יש למישהו 11 פרו פרוץ בדרייב
אני לא מיסתדר עם האתר (הוא מוריד כמה קבצים שונים ואני לא יסתדר עם ההתקנה)
(דחוף)
או לחילופין אם מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק אני מוריד ואיך אני מתקין בדיוק
תודה רבה למסעיים!
@בנצי-ש אמר בבקשת מידע | ביטול קפיצת חלון "הגלישה נפתחה / נסגרה" בנטפרי:
תמיד כשאני מדליק את המחשב, עד שהוא מתאפס על עצמו,
קופץ החלון "הגלישה נפתחה" ואז שוב "הגלישה נסגרה".
יש אפשרות להגדיר שלא יקפוץ?
ראה כאן כתוב שם למטה פיתרון מצורף שם סקריפט לביצוע הפעולה
http://wiki.netfree.link/wiki/תוכנת_WiFree