בעיה | תקלה במכשיר לאחר עדכון לאנדרואיד 14.
-
samsung a52s 5g - סמארטפון שלי
סים: פרטנר
לאחר עדכון לאנדרואיד 14 ui 6.1 one הנתונים לנייד פסקו מלעבוד.
האם עוד בעל סמסונג מעודכן חווה תקלות כאלו?סים נוכחי במכשיר סמסונג ישן אחר - תקין.
סים פרטנר אחר במכשיר נוכחי - לא תקין(עובד , לפרקים).בוצעה החלפת מסך לפני כשבוע.
-
ה הנני העני סימן נושא זה כשאלה ב
-
תנסה אולי לאפס apn ולהגדיר מחדש
ואגב סים של חברה אחרת עובד בטלפון הנ"ל?@אני-אני-אני כתב בבעיה | תקלה במכשיר לאחר עדכון לאנדרואיד 14.:
תנסה אולי לאפס apn ולהגדיר מחדש
ואגב סים של חברה אחרת עובד בטלפון הנ"ל?מחקתי את הapn והגדרתי מחדש עפ"י המדריך הזה:
https://help.wifly.co.il/he/articles/7053348-כיצד-לשנות-הגדרות-apn-אנדרואיד
וכעת עובד! כך נראה.. תודה רבה רבה!!
חסכת שעות עבודה לגיבוי ואיפוס של כל החומר!! -
samsung a52s 5g - סמארטפון שלי
סים: פרטנר
לאחר עדכון לאנדרואיד 14 ui 6.1 one הנתונים לנייד פסקו מלעבוד.
האם עוד בעל סמסונג מעודכן חווה תקלות כאלו?סים נוכחי במכשיר סמסונג ישן אחר - תקין.
סים פרטנר אחר במכשיר נוכחי - לא תקין(עובד , לפרקים).בוצעה החלפת מסך לפני כשבוע.
@הנני-העני כתב בבעיה | תקלה במכשיר לאחר עדכון לאנדרואיד 14.:
האם עוד בעל סמסונג מעודכן חווה תקלות כאלו?
בדקתי אצל קרוב משפחה, ולא היה בעיות..
-
תנסה אולי לאפס apn ולהגדיר מחדש
ואגב סים של חברה אחרת עובד בטלפון הנ"ל? -
תנסה אולי לאפס apn ולהגדיר מחדש
ואגב סים של חברה אחרת עובד בטלפון הנ"ל?@אני-אני-אני כתב בבעיה | תקלה במכשיר לאחר עדכון לאנדרואיד 14.:
ואגב סים אחר עובד?
@הנני-העני כתב בבעיה | תקלה במכשיר לאחר עדכון לאנדרואיד 14.:
סים פרטנר אחר במכשיר נוכחי - לא תקין(עובד , לפרקים).
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | תקלה במכשיר לאחר עדכון לאנדרואיד 14.:
ואגב סים אחר עובד?
@הנני-העני כתב בבעיה | תקלה במכשיר לאחר עדכון לאנדרואיד 14.:
סים פרטנר אחר במכשיר נוכחי - לא תקין(עובד , לפרקים).
@שניאור-שמח
התכונתי חברה אחרת... -
תנסה אולי לאפס apn ולהגדיר מחדש
ואגב סים של חברה אחרת עובד בטלפון הנ"ל?@אני-אני-אני כתב בבעיה | תקלה במכשיר לאחר עדכון לאנדרואיד 14.:
תנסה אולי לאפס apn ולהגדיר מחדש
ואגב סים של חברה אחרת עובד בטלפון הנ"ל?מחקתי את הapn והגדרתי מחדש עפ"י המדריך הזה:
https://help.wifly.co.il/he/articles/7053348-כיצד-לשנות-הגדרות-apn-אנדרואיד
וכעת עובד! כך נראה.. תודה רבה רבה!!
חסכת שעות עבודה לגיבוי ואיפוס של כל החומר!! -
ה הנני העני סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות