דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 282.8k פוסטים
  • בעיה | סינון רימון

    נפתר
    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    226 צפיות
    ב
    @שניאור-שמח כתב בבעיה | סינון רימון: מה הסתבכת? לא בסדר חשבתי שזה עושה משהו אחר אוקי הבנתי תודה רבה הבנתי פה עוד דברים חדשים בהתנהלות .
  • בעיה | בעיית כניסה לאתר עלי אקספרס

    לא נפתר
    11
    1
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    160 צפיות
    א
    גם לי יש את הבעיה הזאת. אשמח לעזרה
  • בירור | האם המחשבים הזולים הולכים להיעלם

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    141 צפיות
    Y
    מתנצל מראש על האריכות, אבל זה נושא שהתעסקתי איתו הרבה לאחרונה. הסיפור פה הוא לא רק "התייקרות", אלא שינוי פאזה של השוק. א. העידן של 4GB/8GB RAM נגמר. היום, כדי להריץ Windows 11 בצורה טובה עם עוד כמה תוכנות , היצרניות חייבות מינימום של 16GB ו-SSD מהיר (NVMe). זה מעלה את עלות הרכיבים ונועל את מחיר הכניסה גבוה יותר מבעבר. ובייחוד כשנכנסים לנושא של AI וכו ב. זה לא קשור דווקא לעכשיו באופן עקרוני, אבל ליצרניות הגדולות נמאס להפסיד כסף על "זבל פלסטיק". הרווח על מחשב ב1000 ש"ח הוא יחסית נמוך, אבל עלויות הפצה אחריות והתמיכה הטכנית זהות למחשב של 1,500$. הן מעדיפות לצמצם ליינים ולדחוף לסדרות הביניים והפרימיום. ג. ה-iPad והכרומבוקים הרגו את הלפטופים הזולים. לרוב המשתמשים הביתיים, טאבלט חזק עם מסך איכותי נותן היום חוויה הרבה יותר טובה מאשר מחשב Windows תקציבי ומקרטע. ד.וזה הבשורה הטובה - התחרות פשוט עברה לדגמי הביניים שם יש תחרות חזקה מאד בין החברות, וזה בשילוב כניסת מעבדים נוספים ס"ס למשק דוגמת AMD החדשים והSnapdragon , גורם להוזלה של דגמי הביניים ושדרוג משמעותי שלהם. במסכי OLED וכו' (סדרות דוגמת זנבוק אומניבוק ויוגה בשורה התחתונה: ה"זולים" לא יעלמו, הם פשוט הופכים עם הזמן ללא רלוונטיים. היום "זול" זה מחשב בינוני-פלוס שבאמת עובד. ופחות מזה - טאבלט מה שכן לא הייתי מאמין לפרסומים על בקרוב וכו' . הכל זה תהליכים עולמיים וכו
  • בירור | איזה מקבוק עדיף לקנות

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    266 צפיות
    א
    @מזכירותי כתב בבירור | איזה מקבוק עדיף לקנות: וגם יהיה לך מאוד קשה להתרגל לממשק שהוא מאוד שונה מווינדוס... מתווכח, ובתוקף
  • בקשת מידע | צריך המלצה למחשב נייד עם מצלמה טובה

    לא נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    152 צפיות
    י
    ממה שאני יודע הבעייה במצלמות של לפטופ היא לא רק איכות החיישן אלא בעיקר מעבד התמונה (isp) של במעבדי x86 שהוא פחות איכותי בניגוד למעבדי arm כמו בסמארטפונים... לכן יש אפשרות לקנות מחשב וינדוס עם מעבד arm או לחילופין כרומבוק טוב ואפל שזה לא אופציה אבל ודאי שמבחינת איכות הם בין הטובים בשוק
  • בקשת מידע | בירור על מקרן מאלי אקספרס

    21
    2
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    852 צפיות
    yosY
    @אבי-ים כתב בבקשת מידע | בירור על מקרן מאלי אקספרס: כתוב שם את שם הדגם, כנראה זה אותו הדבר בדיוק עכשיו אני רואה את זה https://www.reddit.com/r/projectors/comments/1h8y3l0/hy320_smart_projector_não_é_hy320_magcubic/?utm_source=chatgpt.com כנראה לא סתם הם לא כותבים שם של חברה
  • בקשת מידע | פתיחת ווצאפ api

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    73 צפיות
    2
    כוונת שאלתי היא איך פותחים את החשבון העסקי בפייסבוק (מטא)? האם מישהו מהפורום רשום בפייסבוק כמפתח? כדי לקבל את הapi שלהם צריך הרבה דברים והסתבכתי עם זה. מישהו עשה את זה בעבר?
  • בקשה | PDF עריכה לשס

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    89 צפיות
    עניו כמשהע
    @טכנופוב יישר
  • שאלה | לגבי שליחה אוטומטית חוזרת במייל.

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    45 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | סיכומי שרשורים

    2
    2 הצבעות
    2 פוסטים
    62 צפיות
    שניאור שמחש
    @אליהו-הגדול יותר טוב וקל יהיה שמנהלי הפורום יעשו את זה.. בדומה למה שעשה @ע-ה-דכו-ע בפורום גוד לינק ליותר פריטים אפשר לראות כאן
  • בקשת מידע | SD מופיע שצריך לפרמט, יש אפשרות לחלץ מה שבתוכו?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    58 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @PYHF אפשר לפנות אלי לשחזור בתשלום anytechfix@gmail.com
  • להורדה| תוכנה להצגה וחיפוש במסמכי ב PDF

    52
    10
    12 הצבעות
    52 פוסטים
    2k צפיות
    יאיר דניאלי
    @חד-צורבא האייקונים זה מה שהוא עשה - אותו חבר פורום, אני לא אהבתי אותם באמת. אני יחליף אותם, אחרי שהוא ישלח לי את קוד המקור
  • בירור | איך עושים חומתמת מים על תמונות מרובות בצורה פשוטה?

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    137 צפיות
    מ
    @זאב-לבן כתב בבירור | איך עושים חומתמת מים על תמונות מרובות בצורה פשוטה?: השגתי אותו כבר דרך AI... איך?
  • בירור | פירוק תיקיות

    נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    60 צפיות
    נ
    @userbot כתב בבירור | פירוק תיקיות: תעשה חיפוש בכל הכונן עם "." או ".mp3 " או מה שיש לך ותעביר הכל לאן שאתה רוצה רעיון אדיר הצליח בגדול תודה רבה.
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    92 צפיות
    H
    סליחה על ההקפצה (פשוט חשבתי שלפתוח עוד נושא רק יספים יותר) שלום. אני מחפש את תוכנת Topaz Video AI פרוץ. כל הקישורים שיש בפורום כבר לא זמינים... @ejay כתב קישור מישהו יכול אולי להעלות את זה לכאן או לדרייב עם כוכביות?
  • בירור | נחסם לי הבוט שבניתי

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    108 צפיות
    י
    חייב ליהות שיש משהו כי יש בוטים שאה רואה שהם עובדים שנים! למשל בוטי קיבלתי מייל שהחשבון העסקי שלי שוחרר אבל הוואטסאפ עדיין חסום.. [image: 1777349548719-22b99b77-b1a8-4008-9ca7-10d2c0e8c74d-image.png]
  • המלצה | איזה כונן קשיח חיצוני מומלץ (2 חברות, 3 דגמים)

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    169 צפיות
    ש
    לי יש דיסק חיצוני של חברת WD כבר מעל 4 שנים והוא נפל כבר לא מעט (לא מוגן מנפילות ברשמי) ולא קרה לו כלום ממליץ בחום
  • בירור | האם התקנת ווינדוס מפרמט את תוכן המחשב?

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    413 צפיות
    הישבשר המלומדה
    תשנה רק את השם של הכותרת לוורד וכן סמן כנפתר Spoiler הגב ממש מרגש לעבור על הנושא הזה כמה עזרה בלי אינטרסים פשוט בקשה פשוטה ישר עוזרים... אשרכם ישראל
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    216 צפיות
    Y
    @חכם-משה כדי שלא תסתבך להבא תשתמש בזה יש להוריד את ה***** מהקישור כדי שיעבוד [זה בשביל שלא יחסם בנטפרי כקובץ מפורסם לרבים תמונה בספויילר Spoiler [image: 1777323187905-50d45b04-07bf-4c66-aec2-190a8a2d49e6-image.png] ספויילר
  • 6 הצבעות
    12 פוסטים
    254 צפיות
    י
    @לב-טוב אישרו ופתחו. כדאי להוריד גם את הכוכביות בבסיס.