דילוג לתוכן

עזרה הדדית - ווינדוס 11

816 נושאים 8.2k פוסטים
  • באג | באג בהורדת עדכון לווינדוס

    7
    1
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    226 צפיות
    A
    @ישראל88 עיין כאן וכאן
  • בעיה | חלונית החיפוש 'נתקעת'

    24
    1
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    521 צפיות
    NH.LOCALN
    @android-0 אמר בבעיה | חלונית החיפוש 'נתקעת': @a0533057932 אוקיי, תודה! בקשר לדב איך זה עובד? אם אתה ממש רוצה הגדרות>עדכונים>WINDOWS INSIDER PROGRAM> ושם יש לך שלוש אפשרויות בחירה. בשביל להצטרף לזה עליך להרשם שם עם חשבון מיקרוסופט ואז לבחור גרסת בטא מותאמת מתוך שלוש אפשרויות
  • אם כדאי לעבור לווינדוס 11

    8
    3 הצבעות
    8 פוסטים
    317 צפיות
    יוסי הגאוןי
    @מישהו12 אמר באם כדאי לעבור לווינדוס 11: וכמובן בתנאי שהם יודעים להסתדר עם באגים. הגזמת. הבאגים לא כל כך מצויים יחסית למערכת הפעלה
  • סקר | אם כדאי לעבור לווינדוס 11

    0
    0 הצבעות
    0 פוסטים
    55 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | אם כדאי לעבור כבר לווינדוס 11

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    973 צפיות
    NH.LOCALN
    @מישהו12 טעות משמעותית. אבל גם אני טעיתי טעות די משמעותית. אז אנחנו פיפטי-פיפטי...
  • בעיה | ווינדוס 11 אתחול מאובטח

    לא נפתר
    12
    1
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    316 צפיות
    L
    @יוסי-מחשבים אמר בבעיה | ווינדוס 11 אתחול מאובטח: @liy אמר בבעיה | ווינדוס 11 אתחול מאובטח: @יוסי-מחשבים אמר בבעיה | ווינדוס 11 אתחול מאובטח: @liy אמר בבעיה | ווינדוס 11 אתחול מאובטח: ובבדיקת בריאות מחשב הוא כותב שלא פעיל ומבקש להפעיל אותו. מה אכפת לך מה כתוב לך בבדיקת בריאות מחשב? הוא לא נותן להתקין ווינדוס 11! תתקין בעזרת הקובץ הבא: MediaCreationTool.bat לבחור AutoUgrpade ?
  • בעיה | משהו מוזר עם העדכונים של ווינדוס

    לא נפתר
    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    149 צפיות
    A
    @אלוף-העולם-1 אמר בבעיה | משהו מוזר עם העדכונים של ווינדוס: @android-0 יש לך בקטגוריה של העדכון כמו חלונית שכתוב שם: אפשרויות מתקדמות. תכנס ותדליק את הפקדים של העדכון... בהצלחה. לא הבנתי, את מה להפעיל?
  • בירור | איך מגדירים שרת DNS בWSA

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    412 צפיות
    מיכאלושמ
    למה כל פעם שה WSA נדלק אני צריך להגדיר את השרת DNS וכו' מהתחלה? א"א לסדר שזה ישאר כך לעולם? דרך אגב גם את שאר ההגדרות כמו מיקום GPS מזויף מתאפסות לי כל פעם בכיבוי
  • בעיה | ריבוע שחור מסתיר אפשרויות סייר הקבצים ב windows 11

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    472 צפיות
    יוסי הגאוןי
    @רפאל-vnkl אמר בבעיה | ריבוע שחור מסתיר אפשרויות סייר הקבצים ב windows 11: @יוסי-הגאון איך? https://mitmachim.top/topic/34976/שאלה-העברת-כפתור-התחל-לצד-בווינדוס-11/10
  • שיתוף | גוגל אומרת שהיא תבנה תוכנה לאנדרואיד ב-Windows ב-2022

    7
    7 הצבעות
    7 פוסטים
    570 צפיות
    י
    @יוסי-הגאון לא כתוב שם שזה יצא בכלל. נראה שיש לזה דרישות די כבדות... מעבד 8 ליבות לוגיות 20 גיגה פנוי
  • באג | לא מצליח ליצור כונן אתחול (WIN11) באמצעות רופוס

    8
    2
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    422 צפיות
    S
    @רפאל-vnkl אמר איך פותחים את ניהול דיסקים? תלחץ על וינ+X ותבחר "ניהול דיסקים"
  • בעיה | תמונות מוצגות הפוך (כמו מראה)

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    308 צפיות
    ס
    @ynyehuda אני רואה שגם לי זה הסתדר. תודה!
  • בקשת מידע | שורת המשימות בווינדוס 11

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    310 צפיות
    Y
    @אליהו-ה אפשר להוסיף לשורת המשימות, אבל לא ע"י גרירה כמו שהיה מקובל בווינדוס 10, אלא ע"י לחיצה ימנית על קובץ ההפעלה של התוכנה המבוקשת והצמדה לשורת המשימות.
  • בעיה | שדרוג לווינדוס 11

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    769 צפיות
    א
    @danidani יכול לעזור אבל לפני שאתה מסתבך אתה פשוט יכול לחפש דריברים חסרים ולהתקין!!!
  • בקשת מידע | גוגל פליי בווינדוס 11

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    284 צפיות
    צדיק תמיםצ
    @רפאל-vnkl אתה צריך להתקין לפי המדריך ויהיה לך.
  • בקשת מידע | קבצים ב-WSA

    נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    250 צפיות
    A
    @יוסי-הגאון אמר בבקשת מידע | קבצים ב-WSA: @מישהו12 אמר בבקשת מידע | קבצים ב-WSA: אפשר לנהל את הקבצים דרף ADB או דרך אפליקציית swech - יש על זה מדריך בתחומים, אין לי קישור אליו. https://mitmachim.top/topic/31792/מדריך-wsa-גישה-חופשית-לתוך-הקבצים-של-מערכת-האנדרואיד-החדשה-של-ווינדוס-11 תודה רבה!
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    10 צפיות
  • בעיה | ווינדוס 11

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    178 צפיות
    D
    @a0533057932 זה לא נפתח לי
  • בירור | עזרה על המדריך להתקנת WSA

    10
    1
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    391 צפיות
    ש
    @a0533057932 היי תודה רבה על כל העזרה עשיתי על פי הנ"ל ובנתיים מתקין והכל כשורה !!
  • עזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב

    86
    0 הצבעות
    86 פוסטים
    3k צפיות
    פ
    @צדיק-תמים נכון התקנתי שוב והכל עובד חלק