@אברהם-גלסר
אתה מתכוון שיהיה סיסמה לחיבור לרשת?
כי אם כן זכור לי שיש לכתר תורה כזה דבר
אני לא מוצא אבל יש לו את זה אפיה שהוא יכול להיות שזה באתר הישן
קישור למכון כתר תורה
@אלימיר כתב בבעיה | תיקון של EDGE:
מועיל לשימוש באוצריא, פותר בעיות של קריסת תוספים. כך כתוב בפורום של אוצריא.
תוריד weview2 אין צורך בedge עצמו,
בכול אופן להבא לא להסיר עם revo יש פתרונות יעודים עבור תוכנות כמו edge.