דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 282.8k פוסטים
  • בקשה | מי שקצת מבין ב AI או בגרפיקה

    41
    1
    1 הצבעות
    41 פוסטים
    654 צפיות
    ד
    @דוד-2421 [image: 1778159945598-c6a383c2-a32c-4151-8313-749ddb9e5220-image.png]
  • בקשת מידע | צפייה בסרטונים בצאט

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    84 צפיות
    I
    אני באתרוג לא בנטפרי
  • בקשה | תוכנת שיחזור

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    104 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @בינארי-חכם כתב בבקשה | תוכנת שיחזור: יש גם את photorec אבל זה בלי ממשק נורמלי אלא נפתח בטרמינל אפשר להשתמש ב QPhotoRec שזה כמעט אותו דבר רק עם ממשק: https://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download
  • 16 הצבעות
    75 פוסטים
    3k צפיות
    א
    @ARISH כתב בשיתוף | קו תמלול שנשלח למייל דרך מודלים מתקדמים של ג'מיני כולל יצירת קריינות ממוחשבת ועוד..: @א.א.פ. אבדוק את העניין זה הגיוני כי ביצעתי מעט שינויים. ניסיתי כעת, זה כן הגיע. אבל הדיוק לא כמו שהוא היה. ושוב, בימים האחרונים קרה כמה פעמים שלא הגיע כלל. אני גם שם לב לשינויים, הכותרת במייל אחרת...
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    21 צפיות
  • בעיה | התקנת גוגל דרייב

    נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    56 צפיות
    א
    פשוט וקל -מורידים את התקנה דרך הגדרות של המחשב ,ואז מתקינים מחדש Spoiler קצת פדיחה מרוב שזה פשוט, אבל לא מחקתי את הנושא,אולי זה יביא תועלת....
  • 1 הצבעות
    4 פוסטים
    110 צפיות
    המלאךה
    @אהרן-ט נשמע טוב. @arish אשמח ג"כ. [אם כי לא יודע עד כמה אשתמש בזה]
  • נושא זה נמחק!

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    39 צפיות
  • עזרה | כניסה לדיסק טכנאים מחשב נייד HP

    30
    0 הצבעות
    30 פוסטים
    282 צפיות
    H
    @דוד-ישראל יש דיסקים שעולים רק במצב efi ולא uefi ,בביוס מוגדר efi או uefi ? בכל מקרה אולי באמת תעביר לmbr יש תוכנה שנקראת qeumboot tes שנותנת אפשרות להעלות דיסקים במערכת עם 3 האפשרויות כולל legacy תנסה להעלות את ההדיסק. במצב efi ותראה אם זה הבעיה דרך אגב ברופוס אפשר להכין את הדיסק טכנראי שיעלה גם בlegacy פתרון. אפשרי (מנסיון) להעתיק את תכולת המחיצת boot שבנתיב efi/micosoft שבדיסק המערכת (גודל הדיסק בדרך כלל בערך 100 mb) לתיקיית boot שנמצאת בנתיב efi באותו דיסק (יש בתיקיה efi בדרך כלל 2 תיקיות 1 boot מיועד למצב efi ואחד microsoft שמיועד לusfi (ל legacy יש תיקיית boot נפרדת במחיצה הראשית (מחיצת root)
  • בעיה | בעיה בהתחברות לחשבון מייקרוסופט

    1
    2
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    32 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | שחזור קבצים

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    501 צפיות
    נ
    @מתכנת-חובב אז איפה אני יכול למצוא את זה?
  • בירור | קניתי מחשב חדש ואני חושב שהביאו לי משומש

    38
    0 הצבעות
    38 פוסטים
    850 צפיות
    A
    @החכם-התם אהבתי!
  • בירור | תרגום עברית ל- Free Download Manager

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    181 צפיות
    V
    @ישראל-142 @avivi וואו עבודה יפה! התחלתי לפני שבוע לתרגם את התוכנה עם Fork ב Github ונזכרתי שלא בדקתי אם אחד האלופים פה כבר עשה את זה, תודה! אם אתה רוצה לשלוח למפתח צריך לעשות fork לפרויקט, להוסיף הקובץ שלך למיקום המתאים ולשלוח בקשת משיכה (pull requests).
  • באג | משהו מוזר אצלי עם עליאקספרס!

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    119 צפיות
    י. פל.י
    @מיישה כתב בבאג | משהו מוזר אצלי עם עליאקספרס!: בשבוע האחרון האתר של עליאקספרס עושה לי ממש בעיות. תעבור לשפה האנגלית, עם תרגום בדפדפן.
  • בקשת מידע | חידוש מחשב

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    99 צפיות
    י
    @חד-בדרא-השני צפיתי לפני מספר ימים בזה אולי תחכים...
  • בעיה | בעיה בתוכנת אי די אם

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    47 צפיות
    N
    מה זה הקישור הזה אני לא מבין שם כלום וזה מסובך מאוד
  • נושא זה נמחק!

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    12 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | בניית תוכנה בבינה

    61
    0 הצבעות
    61 פוסטים
    1k צפיות
    המלאךה
    @עניו-כמשה כשהתקנת פייתון סימנת פאץ'? אם כן פשוט תכתוב בCMD pip install pyinstaller זה יתקין לך את זה. ואז כשיהיה לך קובץ PY שתרצה לקמפל לEXE פשוט תיפתח CMD בתקיה ההיא (תכתוב CMD בחיפוש כשאתה בתקיה) ותכתוב את הפקודה הזו: pyinstaller --onefile --noconsole כאן תכתוב את שם הקובץ שלך.py
  • בירור | חסימת דפדפן ע"י סיסמה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    74 צפיות
    מישהו12מ
    koshernet.github.io
  • נושא זה נמחק!

    9
    -2 הצבעות
    9 פוסטים
    113 צפיות