בירור | יש לי מולטימדיה ברכב ויש סיסמה למצב מפתח, והיא לא עברה שום הכשרה, מה עושים?
-
יש לי מערכת מולטימדיה שקניתי אותה מאיזה מוסכניק אחד והיא לא מוכשרת (יש וויפי, התקנות וכדו')
אני רוצה להכשיר אותה אבל המצב מפתח דורש סיסמה
איך אני פותח את מצב מפתח? -
יש לי מערכת מולטימדיה שקניתי אותה מאיזה מוסכניק אחד והיא לא מוכשרת (יש וויפי, התקנות וכדו')
אני רוצה להכשיר אותה אבל המצב מפתח דורש סיסמה
איך אני פותח את מצב מפתח?@החפץ-בעילום-שם-0 תסתכל פה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תסתכל פה
@שניאור-שמח אני עדיין לא בדקתי שזה עובד, אבל אני יבדוק בהמשך.
-
@שניאור-שמח אני עדיין לא בדקתי שזה עובד, אבל אני יבדוק בהמשך.
@החפץ-בעילום-שם-0 תעדכן
-
יש לי מערכת מולטימדיה שקניתי אותה מאיזה מוסכניק אחד והיא לא מוכשרת (יש וויפי, התקנות וכדו')
אני רוצה להכשיר אותה אבל המצב מפתח דורש סיסמה
איך אני פותח את מצב מפתח? -
@החפץ-בעילום-שם-0 תסתכל פה
@שניאור-שמח כתב בבירור | יש לי מולטימדיה ברכב ויש סיסמה למצב מפתח, והיא לא עברה שום הכשרה, מה עושים?:
@החפץ-בעילום-שם-0 תסתכל פה
זה לא הקוד...
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | יש לי מולטימדיה ברכב ויש סיסמה למצב מפתח, והיא לא עברה שום הכשרה, מה עושים?:
@החפץ-בעילום-שם-0 תסתכל פה
זה לא הקוד...
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | יש לי מולטימדיה ברכב ויש סיסמה למצב מפתח, והיא לא עברה שום הכשרה, מה עושים?:
@שניאור-שמח כתב בבירור | יש לי מולטימדיה ברכב ויש סיסמה למצב מפתח, והיא לא עברה שום הכשרה, מה עושים?:
@החפץ-בעילום-שם-0 תסתכל פה
זה לא הקוד...
אז נחכה ל @מיישה התותח!
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | יש לי מולטימדיה ברכב ויש סיסמה למצב מפתח, והיא לא עברה שום הכשרה, מה עושים?:
@החפץ-בעילום-שם-0 תסתכל פה
זה לא הקוד...
-
@2580 לא עזר כל הקודים
יש למשהו רעיון אחר? -
@2580 לא עזר כל הקודים
יש למשהו רעיון אחר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות