@חכם-בלילה-1 יש מצב לשתי צילומי מסך
1 אישורי CA של המשתמש (בהגדרות מכשיר) כמה תעודות יש שם של נטפרי
2 הגדרות סודיות בדפדפן של פרייפוקס אחרי שאתה נכנס אליהם תצלם מסך
@קינג-קומפיוטר כתב בבקשת מידע | מישהו מכיר את הפלאפון הזה מעלי אקספרס:
@א-י-י מצד אחד זה נראה מכשיר של QIN אותה חברה שמייצרת את הF21 וF22 וכו'
ויש לו גם קופסא כמו שלהם והוא נמכר באותם חנויות
מצד שני קוראים למכשיר TIQ MINI Q3 ולא QIN
@יאיר1997 המכשיר של סמסונג נקרא galaxy folder
https://www.deviceranks.com/he/phone/6931/samsung-galaxy-folder-2
מצאתי עוד חנות בעלי שמוכרת את המכשיר עם אנדרואיד 11
https://he.aliexpress.com/item/1005006107475091.html?spm=a2g0o.store_pc_allItems_or_groupList.0.0.24cc3503BrrkJ1&pdp_npi=4%40dis!ILS!₪ 786.82!₪ 590.11!!!!!%402141113f17054193798812238e5386!12000036051005857!sh!IL!2775139872!&gatewayAdapt=glo2isr
אגב, בחלק מהחנויות יש גם מקשים בעברית
זה mini q3 (אנדרואיד
והשני זהq5 אנדרואיד 11
@נחמן-פלח
המקלדת של גוגל, פשוט תלחץ על האות המתאימה פ' עבור פַּתַּח, ד' עבור דגש וכן הלאה.
עריכה:
תודה רבה לכל המצביעים, אבל הקרדיט מגיע ל @מאיר-מאיר-מאיר שפרסם את זה כאן: https://mitmachim.top/post/669749 .
(דרך אגב, זאת הזדמנות לומר לו תודה - יותר מסתם הצבעה בעד).
@א-מ-ל כתב בבקשת מידע | נגן Q3 שלא מתקין אפליקציות:
@מתושלח-הבבלי
לא נכון !!!
ואני לא הולך להסביר עכשיו למה אתה ממש לא צודק....
חוששתני שעצרת באמצע הפוסט שתכננת לפרסם
@דובי-ג כתב בבעיה | הסרת וויפי מההגדרות ומהסטטוס בר באנדרואיד 8.1:
@שניאור-שמח את המדריך הזה
https://mitmachim.top/post/522009
ועשיתי כל מה שכתוב פשוט לא השתנה כלום
כעין זה גם מדריך אותו רעיון להסרת הויפי מההגדרות...
מה שעליתי בתחילת הפוסט.
@מטעמים הנושא מורכב ומשתנה ממכשיר למכשיר ולאחר מכן מגרסת מערכת הפעלה אחת לשניה
תמיד בכניסה הראשונה בשתי התוכנות הוא יבקש ממך להתקין מהפליי פלאגין שאמור לעזור לו
יש לטים ויואר עצמה עשרות פלאגינים וכן לאנידסק יש פלאגינים
אם אין לך מכשיר מאוד נפוץ אל תפתח ציפיות..
למתקדמים יש גם את SCRCPY