דילוג לתוכן

תוכניות קווי סלולר

473 נושאים 5.3k פוסטים
  • בירור | SMS מספר כשר

    נעול
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    138 צפיות
    שמואלש
    זה לא נחשב פריצת סינונים, כי אין דרך לעשות את זה. זה כמו לשאול איך מתחברים לאינטרנט עם מיקרוגל. ככל ומדובר על מקרה קצה, או משהוא ספציפי, הנושא צריך להיפתח בצורה ברורה.
  • בקשת מידע | הנחות בניוד - מחפש חנות

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    135 צפיות
    ט
    @hartkhartk כפי שציינתי בהודעה מס' 2 כבר קניתי בב"ב אצל חיימקה. תודה עכ"פ.
  • תוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ

    232
    53 הצבעות
    232 פוסטים
    28k צפיות
    S
    @Leiby אבל נראה לי הקליטה פחות טובה באזור שאני צריך לכן אם לא יהיה ברירה אחרת נראה לי שיהיה עדיף לי לשלם עוד 16 ש"ח בשביל עוד 1000 דקות בסלקום
  • בירור | שיחות במכשיר כשר בחו"ל

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    92 צפיות
    מ
    @עידו300 אני חושב שזה לא תומך בתדרים של ארה"ב
  • שאלה | סים לא כשר ללא חבילת גלישה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    62 צפיות
    י
    @ממוחשב @elikotayar יש ל019 חבילה שנקראת חבילת 100 יש בה מאה דקות שיחה, מאה הודעות, ומאה מגה גלישה [לחודש].
  • בקשת מידע | המספרים של כל החברות לאישור ניוד

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    58 צפיות
    ה
    @דוד-טרייטל כדי להתנייד מחברה לחברה, ובכדי לאשר את הניוד, חובה לחייג מהסים הישן למספרים הבאים כדלהלן לסלקום: 1800071001 / 0529990333 לפרטנר: 1800054005 / 0546990521 לגולן: 0587778585 להוט מובייל: 0535353800 לפלאפון: 0505010010 לוויקום: 0776707626 לרמי לוי: 0556666055 ל-010: 0525799938
  • בקשת מידע | תומך כשר שאפשר לקנות באליאקספרס

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    102 צפיות
    פ
    בדגם עם המצלמה יש אופציה גם להסרטה ואיך פותחים את המכשיר לכשר?
  • בעיה | נחסם לי הסים - הוט מובייל

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    150 צפיות
    א
    בסוף הכנסתי את זה למכשיר אחר וזה חזר לעבוד.
  • בירור | סים כפול עם אותו מספר טלפון

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    148 צפיות
    א
    יש בסלקום 21.90 ש"ח
  • בקשת מידע | חברה לשליחת/ קבלת SMS

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    473 צפיות
    שניאור שמחש
    @אוויר-לנשימה @222972 שמתם לב שהקפצתם נושא ישן? (מאוד)
  • שיתוף | סים הטוקמן כבר לא יחזיק לכם הרבה זמן

    32
    11 הצבעות
    32 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    @אוהב_אמת בדר"כ בקווים שזה קיים זה נמצא בשלוחה של הגדרות קבלת צינתוקים, תנסה לבדוק אם זה שם Spoiler יכול להיות שזה קיים בכל קו שאתה פותח, לא ניסיתי לבדוק אף פעם
  • בקשת מידע | סים טוקמן ללא צורך בהטענה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    157 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @יאנג-בוי לי היה טוקמן בהוט במשך 5 שנים עד שמחמת החששות הנ"ל הפכתי אותו לקו רגיל מעניין אם יש מידע רשמי או סמי רשמי בעניין אבל לא חושב כך שתיאלץ להסתפק בניסיון של משתמשים
  • בקשת מידע | בירור מספר בסים פריפייד (טעון מראש)

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    86 צפיות
    G
    תודה רבה לכולם הסתדרתי בסוף השתמשתי בקוד ##4636*#*# בחייגן שפותח את ההגדרות רשת למתקדמים, שם המספר הופיע @צדיק-0 ניסיתי מן הסתם, אחרת לא הייתי שואל פה. שם לא עבד משום מה
  • בקשת מידע | סים טוקמן ללא הטענה מידי חודש

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    167 צפיות
    ר
    @מעיין-דני קוראים לזה סים לרכב
  • בירור | שיחות לחו״ל נייד

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    54 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | סלקום, 2 קווים סים אחד, איך מחייגים מהקו הכשר?

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    617 צפיות
    ס
    @דוד-המלך-3 כתב בבירור | סלקום, 2 קווים סים אחד, איך מחייגים מהקו הכשר?: אשמח אם תוכל לענות לי בבקשה אם אתה מתכווין להודעה שלך מס' #9, לא הגבתי, כי לא הבנתי את שאלתך. אינני סוכן, ואין לי ידע יותר ממך. התוכנית הזו משווקת כאן בחנויות בבני ברק לכל דורש. ובמידה ויש לך "אדם פרטי" שעושה קווים, אז פשוט תשאל אותו בעצמו...
  • בקשת מידע | חבילת גלישה הכי זולה

    הועבר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    404 צפיות
    ט
    @ETech1 אחי הבנאדם שאל שאלה לפני יותר מארבע שנים, ואתה מחזיר לו תשובה שכבר לא רלוונטית בשבילו כבר ארבע שנים, ומעירים לך ואתה ממשיך כאילו אין מחר...
  • בירור | האם אפשר לקנות סים שיש בו רק וואצפ?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    175 צפיות
    ת
    @רפי-סאם לפי הידוע לי גולד תקשורת יש להם אפשרות של חסימות מותאמות אבל אני לא יודע אם הם נותנים סים ללא מכשיר
  • בקשת מידע | תוכנית תקשורת בארצות הברית

    46
    0 הצבעות
    46 פוסטים
    1k צפיות
    M
    @aiib לא נתקלתי. אינני יודע מה לקחת מsimtlv כנראה אתה מדבר על הסים שלהם? הוא בהחלט לא סים מקומי והוא פועל על נדידה כמו שדיברנו למעלה, זאת אומרת שהip שלך הוא לא אמריקאי, וזה כנראה מה שמעצבן את TextNow. תוכל לנסות להתחבר לוויפי מקומי ואולי זה ישתנה.
  • בקשה | סים של RL מיותר ולא פעיל

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    88 צפיות
    אין תגובות