דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.2k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    ח
    @הישבשר-המלומד כתב: @חכם-בלילה-1 תקליד בחיפוש בהגדרות CA ואז תתקין תעודה אמור לעבוד... @הישבשר-המלומד כל 5 התעודות? עשיתי את זה כבר לעשות שוב?
  • המלצה | מנהל הורדות לאנדרואיד ברמה של IDM ויותר ממנו

    28
    1 הצבעות
    28 פוסטים
    3k צפיות
    פ
    @קובי-ברקאי תודה
  • בעיה | גישה לאכסון הפנימי ב-WSA

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    56 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    13 פוסטים
    701 צפיות
    י
    @א-מ-ל @משה-144 @מישהו12 אשמח לדעת האם תדע (בתשלום כמובן) להפעיל שיחות ב volte ו wifi calling במכשיר cubot king Kong mini 2 pro או במכשיר הנ''ל בגירסה 3? בהגדרות המכשיר זה מופיע בחברה שלי השירות מופעל ותכל'ס זה לא עובד תודה רבה
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    35 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה | גרסה כשרה אם הורדות ל Qin2pro

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    57 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | צריבת גרסת אנדרואיד

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    624 צפיות
    א
    @אליר325000 (מצטער שאני מקפיץ פשוט אני לא יכול לפתוח צ'אט) האפליקציה של ההגדרות הפסיקה לעבוד לי, בH8 בגלל שהחלפתי והחזרתי [עם הרשאות כמובן], זה קרה לי באנדרואיד אחר, ואחרי אופטיזציה(ע"י כיבוי באמצע שהמכשיר נדלק) אממה בH8 לא קורה כלום אם מכבים במצע ההדלקה. אם תוכל לעזור לי אני ישמח מאוד!
  • עזרה | קניתי נגן RUIZU H8 כשר מmy mobile כנסו לפירוט

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    353 צפיות
    א
    @זונדל-גרנד (מצטער שאני מקפיץ פשוט אני לא יכול לפתוח צ'אט) האפליקציה של ההגדרות הפסיקה לעבוד לי, בH8 בגלל שהחלפתי והחזרתי [עם הרשאות כמובן], זה קרה לי באנדרואיד אחר, ואחרי אופטיזציה(ע"י כיבוי באמצע שהמכשיר נדלק) אממה בH8 לא קורה כלום אם מכבים במצע ההדלקה. אם תוכל לעזור לי אני ישמח מאוד!
  • בעיה | הנגן מבצע כבר חודש אופטימיזציה

    18
    1 הצבעות
    18 פוסטים
    379 צפיות
    א
    @e-systems (מצטער שאני מקפיץ פשוט אני לא יכול לשלח צ'אט) בכ"א אתה יודע מה אני יכול לעשות אם האפליקציה של ההגדרות לא עובדת לי, (אחרי שהחלפתי והחזרתי אותה ונתתי הרשאות. זה קרה לי במכשירי אנדרואיד אחרים, וזה הסתדר כשעשיתי אופטימזציה ע"י כיבוי באמצע שהוא מדליק. אבל בH8 זה לא עובד) אם תוכל לעזור לי אני ישמח מאוד!
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    35 צפיות
  • בקשה | רום לסופר סטאר

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    70 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | מחפש זיהוי שיחות לשיומי בלי ההודעה שקופצת

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    78 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | מחפש אפליקציה שביכולתה לעשות צילצולים לבית ספר

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    169 צפיות
    מאיר מאיר מאירמ
    @2580 כתב בבקשה | מחפש אפליקציה שביכולתה לעשות צילצולים לבית ספר: @מאיר-מאיר-מאיר דווקא אפליקציה? כי @מישהו12 הביא כאן תוכנה מצויינת Spoiler לא לידי כרגע אבל אם אני זוכר נכון אפשר להגדיר משך צילצול העניין הוא שיש הפסקות חשמל קצרות שמכבות את המחשב של הצילצולים. אין מחשב נייד. כן יש פלאפון
  • נושא זה נמחק!

    נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    53 צפיות
  • בעיה | נגן האנדרואיד נתקע באתחול

    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    567 צפיות
    ש
    @חכם-בלילה לא ילך אל תנסה. ומה ששאבת וצרבת כנראה יש בעייה בגרסה עצמה
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    162 צפיות
    איש אמתא
    @מתחזק אתה יודע לבנות אפליקציות ורק בזה אתה מסתבך?! בעיקרון אם לא התעסקת עם אנדרואיד סטודיו וכד' זה יהיה לך קשה בתור פרויקט התחלה אבל אם בא לך להשקיע בזה אז יש לך 2 אפשרויות 1 אנדרואיד סטודיו 2 אתרים לבניית אפליקציות ללא קוד אנדרואיד סטודיו הכי מומלץ אבל מצד שני דורש הרבה יותר זמן למידה ואתרים לבניית אפליקציות אומנם הם ללא שורות קוד אבל הם פחות פונקציונליים למעשה ספציפית באפליקציה הזאת הבניה הגרפית היא קלה ממש ולא אכפת לי לבנות לך אבל את האלגוריתם של השאלות אני לא יודע לבנות (אין לי רעיון, אם תיתן לי אני ינסה לבנות אותו)
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    19 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה | טריגר טווח זמן ב-MacroDroid

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    290 צפיות
    צדיק תמיםצ
    @mlpk טריגר אירוע בלוח שנה ותיצור אירוע חוזר על עצמו
  • בירור | הקלטת מסך חיצונית

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    120 צפיות
    אזולאיא
    @נחמן-פלח כתב בבירור | הקלטת מסך חיצונית: @אזולאי אבל זה דורש רוט צודק, שכחתי שאין לך רוט. אבל אתה יכול באמצעות ADB.
  • בירור | האם בכל אנדרואיד יש יישום "סנכרון יומן גוגל"?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    57 צפיות
    אין תגובות
  • שו"ת בר אילן באנדרואיד (קובץ exe)?

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    878 צפיות
    א
    @עמי מצטרף לשאלה, אתה, או מישהו אחר יכול לעזור בעניין?