דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אמולטורים

190 נושאים 1.3k פוסטים
  • בקשת מידע | פתיחת חשבון בבנק לאומי במחשב

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    165 צפיות
    S
    @דוד-יצחק בשביל להפקיד שיק לא מספיק רק צילום השיק, האפליקציה של הבנקים רוצה להרגיש גם רטט במכשיר וכנראה עוד דברים מלבד צילום השיק.
  • בעיה | WSA לא מתחבר לי לADB

    17
    1
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    679 צפיות
    א
    @היהודי-פשוט כתב בבעיה | WSA לא מתחבר לי לADB: @בנימין-מחשבים מהחנות של מיקרוסופט בסוף את הבעייה הזאת עברתי אבל לא נראה לי שזה פעיל... לא הבנתי???
  • בקשת מידע | וואטסאפ ואפליקציות נוספות שעל המחשב לא נפתחות - wsa

    לא נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    274 צפיות
    M
    @טיפש-מחוכם כאמור הWSA נדפק
  • 0 הצבעות
    21 פוסטים
    629 צפיות
    עניו כמשהע
    @אלישע-מואב-0 כתב בבקשת מידע | שימוש באנדרואיד סטודיו כאמולטור לשימוש יומיומי: @אלישע-מואב-0 ולגבי נטפרי תראה https://mitmachim.top/topic/82268/בעיה-בהפעלת-אנדרואיד-סטודיו-נטפרי יש פתרון לנטפרי אפשרי להתקין שם?
  • בעיה | חסימת וואצפ באימולטור

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    74 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | אפליקציות לא פועלות על האימולטור

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    251 צפיות
    ד
    הקפצה
  • עזרה | גוגל פלי בWSA בעדכוני וינדוס האחרונים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    154 צפיות
    cfopuserC
    @אלישע-מואב-0 תתקין אימולטור.
  • באג | WSA קורס בהפעלה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    294 צפיות
    A
    @cfopuser כתב בבאג | WSA קורס בהפעלה: אופצייה ב' להשתמש בגרסאות ללא גוגל כלומר?
  • בירור | איך אפשר להתקין WSA על ווינדוס 10

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    307 צפיות
    cfopuserC
    @מגנוס-קרלסן https://mitmachim.top/topic/52735/מדריך-wsa-על-ווינדוס-10-או-11 https://mitmachim.top/topic/31750/מדריך-התקנת-wsa-עם-גוגל-פליי-ורוט-תעודת-אבטחה-של-נטפרי-ונטספארק
  • בירור | אימלטור | למה הוא משתמש עם רשת אחרת?

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    681 צפיות
    kasnikK
    @חכם-בלילה-1 https://mitmachim.top/post/50854
  • בקשת מידע | האם אפשר באימולטור להתחבר למזגן עם wifi?

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    277 צפיות
    שמואל ש.ש
    @cfopuser כתב בבקשת מידע | האם אפשר באימולטור להתחבר למזגן עם wifi?: לגבי מה כן יעבוד WSA אולי (יש להם פיצ'ר ניסיוני בנושא). מישהו יודע האם זה עובד בWSA? פשוט אין לי את זה על המחשב ואני לא הולך להתקין על הספק... @A0533057932 @צדיק-תמים ראיתי שאתם הבקיאים בנושא?
  • בעיה | בעיה תמיכת אפליקציות בWSA

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    150 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | שעה ותאריך בנוקס

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    111 צפיות
    צבי דורש ציוןצ
    יש מישהו שיודע?
  • בירור | וויז על LdPlayer

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    191 צפיות
    דוד משה 1ד
    כי צריך רכיב GPS
  • בעיה | עזרה בהתקנת NOX

    11
    1
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    434 צפיות
    שאול 208ש
    @yba עשית סלט שלם... כשכתוב בגוגל פליי התקנה זה מוריד ואז מתקין במכשיר שלך אין אפשרות להוריד מגוגל פליי ישירות כקובץ apk יש מלא אתרים שנותנים לך אפשרות להוריד כקובץ apk ומיקרוסופט סטור זה בכלל תוכנות למחשב
  • שאלה | יש אפשרות לADB בNOX PLAYER?

    נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    313 צפיות
    iosi poliI
    @cfopuser כתב בשאלה | יש אפשרות לADB בNOX PLAYER?: @iosi-poli זה לא נורמלי להריץ פיקסל 7 לוקח לי בין 4 ל 5 ראם GB? לי לוקח הרבה פחות [image: 1755836795867-2cbab1f5-5301-4420-873d-695bfc85b2f8-image.png] זה פיקסל 7 עם איזה 20 טאבים פתוחים של קוד בסטודיו עצמו
  • בעיה | הסרת אפליקציות מ WSA

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    165 צפיות
    א
    @מיכאל-פרמד כתב בבעיה | הסרת אפליקציות מ WSA: @אברהם-mch בהורדות תימחק ישירות זה אמור לעבוד כלומר???
  • בירור | המלצות על אמולטור לייט

    לא נפתר
    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    252 צפיות
    cfopuserC
    @קראנץ-ונילה מה הצורך (אולי יש תחליפים) והאמולטורים המומלצים הם נוקס (nox) וממו (MEmu) יש מדריכים בפורום לשניהם שקישרתי יש טיפה יותר צעדים לנטפרי Spoiler במדריך של ממו אם אין לך צורך במג'יסק תפסיק את המדריך אחרי התקנת התעודה במדריך שכתוב עכשיו ניגש להתקנת הMagisk נתקין את האפליקציה הזאת תעצור
  • בקשה | אימלטור להורדת גוגל פליי למחשב

    נפתר
    36
    0 הצבעות
    36 פוסטים
    2k צפיות
    iosi poliI
    Spoiler @liad2410 כלי נושא.
  • עזרה | אימלטור למחשב עם נטפרי

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    994 צפיות
    מ
    @צבי-דורש-ציון תודה רבה גם הנוקס דורש bios אני יתגבר על זה ואני ימשיך תודה רבה