@רנדומלי כתב בבקשת מידע | העלת קבצים לתיקיית דרייב של מישהו אחר:
ניסיתי, זה העביר בעלות רק על עצם התיקייה, כל שאר הקבצים נשארו בבעלותי.
באחסון שלך או גם בבעלות שלך?
כשמעבירים בעלות צריך להעביר בעלות גם על הקבצים שבפנים
תנסה שוב להעביר בעלות (אם יש איזה משהו שמסמן גם העברת בעלות לכל הקבצים)
@ר-יעקב-עייפים
@חד-בדרא-השני כתב בהמלצה | לרגל תחילת הזמן יצרתי עבורי תוסף לTampermonkey מה שיעזור לכם לא להיות על המחשב:
בתור תוסף מובנהנ עם בחירה של האתרים בצורה מסודרת זה ירוץ לדעתי מאוד (גם כל הארגונים כשמורה וכדו' יפרסמו ויתמכו בזה לדעתי),
למרות שאני די חולק על זה
כתב בהמלצה | לרגל תחילת הזמן יצרתי עבורי תוסף לTampermonkey מה שיעזור לכם לא להיות על המחשב:
(גם כל הארגונים כשמורה וכדו' יפרסמו ויתמכו בזה לדעתי),
@יוסף-מאיר-וייס כתב בבירור | בירור | עקיפת הפעלה כמנהל מערכת בהתקנת תוכנות שונות:
לא הבנתי איפה יש סלט
@לא-מסתדר-לבד כתב בבירור | בירור | עקיפת הפעלה כמנהל מערכת בהתקנת תוכנות שונות:
למחשב (לא שאלתי לגבי התקנת תוכנות).
@י.ש.ה. כתב בבירור | גוגל שיטס עם הרבה גליונות:
האם ניתן להגידור באקסל בגוגל שיטס שתמיד יפתח בגליון האחרון ולא בראשון
@י.ש.ה. תפתח את זה דרך הכתובת של הגיליון האחרון, את זה תשמור כסימניה.
@חכם-בלילה-1 כתב בשיתוף | הפירצה החמורה ביותר בתולדות גיטהאב? או מהחמורות ביותר?!!!:
ואגב למי שלא הבין מהכותרת המלחיצה: זה היה פריצה הגנתית ולא אירעו נזקים
Spoiler
אין לדעת... אולי עוד הכירוו את זה ושמרו כ0day?