@חיים-קניג כתב בבקשת מידע | אם אין הגדרות בצאט:
אני בעלים של מרחב בצאט ואני רוצה את ההגדרות של המרחב!
הגדרות קיים רק במרחב צאט שנפתח על ידי מייל עיסקי
מייל רגיל אין אופציה של הגדרות מרחב
Spoiler
ואגב, במייל רגיל אין שום משמעות למנהל או בעלים חוץ מכך שאי אפשר להוציא אותם מהקבוצה.. זה היתרון היחיד שיש להם על פני שאר המשתתפים
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | עקיפת בקרת חשבון משתמש:
ממליץ על ווינ11 כי ב10 מפסיק העדכונים..
מחשב ביתי? עידכונים? נו שוין.
אם המחשב עם חומרה חלשה, 10 יסחב טוב יותר מ-11.
@ישראל-כהן בוודאי שמומלץ התקנה נקייה, מה אתה צריך את כל הזבל שהם השאירו שם...?
וזה עוד משרד, בטח הרבה הגדרות והגבלות על המשתמש.
מהרגע שיש לך רופוס ביד, 10 דקות ואתה אחרי, עם מחשב חדש.
בהצלחה.
@קרט כתב בשיתוף | תוסף לפתיחת כל קישור בחלון צף:
יש לי עוד כמה הצעות לפיתוח1 לערוך את הלינק ללינקים שבורים
לא הבנתי למה אתה מתכוון
@קרט כתב בשיתוף | תוסף לפתיחת כל קישור בחלון צף:
2 שאם אני עושה פתח בחלון מוגדל הוא יזכור את הנתונים שעשיתי כבר ולא יפתח את זה כלינק חדש
אני יראה אם זה אפשרי
@ישראל-קרביצקי מה עשית
לא נראה שעשית טוב
תסיר מהמחשב את התוכנה, תפעיל מחדש
תתקין את זה https://download.internetdownloadmanager.com/idman642build63.exe
תסגור את התוכנה לחלוטין
ואז תעשה את המשך המדריך הזה שוב
וזה יעבוד חלק
@רפי-סאם כן אבל אם פותחים את זה מפה
[image: 1774437269136-e361e788-dcfb-4268-833e-89a22122582b-image.png]
זה פתוח בקיצור הרעיון מצויין חייב שיפור דחוף אפי' בשביל ילדים