולא התמונה עצמה.
  • בקשת מידע | חיפוש אנשי קשר ב V4U

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    264 צפיות
    D
    @מגנוס-קרלסן תודה רבה על העצה אך לצערי גם שם לא מצאתי
  • בירור | מישהו מחובר לי לבלוטוס והבלוטוס שלי מחובה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    198 צפיות
    י
    @7707701239 אם הבלוטוס שלך מכובה אף אחד לא יכול להיות מחובר אליו (אולי פגסוס ) זה כמו שבמצב טיסה אף אחד לא יכול לחייג אליך...
  • שיתוף | בינה מלאכותית בטלפון צאט gpt

    41
    14 הצבעות
    41 פוסטים
    8k צפיות
    א
    מה בסוף? יש משהו פתוח ונורמלי?
  • בקשת מידע | גלישה במחשב דרך פלאפון C-2

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    511 צפיות
    ד
    @hvusvmchsuby כתב בבקשת מידע | גלישה במחשב דרך פלאפון C-2: לא קריטי האיטיות, מיועד לפעולות קטנות. יש אפשרות? יש, בוודאות, אבל איטיות שאתה לא יודע על מה אתה מדבר, עשיתי את זה תקופה ארוכה, זה דור 3, לא 3.5, נדמה לי שלא עובר את ה1Mbps ומסתבר שהרבה למטה מכך, והאינטרנט של היום כבד מאד, בשביל המושגים האלו. תתקין Nokia PC suite או Nokia Suite במחשב (שתי גרסאות מאד שונות לאותה תוכנה) ולפעמים תצליח עם USB שזה 'יותר מהיר' אבל הדרייברים של זה למחשבים החדשים די בעייתיים, לכן בדרך כלל יעבוד יותר 'יציב' עם בלוטוס (הדריברים כלולים בתוכנות הנ"ל, אין צורך להסתבך, רק להתקין, ולחפש בתוכנה אחרי חיבור המכשיר לתוכנה, אפשרות של חיבור לאינטרנט דרך המכשיר) Spoiler בדרך כלל אני לא אוהב לעזור בתחום החיבור לאינטרנט כשאיני יודע אם יש סינון, אבל כיוון שהבאופן הנ"ל לא באמת תוכל 'לגלוש' אלא רק לסנכרן אולי דף ספציפי כגון אאוטלוק, ואני רגוע להסביר
  • בקשת מידע | חיבור פלאפון פור גי 1 למחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    174 צפיות
    kasnikK
    @אדם-החושב לא
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    186 צפיות
    שלוםפש
    @אפי-זינגר בחברת פלאפון אי אפשר להפנות שיחות בפלאפון כשר.
  • בירור | נטסטיק 5G ZTE

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    188 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | מגן יאנג 2

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    101 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה | עזרה | יאנג 2 לא מוציא / מקבל שיחות

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    443 צפיות
    מ
    @מיכל-c מקפיצה שוב את הנושא, הבנתי ממישהו שיכול להיות שבמקום אחד יעבוד ובמקום אחר לא. ראיתי שאצלי זב באמת ככה - בשכונה אחת עובד מעולה ובשכונה אחרת לא עובד יש איך לטפל בזה?
  • בקשת מידע | שחזור אנשי קשר מ4*4 - אפשרי?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    336 צפיות
    מישהו12מ
    @ג-ון-סמית כתב בבקשת מידע | שחזור אנשי קשר מ4*4 - אפשרי?: סליחה שאני מקפיץ נושא ישן אסור על פי חוקי הפורום
  • בקשת מידע | שינוי מספר הטלפון על הצג של השני

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    467 צפיות
    I
    @יוסף-אלחנן בגדול בשרות לקוחות טכנית הם יכולים לעשות כל מספר גם 100. גם אותיות. אבל אני לא יודע מה המדיניות. בטח צריך טפסים.
  • בקשת מידע | האם יש בלפאפון כשר זיכרון?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    278 צפיות
    א
    @דוד-טרייטל יש איך להכניס לו או משהו כזה כמו להלחיף גירסא?