דילוג לתוכן

עזרה הדדית - סמסונג

1.5k נושאים 16.1k פוסטים
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    17 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    ר
    @אבירוביץ תודה רבה! כבר ניסיתי את הפתרון הזה, אבל אין לי את המובנה בהגדרות של הבלוטוס שלי. תודה על הרצון הטוב!
  • בקשת מידע | העברת אנשי קשר

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    178 צפיות
    S
    @דוד-ק-0 מה הכוונה
  • שאלה | סמסונג גלאקסי | לא שומעים טוב.

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    360 צפיות
    מ
    @ישיבישער כמו ש-@יוסף-אלחנן כתב, יתכן שיעזור ניקוי. קח איזה מקל אוזנים, תטבול קלות באלכוהול 70% ותנקה את הפס למעלה בעדינות שלא ירטב מידי. ע"פ האמור כאן
  • מדריך | איך ניתן להסיר פרסומות מאחת ולתמיד!

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    453 צפיות
    יוני 10י
    @יצחק-מזרחי לא יש אפליקציות שחסום בהם כל מיני דברים ואםרוצים לפתוח אותם אז צריך לשדרג אותם לפרו ואין לי אינטרנט
  • עזרה | המכשיר דורש קוד PIN וכל הקודים לא פותחים!!!

    33
    0 הצבעות
    33 פוסטים
    1k צפיות
    מיישהמ
    @אני-אני-אני כתב בעזרה | המכשיר דורש קוד PIN וכל הקודים לא פותחים!!!: תכלס @מיישה שכחנו קצת מהבעיה שלך יש לך ADB במכשיר? המכשיר עם רוט? דיברת עם אורנג? אוהו, רכבת על הבעיה שלי ובסוף נזכרת? ב"ה הסתדרתי כבר, זה היה נעילת חברה.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    17 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | אנדרואיד 8 לסמסונג ישן

    2
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    118 צפיות
    מישהו12מ
    ראה כאן https://fakemanoan.github.io/downloads/s6 לא לוקח אחריות, אם אין לך ניסיון בתחום כדאי שמישהו עם ניסיון יעשה את זה בשבילך. (והוא מסתמא ירצה תשלום)
  • בירור | תרגום מסך בזמן אמת

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    393 צפיות
    E
    @עם-ישראל-חיי תודה 🥰
  • בקשה | מחיקת יוטיוב

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    1k צפיות
    ראובן שבתיר
    @משתמש-מתקדם כתב בבקשה | מחיקת יוטיוב: @אזולאי סליחה על ההקפצה מה המייל שלך אני רוצה לברר על גירסא מרחוק https://mitmachim.top/topic/16390/אינדקס-גירסאות-לשיאומי-qin1s-מתעדכן
  • 0 הצבעות
    35 פוסטים
    1k צפיות
    YkingsmartY
    קיבלתם סקירה https://mitmachim.top/post/773435
  • בעיה | כשר פליי נופל הסינון שוב ושוב

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    96 צפיות
    אין תגובות
  • מדריך | הורדת קושחה לסמסונג

    7
    2
    4 הצבעות
    7 פוסטים
    741 צפיות
    מישהו12מ
    הקפצה של שנה... אבל תודה על המידע
  • בקשה | ספוטיפי פרוץ לסמסונג

    15
    1
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    539 צפיות
    יוסף אלחנןי
    @לאההה אולי @koby ידע לעזור לנו... או @שניאור-שמח ...
  • בקשה | אני צריך רום ל-GT-S5830i בעברית

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    253 צפיות
    מ
    @ישראל-קונצברג כתב בבקשה | אני צריך רום ל-GT-S5830i בעברית: ניסיתי כבר. הצלחת להתקין אותה? לגבי המפתחים, מצאתי שיש להיכנס כך: הגדרות>יישומים>פיתוח תבדוק אצלך וכן עיין פה
  • מקלדת עיברית של סמסונג יאנג

    55
    0 הצבעות
    55 פוסטים
    2k צפיות
    שמואל ש.ש
    @dfhzrhree כתב במקלדת עיברית של סמסונג יאנג: SYSTEM/CSC/LANGUAGE.XML מתנצל על ההקפצה, אבל אין לי תיקייה כזאת אבל יש לי כן את האפליצקייה מותקנת ומה שמוזר שלפני צריבת הגירסא כן היה לי עברית אפילו שהיה את התיקייה הזאת אבל בלי הקובץ הנ"ל
  • בירור | דגמי יאנג

    63
    0 הצבעות
    63 פוסטים
    4k צפיות
    צדיק תמיםצ
    @שמואל-ש https://madrichim.ovh/topic/219
  • בירור | הדרן לאולטרה 23 האם אפשר לעשות למכשיר שלא נקנה דרכם

    44
    0 הצבעות
    44 פוסטים
    2k צפיות
    שניאור שמחש
    @aharon77 כתב בבירור | הדרן לאולטרה 23 האם אפשר לעשות למכשיר שלא נקנה דרכם: @EBA כתב בבירור | הדרן לאולטרה 23 האם אפשר לעשות למכשיר שלא נקנה דרכם: @yosef368 עצתי לך, שחרר מהדרן, חכה בסבלנות להופעת הגרסה היציבה של חסימת המאה - קיידרואיד, של @לא-מתייאש Spoiler בסודי סודות נחשוף לך שיש לך רק קצת יותר מחצי שנה לחכות... ושווה לחכות!! היי איפה אפשר להבין ולהחכים יותר על החסימה הזאת של "קיידרואיד"? כאן היא באמת ברמה גבוהה כמו הדרן? היא ממש גבוה.. אפשר להיות רגוע? שוקל ברצינות... אם יש שירותי גוגל והבוטלאודר סגור אז כן.. עד עכשיו לא הסכמתי לעצמי לרדת לרמה פחות מהדרן... חייב לדעת פרטים לעומק... סתכל כנ"ל יש מישהו שאפשר לשאול אותו ולהתיעץ? יש'ך את @לא-מתייאש בעצמו, וגם אני יכול לעזור
  • בעיה | לא ניתן להוריד קושחה דרך תוכנת Frija

    לא נפתר
    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    274 צפיות
    A
    בגירסה הזו של התוכנית הכל היה בסדר [image: 1710832306752-2024-03-19-09_11_07-%D7%9B%D7%9A-%D7%AA%D7%A6%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%A8%D7%95%D7%98-%D7%91%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%A1%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%92-_-samsung-telegraph.png] האם ישנו משהו נוסף שצריך להוריד בגירסה החדשה? דרך אגב בפתיחת התוכנה הוא ביקש להוריד את התוכנה הNET Core 3.1 SDK מכאן https://dotnet.microsoft.com/en-us/download/dotnet/thank-you/sdk-3.1.426-windows-x64-installer יש קשר?