Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k Topics 283.0k Posts
  • עזרה | אוזניות שלא מתחברות למחשב

    5
    0 Votes
    5 Posts
    204 Views
    S
    זה מחשב של העבודה לא יודע... פשוט מהעבודה לא עונים לי שום תשובה אז החלטתי לחפש לבד
  • עזרה | בעיה בקנייה באלי אקספרס

    2
    1
    0 Votes
    2 Posts
    134 Views
    ד
    @מהנהר-ועד-הים כתב בעזרה | בעיה בקנייה באלי אקספרס: אחרי שאני מאשר את הקנייה הוא כותב לי את זה מה עושים? [image: 1738803331934-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2025-02-06-025240.png] תנסה שוב על איימל אחר / מחשב אחר
  • 0 Votes
    4 Posts
    164 Views
    א
    טעות אפשר להשתמש בגירסא החדשה של התוכנה עם אישור גישה לאפליקצייה גם כיום. ובכל זאת לדעתי יש חסרון גדול בתוכנה שהיא לא שומרת שמות קבצים
  • בקשת מידע | המלצה על מחשב נייח לישיבה

    6
    0 Votes
    6 Posts
    268 Views
    מ
    יש רצון בעז"ה גם להתקין בזה אוצר החוכמה אם זה משנה לאיזה פרמטר
  • 0 Votes
    1 Posts
    63 Views
    No one has replied
  • 0 Votes
    12 Posts
    282 Views
    H
    @צדיק-תמים זה מתחיל להישמע כבר יותר מסובך אתה יכול לעשות לי את זה בתשלום?
  • בקשת מידע | מידע על מחשבים

    3
    0 Votes
    3 Posts
    141 Views
    D
    @י-ש-ה מתאימים לגלישה באינטרנט לא באמת מחשבים אפילו לא לכתיבה אם אתה מתעסק עם מסמכים של כמה עשרות עמודים
  • עזרה | מחשב נייד עד 1300 מה מומלץ?

    31
    0 Votes
    31 Posts
    2k Views
    D
    @אליהו-הלל כתב בעזרה | מחשב נייד עד 1300 מה מומלץ?: מה למעשה עם HP ELITBOOK איפה הוא נמצא בדרגות לעומת מה שהבאת כי קניתי כזה ומאוד נהניתי וגם המחיר לא רע בהחלט (כמובן יד2) מצויין +
  • 30 Votes
    36 Posts
    5k Views
    א
    @2580 לכאו' אתה לא צריך להתקין אותה על המחשב. אתה יכול להפעיל אותה מכונן חיצוני [עכ"פ כונן אמיתי ולא דיסק און קי].
  • עזרה | מחיקת ערכת שפה

    8
    2
    0 Votes
    8 Posts
    264 Views
    ל
    @ejay כתב בעזרה | מחיקת ערכת שפה: @למען-הציבור-0 win+r lpksetup /u זה התשובה הנכונה וזה אכן עזר לי אני שאלתי על מחיקת ערכת שפה, לא על שינוי שפת תצוגה שזה עשיתי ועזר חלקי בכל אופן תודה לכל העונים והרוצים לסייע
  • עזרה | מחשב מעולה, אבל הוא עם מעבד של AMD

    10
    1 Votes
    10 Posts
    420 Views
    ס
    תודה לכל המגיבים. אם אכן יש כאן מישהו שמכיר דגמים ויכול להביע את דעתו על הדגם הזה: מחשב נייד Lenovo IdeaPad Slim 5-13ARP10 83J2003FIV או להציע חלופות למחשב עד 4,000 ש"ח שיהיה: קל מאוד מסך קטן (עד 13.6 אינץ') 16 ראם עם מעבד מספיק טוב לתוכנות עריכת סאונד קלות או הורדת קבצים וכו'
  • 0 Votes
    16 Posts
    1k Views
    שאול 208ש
    @יהושעב ממליץ בחום לקרוא את חוקי הפורום זה יקל עליך ממש בשימוש כאן ויתן לך תועלת גדולה משנראה לך.
  • 0 Votes
    3 Posts
    119 Views
    A
    @shishko כתב בבקשת מידע | מנוי חינם לבינה מלאכותית לעמותות או עובדי הוראה?: @aiib לא נראה לי למה שיהיה מה עובדי הוראה צריכים ב AI שהמדינה תחליט לממן להם את זה? אם כבר לעובדי מחשבים השאלה הייתה גם לגבי עמותות. מורים מקבלים אופיס בחינם אז אולי גם כאלו דברים. זה יכול להיות מאד שימושי גם למורים.
  • בירור | GPT עובד עלי?

    22
    0 Votes
    22 Posts
    611 Views
    ש
    @aiib זה כי ניצלת את כמות ההודעות ב-o3 mini
  • בעיה | שיחת וידיאו

    8
    1
    0 Votes
    8 Posts
    292 Views
    שאול 208ש
    @מגנוס-קרלסן כתב בבעיה | שיחת וידיאו: @שאול-208 כתב בבעיה | שיחת וידיאו: @שאול-208 כתב בבעיה | שיחת וידיאו: בנוסף, תעשה הפעלה מחדש למחשב. תפעיל מחדש את המחשב [image: 1738685104626-30d100ad-38d7-4c16-a4e1-f28dfa688399-image.png] נכון לא קראת כלום מהשרשור?
  • בעיה | מחשב לא עולה ומתחיל לצפצף

    29
    1 Votes
    29 Posts
    1k Views
    מגנוס קרלסןמ
    @מנעמע כתב בבעיה | מחשב לא עולה ומתחיל לצפצף: @מגנוס-קרלסן עם צפצוף/משהו על המסך?? לא כלום זה ישר נכבה
  • 0 Votes
    4 Posts
    191 Views
    S
    @שאלתיאל-הקטן נסה למחוק את תוכן תקיית DATA שבתוך מסמכים צבוריים בתוך משתמשים
  • בקשת מידע | מאיפה ומה ללמוד טכנולוגיה. תודה רבה!!!

    Unsolved
    14
    0 Votes
    14 Posts
    902 Views
    מ
    @גאון לא יודע איך זה נקרא איך עובד המחשב בבסיס (כמו המחשב הראשון)
  • עזרה | רוחב פס רשת שלא בא לידי ביטוי

    11
    2
    0 Votes
    11 Posts
    379 Views
    נ
    @a-y-f @מיגו-להוציא @Whenever @אמיר @צדיק-תמים תודה לכולכם על הרצון לעזור וסליחה על התגובה המאוחרת. שבתי כדי לעדכן כי לאחר שהתגלגלתי עם הסיפור הזה די הרבה, נזכרתי יום אחד שאני גולש על רימון. ניתקתי את ההגנה לרבע שעה והפלא ופלא, רוחב הפס התייצב על 103 מגה באופן יציב לחלוטין... אני עובד כעת עם רימון על בדיקה למה זה קורה (כי לא הספיק אפילו להוריד את רמת ההגנה, אלא ממש הייתי צריך לנתק אותה בשביל לקבל רוחב פס נורמלי). שוב תודה.
  • בקשת מידע | ניהול גירסאות בתכנות

    10
    0 Votes
    10 Posts
    166 Views
    A
    @דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | ניהול גירסאות בתכנות: אם לא מחקת את השרשור אתה יכול למצוא אחורה את הקוד הישן זה לפתרון זמני לקובע זה בגיט כאמור לעיל לא מחקתי אבל זה מורכב מהרבה חתיכות של הלוך חזור. בעייתי...