@חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת
לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום
יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
@A0533057932 כתב בבקשת מידע | הכשרת מכשיר סמסונג s7 edge:
Knox קיים גם עם בוטלאדור פתוח
אתה בטוח? כדומני שכך כתב בעבר מישהו12 (גם לגבי זה שא"א לסגור לחלוטין)... אני בכל אופן אףפעם לא ניסיתי לסגור בוטלאודר...
@A0533057932 כתב בבקשת מידע | הכשרת מכשיר סמסונג s7 edge:
יש רכיב אחר שמת בעת פתיחת הבוטלאדור
איזה?
@יחצ לפני חודש
https://www.gadgety.co.il/324941/find-my-device-launched/
[image: 3._Find_nearby_items_r.webp]
[image: 1714992491847-ecc72aa9-542d-4485-9da0-65a83652edb9-image.png]
בחדרי חרדים הביאו את זה עכשיו
ואגב זה האתר
https://www.google.com/android/find/
נ.ב. למה זה הצעת ייעול?
@משה-144 בקובץ הנ"ל, מושרה 26 והלאה, אפשר לראות מה הפעולות שהוא עושה באנדרואיד 14.
https://github.com/WindSpiritSR/CustomCACert/blob/main/post-fs-data.sh
לא ישבתי לעומק עדיין.
@אני-אני-אני גיגלתי על השגיאה, כביכול המכשיר נדלק מיד בתחילת הצריבה, אבל אין שום זכר לזה.
בכל מקרה, גיביתי את כל המחיצות דרך mtkclient באובנטו, אז אני יכול להתקדם הלאה
@נחמן-פלח כתב בבעיה | בעיה בצריבת רום סטוק לטאבלט סמסונג T225N:
@2580 כתב בבעיה | בעיה בצריבת רום סטוק לטאבלט סמסונג T225N:
@מוטי-מן כתב בבעיה | בעיה בצריבת רום סטוק לטאבלט סמסונג T225N:
אמרתי עוד 2 פרקי תהילים
מומלץ תמיד בהתחלה...
"עוד"
זה קאי על הפוסט הזה: https://mitmachim.top/post/788658