פתאום המסך של המולטימדיה ברכב התחיל 'לגמגם'
כשהרכב מתניע המסך נדלק מיד ואחרי כמה שניות מתחיל "לרצד" כמו פסים זזים לכל אורך ורוחב המסך , ולאחר מכן נכבה לגמרי.. מה קרה לו??
*צריך לציין שבשבוע האחרון הרכב לא היה בשימוש כלל נאמר לי שאולי היה חסר לו 'מתח' מהמצבר.. ואין לי מושג מה הכוונה והאם זה קשור.. (תכלס' השעון באמת לא היה מכוון כך שבאמת לא קיבל חשמל בכלל)
ובעיקר רציתי לציין שלפני כשבועיים שמתי ספריי סיליקון בפתח האוורור של המזגן שמחובר בשני צידי המסך כדי להבריק אותו וחוששני שאולי השמן 'זלג' לשם ונדבק לחיבורים , אבל זה היה מזמן ! הבעיה היא במסך או בחיבורים שמאחוריו והאם יש לזה תקנה ??
זה חשוב לי מאוד שמא יהיה מאוחר ובלתי הפיך!
אשמח לתשובה. תודה