דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k נושאים 282.6k פוסטים
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    141 צפיות
    יעקב אליעזרי
    @פרופלור כתב בבירור | משהו יודע איך משיגים נגן של אפל המכונה איפוד ננו והאם זה שווה: איך משיגים נגן של אפל המכונה איפוד ננו והאם זה שווה ישנו באמזון. וכן באייבי שווה בהחלט בתור מוצר טוב אבל לא מבחינת מחיר [לא הגיוני לשלם 700 ש''ח על נגן שהפסיק מ2012]
  • בירור | מה זה נגן אפל

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    436 צפיות
    יעקב אליעזרי
    @פרופלור כתב בבירור | מה זה נגן אפל: @חיים-דוד-לוק21 נכון זה ישן אי אפשר למצוא את זה בכל מקום יש באמזון. וכן באייבי. אבל יקר אש
  • בקשה | סיום עמוד שווה לכל העמודים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    173 צפיות
    ש
    @לבנון יש את המדריך של @תודה-רבה-4 https://mitmachim.top/post/534949 אם תעשה לפי ההוראות הטורים יצאו שווים
  • בעיה | עכבר במחשב נייד

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    459 צפיות
    E
    @רעהו-יעזורו אני לא רואה
  • בקשת מידע | מה זה כרטיס מסך

    נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    217 צפיות
    א
    @צבי-דורש-ציון בסדר אחי לא קרה כלום, רק לפעם הבאה תדע שזה מידע שיש בגוגל ובינה מלאכותית תענה לך אפילו יותר מפורט
  • 0 הצבעות
    36 פוסטים
    1k צפיות
    ישראל 142י
    @המפותח כתב בבירור | מחפש נגן חדש טוב ומקצועי משהו יכול להמליץ לי אשמח ממש ממש: @ישראל-142 תכלס כל הנגנים הפשוטים שמשווקים בארץ אתה יכול למצוא אותם בעליבאבא ובאלי אקספרס מחיר של 200 שקל ובארץ מוכרים לך אותו ב קרוב ל 550 600 במקום לקנות בחנויות בארץ אפשר להזמין לבד ולהכשיר לבד חיסכון של כמה מאות שקלים זה בדיוק הסיבה ששאלתי את זה, כדי שלא ישלם סתם הרבה כסף
  • בקשה | למישהו יש גרסה שלQ4

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    176 צפיות
    I
    @פרופלור יפתור יפתור
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    120 צפיות
    G
    תעיין כאן htt*ps://www.enigmasoftware.com/he/boyucomtr-removal/ תוריד את הכוכבית בקישור לפני. אתה לא הראשון בעולם שזה קרה לו
  • בקשת מידע | מה זה מקש NUM

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    388 צפיות
    שאול 208ש
    @עוז-ושלום Spoiler לפחות פיצוי על התשובה הראשונה שמיהרתי להוציא מרובי בוט...
  • בירור | נעלם לי הווי פיי מהמחשב

    19
    2
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    308 צפיות
    FSHLOMOF
    @emusic802 כתב בבירור | נעלם לי הווי פיי מהמחשב: @FSHLOMO כשתגיע לארץ או כשאני יגיע לבלגיה אני יגיע כנראה לארץ לפני שתגיע לבלגיה אבל בכל מקרה זה מחשב של העבודה
  • בקשת מידע | נתיב לטרמינל

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    71 צפיות
    דוד משה 1ד
    תכנס מסייר הקבצים ולחיצה שמאלית העתק כנתיב
  • בירור | איך עושים הסרטת מסך?

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    641 צפיות
    E
    @יוסף-אלחנן זה מחשב אחר עם ווינדוס 10
  • בקשה | הורדת וידיאו משיא-לייב

    25
    1 הצבעות
    25 פוסטים
    2k צפיות
    HarwonaH
    @טמיר-ונעלם ככה זה נראה אצלי. [image: 1723121636120-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-08-08-155331.png]
  • בקשה | נגן Q4 צריך תוכנה חדשה לצריבה ממש דחוף

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    115 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | שמירת הרבה דפי אינטרנט כPDF

    נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    200 צפיות
    שאול 208ש
    @דאבל-קליק נכון, אתה צריך לסמן כשאלה ואז לסמן כנפתר
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    201 צפיות
    מיגו להוציאמ
    @צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | האם אפשר להוסיף משתמש חדש בוינ.10 שלא יהיה לו כלל גישה למסמכים ותיקיות שלי?: כמובן שזה למשתמש הפשוט, לא למישהו שיידע להעלות מערכת הפעלה מהביוס לדוגמה רק שלזה לא באמת רלוונטי אם יש משתמש נוסף או לא...
  • באג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X

    24
    1 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    שניאור שמחש
    @היי-לכולם כתב בבאג | באג - תמונה לא נסגרת בחלון ה - X: @שניאור-שמח אשמח אם תוכל להסביר איך לעשות זאת מחפש בהתחל את אפליקציית 'תמונות' לוחץ 'הסרה' הולך ל'חנות מייקרוסופט' מחפש 'תמונות' ומתקין.. בהצלחה
  • בקשת מידע | איך צורבים דיסק?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    172 צפיות
    ז
    @טרום-מתמחה כן @טרום-מתמחה כתב בבקשת מידע | איך צורבים דיסק?: @כ-ק אפשרי גם אם לא מופיע העתק? איך לגרור אותו לתוכנה? בתודה! אפשרי, יש שם העתק דיסק לקובץ שמע משו כזה.
  • 0 הצבעות
    20 פוסטים
    498 צפיות
    א
    @menajemmendel כתבת ובצדק שאתה רוצה שלא יהיה סתם פוסטים ושרשורים ארוכים על הנושא, כי כאלה כבר לא חסר על הנושא הנדוש הזה..... וזה לשונך: שלום, סליחה שאני פותח עוד אשכול על זה, אני יודע שיש מלא מלא אשכולות על זה בפורום, חיפשתי חרשתי בהם, אבל אדרבה בגלל שיש כ''כ הרבה מרוב עצים לא רואים את היער, מה גם שבכל אחד מהם, הרוב הוא שיח מיותר בין הכותבים, ומיעוט פתרונות. הייתי ממליץ שנכין בין כולם איזה מדריך מסודר עם הפתרונות האפשריים, ובלי שום שיח, ושימחקו את כל שאר האשכולות המיותרים. אז אומר כך: יש לי כרטיס ולכן בדיוק כתבתי לך שהכי טוב זה שתעיין בעצמך במה שכתוב שם, ובכך תחסוך מכולנו עוד שרשור אינסופי שחוזר על עצמו, בטוחני שלא תקבל כאן אפילו רעיון אחד קטן שלא כתוב שם, נכון שעדיין לא קיים מדריך מסודר, אבל השרשור שפתחת וודאי לא מקדם את המטרה הזאת, הוא רק יוסיף עוד מראה מקום לחיפוש בתוך ים של בליל של פוסטים.....
  • בעיה | גוגל צא'ט נמחק לי מהמייל

    18
    1
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    648 צפיות
    E
    @אורחל לי לא אכפת אבל כשהם לא מרוויחים הם לא עונים ואין שירות חד וחלק זה ככה בדוק מיליון פעם לכן לי יש חשבון בגוגל בתשלום