דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
ר

רפ-אל

@רפ-אל
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
0
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • מולטימדיה ברכב - נדלק מרצד ונכבה , למה??
    ר רפ-אל

    פתאום המסך של המולטימדיה ברכב התחיל 'לגמגם'

    כשהרכב מתניע המסך נדלק מיד ואחרי כמה שניות מתחיל "לרצד" כמו פסים זזים לכל אורך ורוחב המסך , ולאחר מכן נכבה לגמרי.. מה קרה לו??

    *צריך לציין שבשבוע האחרון הרכב לא היה בשימוש כלל נאמר לי שאולי היה חסר לו 'מתח' מהמצבר.. ואין לי מושג מה הכוונה והאם זה קשור.. (תכלס' השעון באמת לא היה מכוון כך שבאמת לא קיבל חשמל בכלל)

    ובעיקר רציתי לציין שלפני כשבועיים שמתי ספריי סיליקון בפתח האוורור של המזגן שמחובר בשני צידי המסך כדי להבריק אותו וחוששני שאולי השמן 'זלג' לשם ונדבק לחיבורים , אבל זה היה מזמן ! הבעיה היא במסך או בחיבורים שמאחוריו והאם יש לזה תקנה ??

    זה חשוב לי מאוד שמא יהיה מאוחר ובלתי הפיך!

    אשמח לתשובה. תודה


  • מולטימדיה ברכב - נדלק מרצד ונכבה , למה??
    ר רפ-אל

    פתאום המסך של המולטימדיה ברכב התחיל 'לגמגם'

    כשהרכב מתניע המסך נדלק מיד ואחרי כמה שניות מתחיל "לרצד" כמו פסים זזים לכל אורך ורוחב המסך , ולאחר מכן נכבה לגמרי.. מה קרה לו??

    *צריך לציין שבשבוע האחרון הרכב לא היה בשימוש כלל נאמר לי שאולי היה חסר לו 'מתח' מהמצבר.. ואין לי מושג מה הכוונה והאם זה קשור.. (תכלס' השעון באמת לא היה מכוון כך שבאמת לא קיבל חשמל בכלל)

    ובעיקר רציתי לציין שלפני כשבועיים שמתי ספריי סיליקון בפתח האוורור של המזגן שמחובר בשני צידי המסך כדי להבריק אותו וחוששני שאולי השמן 'זלג' לשם ונדבק לחיבורים , אבל זה היה מזמן ! הבעיה היא במסך או בחיבורים שמאחוריו והאם יש לזה תקנה ??

    זה חשוב לי מאוד שמא יהיה מאוחר ובלתי הפיך!

    אשמח לתשובה. תודה


  • מולטימדיה ברכב - נדלק מרצד ונכבה , למה??
    ר רפ-אל

    פתאום המסך של המולטימדיה ברכב התחיל 'לגמגם'

    כשהרכב מתניע המסך נדלק מיד ואחרי כמה שניות מתחיל "לרצד" כמו פסים זזים לכל אורך ורוחב המסך , ולאחר מכן נכבה לגמרי.. מה קרה לו??

    *צריך לציין שבשבוע האחרון הרכב לא היה בשימוש כלל נאמר לי שאולי היה חסר לו 'מתח' מהמצבר.. ואין לי מושג מה הכוונה והאם זה קשור.. (תכלס' השעון באמת לא היה מכוון כך שבאמת לא קיבל חשמל בכלל)

    ובעיקר רציתי לציין שלפני כשבועיים שמתי ספריי סיליקון בפתח האוורור של המזגן שמחובר בשני צידי המסך כדי להבריק אותו וחוששני שאולי השמן 'זלג' לשם ונדבק לחיבורים , אבל זה היה מזמן ! הבעיה היא במסך או בחיבורים שמאחוריו והאם יש לזה תקנה ??

    זה חשוב לי מאוד שמא יהיה מאוחר ובלתי הפיך!

    אשמח לתשובה. תודה


  • מולטימדיה ברכב - נדלק מרצד ונכבה , למה??
    ר רפ-אל

    פתאום המסך של המולטימדיה ברכב התחיל 'לגמגם'

    כשהרכב מתניע המסך נדלק מיד ואחרי כמה שניות מתחיל "לרצד" כמו פסים זזים לכל אורך ורוחב המסך , ולאחר מכן נכבה לגמרי.. מה קרה לו??

    *צריך לציין שבשבוע האחרון הרכב לא היה בשימוש כלל נאמר לי שאולי היה חסר לו 'מתח' מהמצבר.. ואין לי מושג מה הכוונה והאם זה קשור.. (תכלס' השעון באמת לא היה מכוון כך שבאמת לא קיבל חשמל בכלל)

    ובעיקר רציתי לציין שלפני כשבועיים שמתי ספריי סיליקון בפתח האוורור של המזגן שמחובר בשני צידי המסך כדי להבריק אותו וחוששני שאולי השמן 'זלג' לשם ונדבק לחיבורים , אבל זה היה מזמן ! הבעיה היא במסך או בחיבורים שמאחוריו והאם יש לזה תקנה ??

    זה חשוב לי מאוד שמא יהיה מאוחר ובלתי הפיך!

    אשמח לתשובה. תודה

  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר