@מעצב-ומעמד כתב בבקשת מידע | אתר לקהילת גרפיקאים לא מאושר בנטפרי:
@לשכת-הרב
שלום לך
מה קרה לך מחקת את המייל שלך?
חסמת אתהצ'אט שלך
נטפרי פנו אליי
יש לי מה להגיד לך אישי
איך אני יכול ליצור איתך קשר
Spoiler
לא מחקתי ולא חסמתי. גוגל חסמו את הדומיין
שלחתי לך הודעה למייל
@עידו300 כתב בעזרה | היפטרות מספאם:
זה לא מספק את מה שרצית.
אתה צודק, זה מה שהתכוונתי בפוסט הקודם כמו שציינתי שם.
Spoiler
אני גם לא מכיר דרך לעשות את זה
אתה מתכוון שאין דרך לעשות את זה (בינתיים נראה שאתה צודק)
ולא חושב שזה יעניין את בעל הרשי"ת
במקרה הזה חשבתי שיועיל.
@AVIVI
ממממ... מענין
רגע, אחרי שהתקנת את זה אתה רואה שם בPROGRAM FILES את הקובץ הזה?
כי לפי ההודעה שקיבלת זה נראה שלא
אז זו בעיה בהגדרת הפרוייקט בINNO לכאורה
אגב, בהודעה שקיבלת הוא ניסה לגשת לתיקייה internal, ואתה רשמת עכשיו internal_, אולי זה קשור?
בוא נסדר קצת.
דבר ראשון ai זה לא אפליקציה או תוכנה ששייך לפרוץ.
ולא שייך להשיג בחינם.
אם אתה רוצה בכך זאת חינמי לגמרי,
יש מודלי תמונות חינם בהאגינג פייס.
אתה יכול להשתמש שם או להריץ על גוגל קולאב במגבלה החינמית שלו.
על המחשב זה פחות שייך כי תמונות זה יותר מדי.
האפליקציה של @א.מ.ד. מעלה [סמארטי] זה לא בai זה השכבת הרצה שסביבו.
לכל בינה יש את המודל שזה הדאטה [מידע] המשקלים [כמויות מספרים] והקוד [החלק הכי קטן],
אבל הוא לא יכול להרות לבד.
יש תוכנות כמו בlm סטודיו או כמו סמארטי של אמד שמריצות אותו.
אבל.
Lm סטודיו זה תוכנת הרצה לצאט.
סמארטי זה סוכן שעושה פעולות אוטונומיות.
ושניהם אינם מודלים [וגם אם הם היו מודלים זה לא של תמונות. הסיבה היא כאמור שתמונות זוללות יותר מדי משאבים בשביל חשב סטנדרטי.].
הרבה הצלחה בכל מקרה.