@בנימין-מחשבים כתב בבעיה | SandBox לא מופיע לי בווינדוס 11:
אבל אם יורשה לי - SandBox הרשמי של ווינדוס זו אופציה מאוד לא נוחה לשימוש.
יש תוכנות חיצוניות חינמיות לחלוטין שנותנות ארגז חול/מכונה וירטואלית הרבה יותר מוצלח.
אשמח לדוגמא טובה והכי מועדפת
@מישהו12 הייתי ממליץ לגבות ולא לסמוך עליו יותר
זאת סדרה עדינה שכושלת הרבה ובפתאומיות ובמיוחד כשהדיסק כבר מראה על בעיות
קשה לפענח מה בדיוק גורם לבעיה אבל יש כמה נתונים בדוח שעלולים להצביע על כבל או גשר פגום אז אם אתה ממשיך להשתמש בו כדאי להחליף אותם
לכל מי שמאותגר קשב או למי שמפתח תוסף\אפליקציה\תוכנה - התזכורות עצמם לא מספיק מועילים. אחד הכלים הכי טובים הם התוספים בשם Breaktimer או Stretchly שאחרי שהגדרת לו זמן מראש הוא מסתיר את המסך למשך כמה דקות שהגדרת - תגדיר שאתה לא רוצה לקבל ממנו התראה לפני תחילת ההפסקה כך שלא תוכל לדחות אותו!!
מי שמפתח משהו כזה כדאי שיבדוק כדי לקבל השראה במה מדובר - הוא שונה מהמבחר העצום של תוספי מוני הזמן בלבד.
נ. ב. גם תוסף בשם Intention שווה בדיקה - חוסם לכמה דקות...