דילוג לתוכן

תוכניות קווי סלולר

475 נושאים 5.4k פוסטים
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    29 צפיות
  • בעיה | סים מהדרין לא עובד

    נפתר
    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    681 צפיות
    מ
    דיברתי עם התמיכה העניין הסתדר
  • בקשת מידע | בקשת מידע | סים כפול מידע על נותני שירות

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    302 צפיות
    I
    @yair1091 כתב בבקשת מידע | בקשת מידע | סים כפול מידע על נותני שירות: 010 גם צריך קידומת של ספרות לפני כל חיוג או זה רק בסלקום? ואשמח לדעת אם הקליטה שלהם טובה יחסית על איזה רשת הם יושבים @ikrh7891 010 - אפשר לבחור מה מספר ברירת המחדל לשיחות יוצאות, אפשר להוציא שיחות מהמספר המשני באופן זמני ללא שינוי ברירת המחדל ע"י 888 - לשאלתך, אין 888 כמו בסלקום, רק בשיחות יוצאות באופן זמני. קליטה של 010 - משולבת פרטנר ופלאפון. לידיעתך, כותב כלקוח של 010 - עדיין אין להם VOLTE, אם זה עניין מבחינתך
  • בירור | הודעה חשובה מ HOT mobile ! סגירת רשתות דור 2-3!

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    519 צפיות
    ד
    @שלוםפ כתב בבירור | הודעה חשובה מ HOT mobile ! סגירת רשתות דור 2-3!: @חסיד-פשוט אני לא מאוד מכיר את המכשיר מקרוב אבל אני יכול לומר לך שראיתי פעם איפשהו על k46 שבטעות הוא מזוהה בחלק מהחברות כדור 3 והיבואן מחליף imei למי שיש לו את הבעיה הזאת. ברור לי שזה העניין, צריבת IMEI, שיתכן שתפתור לך בעיות בעתיד אם תתנייד לסלקום, חסימה לא נראה לי תהיה ,כי תכל'ס המכשיר 4G, ואם לא חסמו לך את הIMEI עד היום, כנראה יפעל גם ב2026,
  • בקשת מידע | הנחות בניוד

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    433 צפיות
    י
    @smct כתב בבקשת מידע | הנחות בניוד: @יוסי-תנורי לא יודע על סמארטפון אבל על טלפון כשר בטח שיש כמעט בכל חנות זה אני יודע, מה שאני לא יודע זה איפה יש חנות שתנייד לי מספרים כשרין ותתן הנחה על לא כשר. תודה בכל אופן.
  • בקשת מידע | יש אפשרות לבחור מספר פלאפון יפה וקליט??

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    ה
    @משפחת-ב. כל הכבוד אז זה במקרה הזה נכון.. (נתקלתי בהרבה מודעות כאלה שהם חארטה..)
  • נושא זה נמחק!

    14
    3 הצבעות
    14 פוסטים
    81 צפיות
  • בירור | סים לרכב לוויז בלבד

    11
    2
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    566 צפיות
    מ
    @EBA אני קניתי סים לשנה וחצי עם 100 ג' לשנה וחצי במאה שקל בלבד סים של פרטנר .סליחה 120 כי הסים עלה עוד עשרים שקל בחנות בירושלים
  • בקשת מידע | קו טלפון הוט על תשתית סיבים- מישהו מכיר?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    308 צפיות
    1
    @אליצפן אם יש לך אפשרות לתת מידע נוסף אשמח לשיתוף פעולה בקשר לנושא הזה ואם יש מישהו עם יכולת להקליט מידע מהרשת כדי לדעת מהי כתובת השרת של הSIP אשמח (מצריך ידע מתקדם יחסית)
  • עזרה | הגדרת סים דאטה של 019

    נפתר
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    902 צפיות
    י
    @הרב-של-השכונה עשית הפעלה מחדש? לא לכבות ולהדליק את הרכב, זה רק מוציא ומכניס ממצב שינה, הפעלה מחדש ממש. אם עדיין לא עובד, תתקשר אליהם ויעשו לך ריענון של הרשת, אולי יעזור. תסתכל מה אפשריות הרשת שיש לך, איזה מצב זה, תגדיר מצב רב מימדי. מה שאתה מתאר (H) זה G3, אתה אמור להגיע לLTE לכאורה. איזה מערכת זה?
  • שאלה | האם אפשרי לעשות SIM נוסף על אותו מספר?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    271 צפיות
    6
    ניתן ברוב החברות דבר איתי 050-6576820
  • בקשת מידע | קו ביתי במחיר טוב

    נפתר
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    771 צפיות
    ה
    @קופיקו בזק בירושלים יש חבילות שיחות . נכנסות ללא הגבלה. יוצאות מתחיל ב20 שקל יש ב30 ויש ב32.5 וכנראה עוד למעלה. שימו לב שעד 1800-2000 דקות שיחה .החבילה הכי קטנה שווה כי על חריגה משלמים רק 1.6 אגורות לדקה
  • בקשת מידע | קליטה של הוט

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    486 צפיות
    שלוםפש
    @אוויר-לנשימה https://public.tableau.com/app/profile/moc.chief.data.officer/viz/_17116609455320/sheet0 זה האתר הכי טוב.
  • בירור | יש כאן לקוח של 010 תקשורת?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @יונתן-המתכנת יש לי כרגע סימים שלהם רוצה ?
  • בקשת מידע | הפנית שיחה

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    435 צפיות
    Y
    @משפחת-ב. את מה? אני לא יכול להפנות אם תפוס וגם אם אן מענה וגם אם לא זמין
  • בירור | טוקמן לטווח ארוך

    19
    1 הצבעות
    19 פוסטים
    1k צפיות
    kasnikK
    @מתכנת-חובב סורי, התכוונתי לתייג את ההוא מעליך
  • בקשת מידע | חייוב מוגדל על חריגת דקות

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    327 צפיות
    ר
    @אוויר-לנשימה חובת ההוכחה הוא על החברה ולא עליך, ואין לה הוכחה.
  • בשורה לגבי חריגה בתוכניות הסלולר

    13
    2 הצבעות
    13 פוסטים
    581 צפיות
    ל
    מישהו יודע מה יצא מזה? זה עבר בסוף? סליחה על ההקפצה...
  • בירור | קו כשר עם אינטרנט בesim

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    152 צפיות
    אין תגובות
  • שיתוף | סים מהדרין | ביקורת

    11
    8 הצבעות
    11 פוסטים
    4k צפיות
    י. פל.י
    @GDA כתב בשיתוף | סים מהדרין | ביקורת: אני מנוי בסימהדרין וממש לא נכון התיאור פה. כמו שכתבו כאן באמת בהתחלה היה אי אילו קשיי התחלה של חברה מתחילה. אבל כיום יש לה שירות מעולה וזמין יותר מכל חברות התקשורת. לגבי הצינתוקים אצלי זה חוסם מאה אחוז. רק כמו שצוין צריך לבקש בחברה לאיזה רמת חסימת צינתוקים אתם מעונינים להתחבר. לגבי חסימת הקוים. ב"ה לא נתקלתי בשום קו בעייתי שפתוח אצלי. וכשיש קוים שנחסמים בטעות חייגתי למוקד הדיווח כוכבית 112 מהקוים בחברת סימהדרין והקשנו את המספר ובזמן קצר זה נפתח. מאד מענין מתי קרה כל התיאור שהבאתם כאן. בכל שווה לכולם לבדוק את השירות הזה ולהינות משקט ואיכות חיים אחרת לא מטרדים מיותרים הן גשמיים (צינתוקים) והן רוחניים (קוי ניעס ומכשול). מעניין, שמתוך 3 פוסטים שיש לך, 2 מהם על סים "מהדרין"...