דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.3k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    YkingsmartY
    @חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
  • בעיה | אינטרנט לא עובד בוויפי הביתי (רימון)

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    1k צפיות
    מישהו12מ
    את הקובץ הזה @משה-144 כתב במדריך | התקנת תעודת אבטחה עבור רימון/אתרוג/נטספארק באנדרואיד: תוכלו פשוט להתקין את התעודה הבאה, myca.crt יש לפתוח אותה במכשיר, לכתוב שם כלשהו ולשמור.
  • בקשת מידע | עזרה לגבי - תפעול ראשוני לשעון חכם

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    146 צפיות
    ד
    @דודי-ענהאל כתב בבקשת מידע | עזרה לגבי - תפעול ראשוני לשעון חכם: @ישיביש תודה, אוקי, אבל אם למשל אני רוצה לנגן דרך השעון את המוזיקה שיש לי בפלאפון , הוא יכול להתחבר לפלאפון בלי אינטרנט? נכון?! עוד שאלה: האם אין אפשרות לחבר את השעון למטרות אלו לפלאפון בלי האפליקציה (או כן עם האפליקציה אבל באופליין)? (אני מדבר על חיבור ראשוני) נכון בהחלט! נכון מאוד
  • בירור | אפליקצית me

    לא נפתר
    14
    1 הצבעות
    14 פוסטים
    662 צפיות
    מתושלח הבבלימ
    @האדם-הפשוט כתב בבירור | אפליקצית me: @מתושלח-הבבלי כתב בבירור | אפליקצית me: למה זה קישור לשירותי גוגל? ל-me יש מניות בגוגל? חברה זה כבר כמה פעמים שזה קורה לי בפורום בו נסכם שאם העלתי נושא אני יודע מה אני שואל ואם מישהו לא מבין את השאלה או לא מונח בנושא שלא יגיב לטובת כולנו אני גם יודע מה אני שואל, ובא נסכם שאם אין לך מה לענות אז פשוט אל תענה מובן?
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    156 צפיות
    ד
    @צבי-אריאל חפש בפורום יש כאן
  • בקשה | תרגום אפליקציה

    נפתר
    37
    0 הצבעות
    37 פוסטים
    2k צפיות
    נ
    @נחמן-פלח היי אני מקפיץ לצורך אפליקציה אחרת, פשוט ניסתי ולא הצלחתי אז מאוד אשמח לתרגום של האפליקציה הזאת, תודה רבה https://drive.google.com/file/d/1D*****ANL2Ml2v29-diwLwwXxelh8AzT5Y8fj/view?usp=sharing @יצחק-א @נחמן-פלח
  • בירור | נגן אנדרואיד בירור

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    213 צפיות
    נ
    @אבי-1234 תסתכל בסקירה הכללית ותבדוק כמה בטרייה, אחסון, שפה, גודל, אופציות, גירסת אנדרואיד
  • בקשה | אפליקציית ZEIIO

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    291 צפיות
    ס
    @מוטי-מן יש לך מושג האם יש אפליקציה שעובדת רק על רדיו ללא צורך באינטרנט אפי' לטווח קצר
  • בקשת מידע | גוגל מפות אופליין

    40
    0 הצבעות
    40 פוסטים
    2k צפיות
    יוני 10י
    @שמשון-לוי
  • בעיה | התקנת וואטסאפ ווב בנטפרי

    14
    1
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    2k צפיות
    ס
    לתועלת הרבים: בס"ד התקלה נפתרה. הפתרון הוא להסיר את האפליקציה מהאימולטור ולהתקין מחדש. לאחר מכן, כנראה תאלצו להשתמש (לא ודאי) במספר טלפון שונה ממה שניסיתם בפעם הראשונה תודה לכל אלו שניסו לסייע
  • בירור | סמס לאימולטור MEMU

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    210 צפיות
    שלמה וש
    @בחור-ישיבה כתב בבירור | סמס לאימולטור MEMU: @שלמה-ו אתה יכול לפרט יותר? תמונה אחת שווה 1000 מילים [image: 1714672145494-801adab3-27c7-4252-89a7-fbfdb29ca9c8-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-05-02-204741-resized.png] לא מחייבים אותי כשאני פותח את הקו הזה? אם תנייד מיד לא אמור להיות לך חיוב הכי הרבה זה חיוב יחסי של כמה שקלים ואיך מניידים לימות המשיח? בפנייה למייל שירות לקוחות שלהם או דרך מישהו שכבר יש לו מערכת IVR2 שלהם אבל בכללי אין אפשרות להגדר באימולטור שיהיה לו איזה סים או משהו? לא ידוע לי
  • בירור | משתמש אנונימי בגוגל צ'אט ופליי סטור

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    440 צפיות
    י
    @נרוש תודה רבה, בכל אופן אני צריך את זה יותר למרחבים משותפים גדולים בהם המנהלים חוסמים את האפשרות להוסיף או להסיר אפליקציות
  • נושא זה נמחק!

    נפתר
    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    10 צפיות
  • בעיה | השבתת מתקין החבילה מאנדרואיד 11

    5
    1
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    109 צפיות
    ד
    @מישהו12 כתב בבעיה | השבתת מתקין החבילה מאנדרואיד 11: @דובי-ג לכאורה כן. לא לוקח אחריות. הסרתי בהצלחה תודה על העזרה
  • בקשת מידע | מחפש הסבר יעיל על מבנה מחיצות האנדרואיד

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    398 צפיות
    YkingsmartY
    @מומחה-על לסגור, וכמו ש @חובבן-מקצועי אמר
  • בירור | מה זה מצב בטוח

    3
    2
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    118 צפיות
    מ
    הקפצה רצינית: עדיין לא הבנתי, מה המטרה של "מצב בטוח"? עריכה: בסוף הסתדרתי, תודה ל-GPT: Spoiler המטרה של "מצב בטוח" באנדרואיד הוא למנוע גישה למידע פרטי ולהגביל את הפעולות הקריטיות על המכשיר, כך שבמקרה שהמכשיר אבד או נגנב, לא יהיה ניתן לגשת למידע הפרטי או לבצע פעולות לא מתאימות על המכשיר. אפשרויות המצב הבטוח כוללות: חסימת המסך, חסימת גישה לאפליקציות ספציפיות או לכל המכשיר, מציאת מיקום המכשיר, ומחיקת המידע מהמכשיר. מצב בטוח באנדרואיד הוא מצב אבחון המאפשר למכשיר לאתחל עם אפליקציות ושירותי מערכת חיוניים הפועלים בלבד, ללא אפליקציות של צד שלישי. זה יכול להיות מועיל בפתרון בעיות הנגרמות על ידי אפליקציות של צד שלישי. על ידי אתחול למצב בטוח, אתה יכול לקבוע אם בעיה נגרמת על ידי אפליקציה שהתקנת או שזו בעיה הקשורה למערכת. זה יכול לעזור בזיהוי ופתרון התנגשויות תוכנה, קריסות או בעיות אחרות שעשויות להשפיע על הפעולה הרגילה של המכשיר. המטרה של "מצב בטוח" באנדרואיד הוא למנוע גישה למידע פרטי ולהגביל את הפעולות הקריטיות על המכשיר, כך שבמקרה שהמכשיר אבד או נגנב, לא יהיה ניתן לגשת למידע הפרטי או לבצע פעולות לא מתאימות על המכשיר. אפשרויות המצב הבטוח כוללות: חסימת המסך, חסימת גישה לאפליקציות ספציפיות או לכל המכשיר, מציאת מיקום המכשיר, ומחיקת המידע מהמכשיר.
  • בקשת מידע | אוטומציה בMAKE

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    77 צפיות
    אין תגובות
  • 3 הצבעות
    6 פוסטים
    157 צפיות
    נ
    @2580 עובד כבר מעל שבוע
  • עזרה | איך אני מדפיס דרך אפליקציית 'נוקופרינט'

    לא נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    169 צפיות
    ח
    @Ykingsmart בדיוק מה שניסיתי, אבל לא מופיע כלום בתיקיית android/data של המכשיר שהורדתי בו...
  • בקשה | רום SOYES XS13

    לא נפתר
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    918 צפיות
    י
    @אוהב-ללמוד תודה רבה. תחזקנה ידיך! אשריך! אבל אני איבדתי את המכשיר במהלך תהליך ההחזרה שלו לאלי אקספרס
  • בקשת מידע | וואצאפ נחסם

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    215 צפיות
    ש
    @שמילא למה? זה עובד לי על הטבלאט רק על המכשיר אי אפשר להתקין הוא כותב לי שהאפליקציה לא רשמית אפילו שהתקנתי מהאתר של וואטסאפ נראה לי בגלל שהמכשיר לא רשום בגוגל יכול להיות?