@בינארי-חכם כתב בבקשה | תוכנת שיחזור:
יש גם את photorec אבל זה בלי ממשק נורמלי אלא נפתח בטרמינל
אפשר להשתמש ב QPhotoRec שזה כמעט אותו דבר רק עם ממשק:
https://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download
@ARISH כתב בשיתוף | קו תמלול שנשלח למייל דרך מודלים מתקדמים של ג'מיני כולל יצירת קריינות ממוחשבת ועוד..:
@א.א.פ. אבדוק את העניין זה הגיוני כי ביצעתי מעט שינויים.
ניסיתי כעת, זה כן הגיע.
אבל הדיוק לא כמו שהוא היה.
ושוב, בימים האחרונים קרה כמה פעמים שלא הגיע כלל.
אני גם שם לב לשינויים, הכותרת במייל אחרת...
@דוד-ישראל יש דיסקים שעולים רק במצב efi ולא uefi ,בביוס מוגדר efi או uefi ?
בכל מקרה אולי באמת תעביר לmbr
יש תוכנה שנקראת qeumboot tes שנותנת אפשרות להעלות דיסקים במערכת עם 3 האפשרויות כולל legacy תנסה להעלות את ההדיסק. במצב efi ותראה אם זה הבעיה דרך אגב ברופוס אפשר להכין את הדיסק טכנראי שיעלה גם בlegacy
פתרון. אפשרי (מנסיון) להעתיק את תכולת המחיצת boot שבנתיב efi/micosoft שבדיסק המערכת (גודל הדיסק בדרך כלל בערך 100 mb) לתיקיית boot שנמצאת בנתיב efi באותו דיסק (יש בתיקיה efi בדרך כלל 2 תיקיות 1 boot מיועד למצב efi ואחד microsoft שמיועד לusfi (ל legacy יש תיקיית boot נפרדת במחיצה הראשית (מחיצת root)
@ישראל-142
@avivi
וואו עבודה יפה!
התחלתי לפני שבוע לתרגם את התוכנה עם Fork ב Github ונזכרתי שלא בדקתי אם אחד האלופים פה כבר עשה את זה, תודה!
אם אתה רוצה לשלוח למפתח צריך לעשות fork לפרויקט, להוסיף הקובץ שלך למיקום המתאים ולשלוח בקשת משיכה (pull requests).
@עניו-כמשה כשהתקנת פייתון סימנת פאץ'?
אם כן פשוט תכתוב בCMD
pip install pyinstaller
זה יתקין לך את זה.
ואז כשיהיה לך קובץ PY שתרצה לקמפל לEXE פשוט תיפתח CMD בתקיה ההיא (תכתוב CMD בחיפוש כשאתה בתקיה)
ותכתוב את הפקודה הזו:
pyinstaller --onefile --noconsole כאן תכתוב את שם הקובץ שלך.py