@אלימיר כתב בבעיה | תיקון של EDGE:
מועיל לשימוש באוצריא, פותר בעיות של קריסת תוספים. כך כתוב בפורום של אוצריא.
תוריד weview2 אין צורך בedge עצמו,
בכול אופן להבא לא להסיר עם revo יש פתרונות יעודים עבור תוכנות כמו edge.
@YAHBDK טעיתי, היה שדרוג תאימות לאוצר החכמה
אבל התוכנה הקיימת היא מ-ו' תמוז תשע"ט
אבל כנראה לא היה צורך בשדרוג מאז
היא תואמת יותר לווינדוס 10
יש בה רק בעיה של גישה לקבצי המחשב בוורד
אוצר החכמה / בר אילן / אוצריא (עם הגנה) - עובדים מצויין.
והיא גם לא עובדת עם מנגנון גבייה להדפסות (שזה דבר שוודאי צריך תיקון).