@איל-משולש אם אתה בני ברקי או יכול לשלוח את הכרטיס לבני ברק אתה יכול להביא לי אותו ואבדוק אם אפשר לשחזר אותו
בשבוע האחרון מצאתי דרך לשחזר גם כרטיסים בעייתיים כאלו
תוכל לפנות אלי במייל anytechfix@gmail.com
-
באג | באג בכרטיס זכרון -
בקשת מידע | מחשב איטי ללא סיבה ניכרתהלוח אם רלוונטי במקרים כמו קצר שגורם לפסיקות שווא בעיית מתח למעבד או חיישן טמפרטורה פגום - זה מה שעולה לי בראש
את הבעיות האלו אפשר לגלות בקלות דרך מנהל המשימות - אם יש הרבה פסיקות שתופסות את המעבד זה הראשון ואם יש throttling זה השניים האחרים
לא יצא לי לראות או לשמוע על בעיות כאלו אבל @יוסף-מאיר-וייס ראה יותר מחשבים ממני אז אולי זה כן קיים -
בירור | הקמת חדר מחשבים@דגש-2 אמ;לק
לדעתי זה מאוד פשוט
אתה צריך שלושה אנשים - נגר טכנאי ומישהו שמוכר מחשבים
הנגר יבוא ויראה את המקום יקח מידות ויבנה לך עמדות עבודה מופרדות על ידי קרש עם מגירת מקלדת - בהתאם לאילוצי המקום ואולי מעמדים שונים כמו ארונית למדפסת וכו'
כמובן תצטרך גם כיסאות
מוכר המחשבים ימליץ לך על מחשבים מתאימים שיש לו במחיר שמתאים לך - לך למישהו אמין שלא ימכור לך זבל ומקסימום תשאל כאן בנפרד אם הנ"ל יתאים
הטכנאי ידאג לכל השאר - הקמת רשת מקומית למחשבים עם המדפסת השרת של סייפר והמצלמות יקנה לך מפצלי USB קוראי רב קווים מקלדות ועכברים - אם אתה רוצה לפנק תוסיף גם פדים שישחקו ויעלמו אחרי חודש אולי גם כמה מצלמות רשת ומדפסת
הוא גם ידבר עם חותם במידה ואתה מעוניין ויטפל בוידיאוף וכו'
מה שנשאר לך זה לדאוג לקו אינטרנט מהיר ואיכותי בסינון שאתה מעוניין בו או בהתאם לדרישות חותם
כמובן שאתה יכול להיות הטכנאי בעצמך אבל נראה לי שכתבתי את כל הבסיס שתצטרך לדעת
תצטרך מישהו שיבקר שם פעם ביום - יומיים יתחזק וינקה - זה לא אמור להיות עבודה של יותר מידי זמן (אולי חצי שעה ביום רוב הפעמים) ולשלם לטכנאי שיבוא מידי פעם לבדוק שהכל בסדר ולטפל בתקלות שמתקבלות בדיווחים מהלקוחות -
בקשת מידע | מחשב איטי ללא סיבה ניכרת@יעקב-4 זה יכול להיות מעבד חלש \ טמפרטורות גבוהות \ הגבלת תדר למעבד משלל סיבות \ דיסק קשיח מזדקן \ זיכרון ram פגום (אבל לא סביר) \ משהו כבד שרץ ברקע
בלי פרטים נוספים לא יוכלו לעזור לך -
בעיה | בעיה בכרטיס SD@יוסף-בן-חיים זה דיסק 1? לחיצה ימנית על המחיצה ובחירה ב"מחק מחיצה"
-
בעיה | מכונת כביסה Bauknecht, מישהו מכיר?@have-a-good-day ניסיתם להחדיר משהו דק כמו סכין או שפכטל בין הדלת למכונה איפה שהלשונית?
אפשר לנסות גם לרוקן את המים להוציא מהחשמל ולהחזיר וגם לבדוק אם יש ידית חירום מתחת למכונה או שמעתי שלפעמים יש גם בגב או מקומות אחרים -
בעיה | בעיה בכרטיס SD@יוסף-בן-חיים כנראה מוגן מפני כתיבה
תגבה כמה שיותר מהר את החומר שבתוכו ואחרי זה תוכל לנסות לאתחל אותו עם rufus או מחיצת מחיצות בניהול דיסקים
אם זה לא עובד תנסה במחשב אחר ואם עדיין לא עובד אפשר לזרוק אותו -
בקשת מידע | למה מיקרוסופט סוגרת את Publisher? -
באג | הצילו - דיסק קשיח חיצוני לא מזוהה@MEIRMINK אפשר לפנות אלי במייל anytechfix@gmail.com
-
המלצה | חידה למתכנתים מתחילים@hartkhartk איפה הקאצ'?
-
באג | באג בכרטיס זכרון@איל-משולש לא הבנתי למה אתה ממשיך לחפור בזה
ביקשת חוות דעת של מישהו שמבין ואותו אחד אומר לך - הכרטיס לפח -
באג | באג בכרטיס זכרון@איל-משולש איפה ראית שהמצלמה מזהה אותו?
זה שהיא רואה שיש משהו לא אומר שהיא יכולה לקרוא אותו -
באג | באג בכרטיס זכרון@איל-משולש אם ניסית עם כמה מתאמים שונים ועדיין המחשב לא מראה אותו בניהול דיסקים כנראה שאין מה לעשות
-
בעיה | התרוקנות מהירה של הסוללה@motiz22 האחוזים עלו גם בלי שהיה מחובר מטען אם כן זאת בעיה פיזית בשקע הטעינה או בבקר שאחראי עליו - לא נראה שכאן זה הסיפור
-
שיתוף | איך תרצו את הנגן שלכם?kiwix זו פלטפורמה. ואתה תבחר מה להציג בה.
תרצה המכלול-תשים המכלול, היה והשגת ויקיפדיה (כן, ה"י, רח"ל או כל מה שתרצו), תשים ויקיפדיה.
הוי אומר, האפליקציה לכשלעצמה אינה מהווה בעיה, הבעיה מתחילה כשאתה משיג תוכן בעייתי ומציג אותו בה.
אז מה הבעייה להביא נגן עם kiwix?
לא מביאים לך ויקיפדיה, מביאים תשתית.וזה גם, עם כל הצער, בכל אפליקציית שירים.
אפילו "לכתחילה" או כל הכשר אחר לא יכולים לשלוט על איזו שירים תשמע בנגן שלך.
אם השגת שירים בעייתים, יש לך למה להתלונן לנטפרי?!אתה באמת לא מבין את ההבדל?
אם כן מה ההבדל בין אקדח לסכין? עם סכין אפשר לחתוך סלט וגם דברים פחות נעימים
עם אקדח אפשר לעשות דברים פחות נעימים וגם להבריח ציפור שהקימה קן על החלון
מקווה שהאנלוגיה ברורה
וכי יטען הטוען מיגו הווי ליה מיגו להוציא וכו' ודו"ק -
בעיה | התרוקנות מהירה של הסוללה@עוזר תנסה לרוקן את הבטריה ל 0% ואז להטעין את המכשיר כשהוא כבוי עם מטען מהיר לילה שלם ורק בבוקר תדליק - כשהוא מנותק מהמטען
כמו כן כדאי שתבדוק אם הסוללה החדשה באמת מקורית ותואמת ב 100% -
עזרה | עזרה בבקשה -
בקשת מידע | טעינת כרטיס SD@אש-התורה זה לא קשור לתיקיות אלא למערכת הקבצים
תיקיות כידוע אפשר ליצור גם בלי לפרמט -
המלצה | אפליקצית בינה מלאכותית מסוננת@בנימין-מחשבים תסתכל במדיניות פרטיות - נראה שהם מתכננים לעבוד עם כמה ספקים - הוי אומר שלא וודאי שהמודל שתראה שם היום הוא זה של מחר
-
בקשת מידע | טעינת כרטיס SD@יודע-ומייבין כתב בבקשת מידע | טעינת כרטיס SD:
אנדרואיד הרבה פעמים רוצה לפרמט בגלל שהוא צריך להוסיף קבצים שבלעדיהם הוא לא יכול לעבוד ובשביל להכניס אותם הוא צריך לפרמט
אין דבר כזה