בקשת מידע | שדרוג מ Windows 11 Home ל PRO
-
יש דרך לאקטב ידנית בלי עזרתה הנדיבה של מייקרוסופט?
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי... -
יש דרך לאקטב ידנית בלי עזרתה הנדיבה של מייקרוסופט?
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי... -
@Ykingsmart תחפש על ווינדוס 10 לא אמור להיות הבדל
@NH-LOCAL ניסיתי לאקטב עם KMS לא הצליח
-
@NH-LOCAL ניסיתי לאקטב עם KMS לא הצליח
@Ykingsmart נסה את זה
LIC.SWITCHER.zip -
@Ykingsmart נסה את זה
LIC.SWITCHER.zip@NH-LOCAL זה מה שאני מקבל בהפעלה

וזה מה שאני מקבל כשאני לוחץ על SWITCH

עכ"פ יתכן שאיני יודע את השימוש הנכון בזה... -
@NH-LOCAL זה מה שאני מקבל בהפעלה

וזה מה שאני מקבל כשאני לוחץ על SWITCH

עכ"פ יתכן שאיני יודע את השימוש הנכון בזה...@Ykingsmart בעיקרון הוא כותב שאתה צריך לשנות באפשרות בחירה לפרו
על כל פנים מומלץ לשנות לפי זה

https://mitmachim.top/topic/37024/בקשה-הגדרת-וינדוס-11-שקיבלתי-עם-המחשב-רשמית-לפרו/7?_=1648377025703
-
יש דרך לאקטב ידנית בלי עזרתה הנדיבה של מייקרוסופט?
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי...@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שדרוג מ Windows 11 Home ל PRO:
יש דרך לאקטב ידנית בלי עזרתה הנדיבה של מייקרוסופט?
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי...כוונתך לשדרג
או לפרוץ? -
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שדרוג מ Windows 11 Home ל PRO:
יש דרך לאקטב ידנית בלי עזרתה הנדיבה של מייקרוסופט?
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי...כוונתך לשדרג
או לפרוץ?@A0533057932 אמר בבקשת מידע | שדרוג מ Windows 11 Home ל PRO:
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שדרוג מ Windows 11 Home ל PRO:
יש דרך לאקטב ידנית בלי עזרתה הנדיבה של מייקרוסופט?
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי...כוונתך לשדרג
או לפרוץ?ברור שלא דיברתי על לשלם...
-
@A0533057932 אמר בבקשת מידע | שדרוג מ Windows 11 Home ל PRO:
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שדרוג מ Windows 11 Home ל PRO:
יש דרך לאקטב ידנית בלי עזרתה הנדיבה של מייקרוסופט?
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי...כוונתך לשדרג
או לפרוץ?ברור שלא דיברתי על לשלם...
@Ykingsmart הוא שואל אם אתה מתכוון רק לפרוץ את הקיים או לשדרג מהום לפרו
בכל מקרה במה ששלחתי למעלה יש את שניהם
-
Y Yanky התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות