-
פתאום המסך של המולטימדיה ברכב התחיל 'לגמגם'
כשהרכב מתניע המסך נדלק מיד ואחרי כמה שניות מתחיל "לרצד" כמו פסים זזים לכל אורך ורוחב המסך , ולאחר מכן נכבה לגמרי.. מה קרה לו??
*צריך לציין שבשבוע האחרון הרכב לא היה בשימוש כלל נאמר לי שאולי היה חסר לו 'מתח' מהמצבר.. ואין לי מושג מה הכוונה והאם זה קשור.. (תכלס' השעון באמת לא היה מכוון כך שבאמת לא קיבל חשמל בכלל)
ובעיקר רציתי לציין שלפני כשבועיים שמתי ספריי סיליקון בפתח האוורור של המזגן שמחובר בשני צידי המסך כדי להבריק אותו וחוששני שאולי השמן 'זלג' לשם ונדבק לחיבורים , אבל זה היה מזמן ! הבעיה היא במסך או בחיבורים שמאחוריו והאם יש לזה תקנה ??
זה חשוב לי מאוד שמא יהיה מאוחר ובלתי הפיך!
אשמח לתשובה. תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות